Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goede ''boekenplank'' speakers

    Ik zoek 4 goede boekenplank luidsprekers voor maximaal 150,- per stuk. Ze komen op een Pioneer VSX-1018AH-K Als Front en Surrounds. In de plaats van de JBL E80s

    Ik zit momenteel met deze speakers in gedachten: JBL ES30, Kef iQ3/iQ10.

    En de beste vraag nog zit er wat kwaliteits winst in als ik daar naar overstap?

    (Nu graag proberen te reageren zonder te zeggen dat ik het allemaal moet gaan beluisteren alsjeblieft dat weet ik.)

  2. #2

    Standaard

    Q-Acoustics!!
    www.concept-av.co.uk! Super service en leveren ook aan Nederland. Voor 600 euro had ik 4 boekenplank speakers ( 2 x 1020i's en 2x 1010i's ) 1 center speaker ( de 1000Ci ) en 1 subwoofer ( 100Si ). Aanrader.


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Q-Acoustics!!
    www.concept-av.co.uk! Super service en leveren ook aan Nederland. Voor 600 euro had ik 4 boekenplank speakers ( 2 x 1020i's en 2x 1010i's ) 1 center speaker ( de 1000Ci ) en 1 subwoofer ( 100Si ). Aanrader.
    Die zijn zeker heel leuk!

    Andere superoptie is de Heco Victa 300. Heb je nog geld over!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Grote frequentie range voor zo'n klein speakertje 34-38000 hz? de rest van de serie ook. klopt dit wel?
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  5. #5

    Standaard

    En de Kefs? Wat zijn daar de meningen over. En zal het geluid beter zijn omdat je een kleinere speaker hebt die wel duurder of even duur is als de E80 en daar door hogere/betere kwaliteit heeft?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frankie88 Bekijk bericht
    Grote frequentie range voor zo'n klein speakertje 34-38000 hz? de rest van de serie ook. klopt dit wel?
    Specs zijn echt zo totaal oninteressant...... Gewoon luisteren.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    En de Kefs? Wat zijn daar de meningen over. En zal het geluid beter zijn omdat je een kleinere speaker hebt die wel duurder of even duur is als de E80 en daar door hogere/betere kwaliteit heeft?
    Kef is ook goed maar dan moet je wel op koopjesjacht. Tja, als je graag voor een 'naam' gaat betaal je ook meer maar dat maakt ze nog niet beter.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Specs zijn echt zo totaal oninteressant...... Gewoon luisteren.
    nee dat snap ik, het viel me alleen op. menig vloerstaander heeft moeite om die specs te oveleggen.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  9. #9

    Standaard

    Ik vind de Q een beetje klein denk ik... al hoeft dat niks te zeggen. En iets te weinig power denk ik. Versterker is 7x150watt

    Hoe bedoel je Kef Kooppjesjacht?

  10. #10

    Standaard

    Tja, die 1020i zijn niet echt klein hoor


  11. #11

    Standaard

    En de wattasjes? En de afmetingen vind ik best kleine maar dat kan dan aan mij liggen.

    En Wharfedale Diamond 9.3 ziet er ook mooi uit maar zelf nog nooit wat van gehoord? Ervaringen?
    Laatst aangepast door PorscheHD : 01-03-2009 om 16:29

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Ik vind de Q een beetje klein denk ik... al hoeft dat niks te zeggen. En iets te weinig power denk ik. Versterker is 7x150watt

    Hoe bedoel je Kef Kooppjesjacht?
    Zucht 1...... je speakers kunnen niet te weinig power hebben!!!!!!!!!!
    Zucht 2...... je receiver haalt van z'n langzalieleve geen 7 x 150watt. Je mag waarschijnlijk blij zijn als je met alle kanalen in gebruik 75watt per kanaal over gaat houden.

    En met Kefkoopjesjacht bedoel ik dat er regelmatig leuke aanbiedingen zijn online. Bij Kef betaal je wel gewoon voor de naam dus duurdere kef's zijn echt niet automatisch beter dan de hierboven genoemde speakers.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frankie88 Bekijk bericht
    nee dat snap ik, het viel me alleen op. menig vloerstaander heeft moeite om die specs te oveleggen.

    Klopt, maar je weet ook niet hoe dat gemeten is. Daar is geen standaard voor. Daarom zegt het zo weinig. Misschien haalt ie die laagste frequenties wel bij -20db of zo.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #14

    Standaard

    Ja dat kan ook natuurlijk.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  15. #15

    Standaard

    En Wharfdale wat zijn jullie meningen daar over lees daar ook goede dingen over?

    En je hoeft niet te zuchten hoor :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    En Wharfdale wat zijn jullie meningen daar over lees daar ook goede dingen over?

    En je hoeft niet te zuchten hoor :wink:
    Ga gewoon zelf eens luisteren.
    Ik heb zelf ook de Q-accoustics gehoord en die versloegen voor mij elke andere speaker uit dezelfde prijsklasse. De 1050 zuilen van q-accoustics vond ik met REM zelfs beter dan de KEF Reference met een veel betere spreiding en een opener geluid.

  17. #17

    Standaard

    Hmm Hou ze in gedachten vind de looks niet zo mooi en het oog wil ook wat

    Nogmaals iemand wat zinnigs te zeggen over Wharfdale Diamonds?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Hmm Hou ze in gedachten vind de looks niet zo mooi en het oog wil ook wat

    Nogmaals iemand wat zinnigs te zeggen over Wharfdale Diamonds?
    Zucht.... (geintje ) Ik denk dat dat niet mooi is met je Pio.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #19

    Standaard

    Wat je nu krijgt is dat iedereen zijn eigen aankoop aan gaat prijzen. Ik kan hier ook mijn Klipsch speakers de hemel in prijzen, maar misschien dat jij het geluid wat hier uitkomt helemaal niets vindt

    Doe hetzelfde als wat ik heb gedaan, en velen hier met mij: Ga luisteren!!
    Ik ben van nature nogal lui aangelegd, maar wist dat een afgaan-op-geile-specs aankoop niet de manier is om je HT in te richten.
    Ik heb geen moment spijt gehad van mijn luistermiddagje in ieder geval
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #20

    Standaard

    Sterk punten in de weergave van Pioneer is (over het algemeen,) het laag-midden en het dynamiek, maar een minder sterk punt is het hoog-midden en hoog. Bij luidsprekers van Kef is dit andersom en daarom worden ze vaak met Pioneer gematched.

    Enkele andere suggesties van mijn kant zijn:
    -Jamo(minder laag-midden)
    -Chario(meer hoog-midden en hoog)
    -Magnat(weinig verandering in de klankkleur)
    of natuurlijk van Pioneer zelf.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #21

    Standaard

    Hmm maar zijn dat merken die wel wat vooruit gaan tegenover JBL want ik wil wel betere kwalieit zeg maar als ik wat anders neem. De reden voor wat anders is trouwens te kleine ruimte te grote boxen.....

    Luisteren weet ik maar ik wil ze op internet bestellen en dat vind ik dan wat lulllig.
    Laatst aangepast door PorscheHD : 03-03-2009 om 12:25

  22. #22

    Standaard

    Tja de wereld is hard. Mischien dat je eens bij een media markt(of zoiets dergelijks) kunt gaan kijken(grote kans dat ze het merk wat je wilt horen niet hebben) maar voor hun is het niet zoveel moeite dus is het mischien niet zo "lullig"
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  23. #23

    Standaard

    In zon mediamarkt krijg je niet echt een idee van hoe en wat.... het is wel was lastig maar scheelt een hoop geld dus ja. Momenteel zit ik nog steeds met de Wharfdales in gedacht vind het erg mooie speakers en lees er goede dingen over de vraag is dan de 9.1 of de 9.2....

  24. #24

    Standaard

    Scheelt de prijs op internet veel met de audiozaak?
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  25. #25

    Standaard

    Van wat? Denk niet dat de Audiozaak bijvoorbeeld de 9.1 voor 79 per stuk heeft... Of de 9.2 voor 115 per stuk. Attans dat is mijn ervaring vaak.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •