Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Promotiepakket Film Valley

    Hallo Allemaal,

    Wie heeft er vandaag of wellicht al eerder het gratis Film Valley Promotiepakket ontvangen ?

    Blijkbaar hebben ongeveer 10.000 mensen dit ontvangen op basis van aankopen die wij eerder hebben gedaan bij bepaalde winkels.

    Ik had de dvd "King Kong" in het pakket zitten (had ik natuurlijk al op hd-dvd, maar het is toch attent)

    Je zou nog telefonisch benaderd worden, ze wiilen immers graag dat je abbonee wordt.

    Zou het best willen maar vindt 100,- euro in eens voor een "tijdschrift" gewoon veel geld ook al is het wel een erg luxe magazine.

    Wie o wie heeft het ook ontvangen ?

    O ja, in de begleidende brief staat dat ik en de 9.999 andere gelukkigen een bovenmatige interesse hebben in dvd's en blu-ray's

    Dat wist ik zelf niet eens :razz:

    Grapje,

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Aan de toekomstige lezers van ons prachtige blad
    Voor u ligt het enige betaalde filmblad van Nederland met voor abonnees maandelijks twee topfilms op dvd of één op Blu-ray. Dit is al onze zestigste uitgave!
    Alles wat u leest hebben wij zelf geschreven en de interviews zijn niet aangekocht in het buitenland zoals haast alle bladen in ons land gewoon zijn om te doen. Ja inderdaad, wij hebben zelf aan tafel gezeten met Brad Pitt, George Clooney en Robert De Niro. Onze freelance journalisten schrijven vaak ook voor de bekende landelijke dagbladen, al doen ze dit meestal onder een andere naam.

    Het is voor ons vreselijk jammer dat de tijdschriftenschappen volgestampt liggen met allerlei onduidelijke titels, waardoor wij voor veel mensen nog steeds een moeilijk te vinden en volledig onbekend tijdschrift zijn. Zelfs mijn eigen vrienden zeggen vaak dat ze niet begrijpen waarom ze ons prachtige blad nog nooit hebben zien liggen. En dat na ruim vijfjaar...
    Nu wij de tienduizend abonnees zijn gepasseerd, hebben wij een drastisch besluit genomen. Losse verkoop wordt steeds minder interessant en daarom geven wij abonnees het komende jaar tweemaal zoveel films als de mensen die ons blad in de winkel kopen.

    Voor slecht € 99.50 krijgt u 11 x per jaar 132 pagina's nieuws over films, tv-series en alles wat met film te maken heeft. En u kunt 22 films kiezen uit meer dan 100 titels. De eerste titel is vast. De tweede kunt u maandelijks met uw abonneenummer zelf aankruisen op het internet (of een mailtje sturen of even bellen). Doet u dat niet, dan sturen wij onze vaste keuze.

    Waarom deze mailing?

    Het is voor een kleine familie-uitgeverij niet mogelijk om een grote landelijke reclame campagne te voeren; het is gewoon te duur. Daarom hebben wij besloten om tienduizend tijdschriften te sturen naar mensen die in het verleden films hebben gekocht in één van de filmshops, waarvoor wij tot september 2008 onder de naam Movie Trading Company de uitlevering verzorgden. Zo kunnen wij beschikken over uw adresgegevens, die wij overigens nooit uit handen zullen geven aan andere bedrijven. Wij weten van u dat u een bovenmatige interesse hebt voor film en wij denken dat de kans dat wij u kunnen verleiden tot een abonnement een stuk groter is dan met het adverteren naar een groot publiek. Daarom willen wij u graag in de gelegenheid stellen om te zien hoe goed ons blad is en hoe goed de films zijn waar u uit kunt kiezen.

    Daarom hier een nummer gratis. U hebt geen enkele verplichting tot welke aankoop dan ook.

    De enige manier waarop wij wagen uw aandachtte vragen is een telefoontje waarin wij u een abonnement op FilmValley met dvd of eventueel Blu-ray gaan aanbieden. Mocht u echt geen interesse hebben, wilt u dan zo vriendelijk zijn dit aan te geven aan het meisje of de jongen, die u gaat bellen? Wij vallen u dan niet meer lastig.
    Mocht u na het voelen van ons blad en het zien van de geweldige filmtitels die wij in 2009 bij het tijdschrift gaan voegen (kijk achter in het blad of kijk op filmvalley.nl), dan kunt u nu al naar het internet, in de telefoon klimmen of de bon invullen om vandaag lid te worden.

    Ik hoop dat u begrip heeft voor onze manier van werving. Het is onze enige mogelijkheid om met een grote redactie een kwaliteitsblad voor een filmminnend publiekte blijven maken.

    Met vriendelijk groeten,

    FilmValley Jeroen de Vries Uitgever

    PS. Bij het afsluiten van een jaarabonnement krijgt u ook nog een welkomstgeschenk (een nieuwe film of soms een box) en die krijgt u bij elke jaarlijkse verlenging opnieuw! Kijk ook op www.filmvalley.nl voor een volledig overzicht.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Grtz Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 01-03-2009 om 15:32
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb twee week terug op een dinsdag, ook een gratis Film Valley gekregen zonder DVD.

    Toen werd ik diezelfde week op een zaterdag gebeld, wat ik van het blad vond. En of ik wel abbonee wilde worden. Bij het woordje nee, werd de verbinding abrupt verbroken.
    Ik dacht eerst, kan gebeuren zal wel iets technisch van hun kant zijn. Maar terug bellen ho maar.

    Over klantonvriendelijk gesproken.

    Daarbij vind ik het veelste duur. Een los exemplaar is al 6,95. En al het nieuws volg ik wel via het internet. Ook wil ik geen DVD kiezen die ik toch al heb. Of een DVD krijgen als ik de film bijvoorbaat al niks vind.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het pakket ook ontvangen, zo´n 2 weken geleden maar bij mij zat er ook geen dvd bij. Apart.
    Ben overigens niet van plan om me te abonneren, al vond ik het blad er wel gelikt uitzien... misschien dat ik eens een los nummer koop als er wat interessants in staat.

  4. #4

    Standaard

    Die prijs is natuurlijk te verklaren door het feit dat je in totaal 25 DVD's erbij krijgt (2 per maand en 1 welkomskado, elk jaar weer). Dan is het toch een redelijke prijs lijkt me. Losse exemplaren zijn 120 euro per jaar (met 1 DVD, zonder welkomskado en dus niet thuisbezorgd).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Aha, okay.
    Ik heb hem met DVD, één van die 9/11 films in een vliegtuig.
    Zullen ze zaterdag wel bellen.

    Het grappige is dat ik er ooit één dvd heb gekocht voor volgens mij 10,-...bij moviemax dan ofzo. "Bovengemiddelde interesse"
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #6

    Standaard

    Ik heb zelf ook een blad gekregen, maar ik ben al lid. Nu heb ik hem mooi aan mijn kijkmaatje kado gedaan. ben ook opgebeld maar wel netjes behandeld.

    bovendien wel raar dat ik het blad krijg terwijl ik maar eenmaal een dvd gekocht heb.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  7. #7

    Standaard

    Heb er zelf 2 gekregen maar zonder dvd
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  8. #8

    Standaard

    Vorige maand kreeg ik - naast mijn abonnement - een tweede FilmValley en toen ik hierover gebeld werd en aangaf dat ik reeds een abonnement had werd het gesprek gewoon netjes afgerond ... geen onbeleefde acties ofzo !

  9. #9

    Standaard

    Ben ik blij dat ik bij webwinkels altijd mijn oude pre-paid telefoonnummer (waarvan de sim niet meer in gebruik is) opgeef.
    Zo heb ik er geen last van en is ook niet een andere pechvogel de dupe omdat ik toevallig zijn nummer opgeef.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    heb niets gekregen, maar heb een abonnement erop

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ben ik blij dat ik bij webwinkels altijd mijn oude pre-paid telefoonnummer (waarvan de sim niet meer in gebruik is) opgeef.
    Zo heb ik er geen last van en is ook niet een andere pechvogel de dupe omdat ik toevallig zijn nummer opgeef.
    Dat zal tegenvallen. Als een nummer niet meer bij een abonnee hoort komt het bij de telefoonmaatschappij op de hergebruiklijst. Eerst een periode van (meestal) 6 maanden nog niet ter "afkoeling", dan gewoon opnieuw uitgegeven.

    Dat is van alle tijden, gebeurde al in het PTT tijdperk met alleen vaste lijnen. OPTA zit ook alle telefoonmaatschappijen op de huid dat zij de toegekende nummerreeksen efficiënt gebruiken. Dooie nummers horen daar niet bij.

    On topic:
    Geen pakket cadeau gekregen, maar ik koop het blad al sinds nr 1 in de losse verkoop. Mijn DVD-verzameling is zo omvangrijk dat er zelden een film bij zit die ik nog niet heb... Abonnementen zijn er alleen met schijfjes dus da's 'n "no go".
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die prijs is natuurlijk te verklaren door het feit dat je in totaal 25 DVD's erbij krijgt (2 per maand en 1 welkomskado, elk jaar weer). Dan is het toch een redelijke prijs lijkt me. Losse exemplaren zijn 120 euro per jaar (met 1 DVD, zonder welkomskado en dus niet thuisbezorgd).
    NB in de zomer is er altijd een dubbelnummer, dus het gaat om totaal 23 dvd's. Ook niet verkeerd voor die prijs. Ik ben iig al 4 jaar tevreden abonnee.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Dat zal tegenvallen. Als een nummer niet meer bij een abonnee hoort komt het bij de telefoonmaatschappij op de hergebruiklijst. Eerst een periode van (meestal) 6 maanden nog niet ter "afkoeling", dan gewoon opnieuw uitgegeven.

    Dat is van alle tijden, gebeurde al in het PTT tijdperk met alleen vaste lijnen. OPTA zit ook alle telefoonmaatschappijen op de huid dat zij de toegekende nummerreeksen efficiënt gebruiken. Dooie nummers horen daar niet bij.
    Ik begrijp dat dat voor abonnementen geldt, maar dit was een pre-paid nummer, dan werkt dit toch anders neem ik aan?

    @Erwin, je hebt helemaal gelijk
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Abonnementen zijn er alleen met schijfjes dus da's 'n "no go".
    Je kan toch ook een abbonement afsluiten zonder er een dvd bij te krijgen of heb ik het nou mis?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Je kan toch ook een abbonement afsluiten zonder er een dvd bij te krijgen of heb ik het nou mis?
    Klopt, kost € 69,50 (inclusief één welkomstgeschenk).

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hem vandaag ook ontvangen. Met de film "Perfume" erbij. Ik ga het eens rustig doorlezen en wellicht dat ze me wel over kunnen halen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #17

    Standaard

    Hoe dan ook, ik vind de inhoud van het blad top en dat je er zelfs 2 films bij krijgt voor een prijs van 10 euro..dan kan je echt niet klagen. Heb je een keer een dubbel, jammer dan, daarvoor zijn verkoop en ruilsites aanwezig..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  18. #18

    Standaard

    Betekent deze actie dat er op willekeurige adressen een Filmvaley in de bus wordt gestopt? Of begrijp ik iets verkeerd?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkKnight Bekijk bericht
    Betekent deze actie dat er op willekeurige adressen een Filmvaley in de bus wordt gestopt? Of begrijp ik iets verkeerd?
    Ja je hebt iets verkeerd begrepen

    Ze stoppen het net NIET willekeurig in de brievenbus, maar op basis van info die zij van bepaalde aankopen bij bepaalde winkels hebben. (Die informatie staat in elk geval in mijn begleidende brief)

    Zoals ik in mijn opening van dit topic al schreef, gaat het om mensen die een bovenmatige interesse in dvd en blu-ray hebben. (Het zal dan met alle respect niet gaan om mensen met 100-200 dvd's in de kast)

    Bij deze mensen achten zij de kans het grootst dat zij overgehaald kunnen worden voor een abbo op FilmValley.

    Een landelijke actie was (begrijpelijk) veel te duur.


    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  20. #20

    Standaard

    dat je een bovenmatige interesse zou hebben etc is gwoon een onzin standaard marketing praatje hoor..zodat je je bij de schare club van filmliefhebbers wordt geschoven
    je ontvangt het puur en alleen omdat ze je gegevens ergens vandaan hebben (die moviemax site e.d.) en je dus een abo willen laten nemen..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  21. #21

    Standaard

    Toch klopt die bewering tot op zeker hoogte in de zin dat je tenminste 1 product via hun winkels hebt besteld. De gemiddelde Nederlander koopt niet/nauwelijks films en al helemaal niet via internet.
    In die zin is het dus bovengemiddeld
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Toch klopt die bewering tot op zeker hoogte in de zin dat je tenminste 1 product via hun winkels hebt besteld. De gemiddelde Nederlander koopt niet/nauwelijks films en al helemaal niet via internet.
    In die zin is het dus bovengemiddeld
    Denk je echt? Volgens mij is dat toch behoorlijk veranderd de laatste jaren, er staan niet voor niets zoveel mensen in de FRS/van Leest/Music Store/Boekenvoordeel bij de filmafdeling...
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRR Bekijk bericht
    Denk je echt? Volgens mij is dat toch behoorlijk veranderd de laatste jaren, er staan niet voor niets zoveel mensen in de FRS/van Leest/Music Store/Boekenvoordeel bij de filmafdeling...
    Daar kun je wel eens gelijk in hebben, zeker gezien de sterk gedaalde prijzen.
    Maar dat neemt nog niet weg dat diezelfde mensen niet zo snel via internet bestellen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #24

    Standaard

    Dat is uiteraard waar.
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Daar kun je wel eens gelijk in hebben, zeker gezien de sterk gedaalde prijzen.
    Maar dat neemt nog niet weg dat diezelfde mensen niet zo snel via internet bestellen.
    Toch koop ik liever via internet, omdat het dan 9 van de 10 keer gewoon gloednieuw en gesealed is. In winkels zijn ze vaak uit de hoes gehaald en onder de toonbank gelegd (Mediamarkt en Makro uitgezonderd dan daar zijn ze wel gesealed).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •