Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Van de speaker die jij wilt. aangezien je op internet wilt bestellen. neem ik aan dat je de prijs bij de audiozaak te hoog vindt.

    Ik denk dat je gelijk hebt.

    Maar als bijv de 9.1 bij de audio zaak voor 99euro verkocht wordt is dit mischien toch wel de moeite waard om wel te kunnen luisteren.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  2. #27

    Standaard

    Mha in deze tijd niet. Het is de bedoeling dat ik niet veel hoger dan 500 kom voor 4 speakers en een center. Ik verdien ook wat minder door de crisus helaas

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Wat je nu krijgt is dat iedereen zijn eigen aankoop aan gaat prijzen. Ik kan hier ook mijn Klipsch speakers de hemel in prijzen, maar misschien dat jij het geluid wat hier uitkomt helemaal niets vindt

    Doe hetzelfde als wat ik heb gedaan, en velen hier met mij: Ga luisteren!!
    Ik ben van nature nogal lui aangelegd, maar wist dat een afgaan-op-geile-specs aankoop niet de manier is om je HT in te richten.
    Ik heb geen moment spijt gehad van mijn luistermiddagje in ieder geval
    Dat hij moet luisteren is hem al vele keren gezegd, dus dat is al wel duidelijk. Dat men hier een zo objectief mogelijk advies wil geven is echter nog veel belangrijker. Er worden hier genoeg adviezen gegeven door mensen die iets heel anders bezitten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    ik heb laatst een setje wharfedale diamond 9.2 gekocht en deze vergeleken met de wharfedale Evo 2-10
    deze komt aardig in de buurt hiervan en vooral het laag is behoorlijk voor deze 9.2
    ze zijn voor onder de 100 euro/st verkrijgbaar in R'dam bij een grote electronicagigant

    http://www.correct.nl/artikel.php?AR...99787&KLASSE=2
    Laatst aangepast door asdonk : 03-03-2009 om 19:16
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  5. #30

    Standaard

    Hey thx.

    Ben er denk ik wel uit zon beetje, nu nog mijn oude verkopen anders heb ik teveel speakers in huis

  6. #31

    Standaard

    Heeft toch niet zo'n haast. dan kan je mooi effe met 7.1 spelen
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  7. #32

    Standaard

    Haha ja kan maar financieel ook veiliger om eerst het oude te verkopen alvorens we wat nieuws kopen zeker in deze tijd

  8. #33

    Standaard

    Dat wel idd
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  9. #34

    Standaard

    Na wat luisteren, de Wharfedale Evo2-8 meegenomen eerst 2 want de JBL's moeten nog weg haha maar kon niet wachten dus maar 2 meegenomen. Bedoeling is dat er nog stands komen nog een setje 2-8 en een Evo center speaker maargoed deze zijn wat duurder dan gepland dus zal niet binnen een paar weken gepiept zijn






  10. #35

    Standaard

    Dan heb je in ieder geval iets om voor te sparen, is ook een leuk deel van de hobby!

    Veel plezier met je aanko(o)p(en)!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Wat vinden jullie van de kleur trouwens? Vond het wel een mooie kleur. Morgen worden de JBLs allemaal opgehaald dus dan een tweede setje en een center bestellen denk ik. Want er zit een gat in het midden van mijn meubel....haha maar damn wat een verademing, natuurlijk de bass is minder bij deze maar ze zijn zoveel helderder en strakker. En ach de subwoofer is er voor de bass.

  12. #37

    Standaard

    Ik vind die kleur ook mooi maar moet ook maar net in je interieur passen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #38

    Standaard

    Hmm ja het is hier van alles wat maar we krijgen een rode bank dus dan valt het misschien wel weer mee Kan alleen de center niet in die kleur krijgen dat is wel jammer.

  14. #39

    Standaard

    Maar die zit toch in je kast? zeker wel een mooie kleur, maar je moet er wel van houden denk ik.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  15. #40

    Standaard

    Ja daarom maakt het ook niet uit in principe en het komt door de prijs want voor 200,- heb ik de center uit de Evolution serie in het zwart en nieuw en kijk maar eens voor de gein op kieskeurig wat de goedkoopste prijs is.

    Dus ff duimen dat de mensen die de JBLs gekocht hebben morgen ook echt komen want dan kan ik nog gouw even een bestelling plaatsen zodat ik niet achter het net ga vissen want de prijze waren nu de reden dat ik voor de Evolutions ging inplaats van de Diamonds haha

  16. #41

    Standaard

    wat misschien een optie is, de Evo center nemen en dan een paar diamond 9.1 voor surrounds
    ik heb zelf de evo 2-10, center en 2-8 en een paar Diamond 9.2 en ga 7.2 proberen
    dus met 2 x een monolith
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  17. #42

    Standaard

    Ik heb nog 2 dezelfde besteld en de center. Zat er idd wel aan te denken maar heb toch het liefst alles uit 1 serie altijd.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Q-Acoustics!!
    www.concept-av.co.uk! Super service en leveren ook aan Nederland. Voor 600 euro had ik 4 boekenplank speakers ( 2 x 1020i's en 2x 1010i's ) 1 center speaker ( de 1000Ci ) en 1 subwoofer ( 100Si ). Aanrader.
    Absoluut. Kom zelf van een surroundreceiver (pioneer VSX-AX3) icm Tannoy Mx3 vandaan, en draai tegenwoordig met een marantz all in one icm genoemde 1020 i's. En bevallen me wonderlijk wel. Genoeg laag, snel genoeg, goed in balans, niets te wensen over gelaten. Ok, echt zware hardrock of klassiek lopen ze dicht. Maar dat kan ook aan mijn versterker liggen. Voor het geld absolute aanraders.

  19. #44

    Standaard

    Nou al mn Wharfedales zijn binnen wat een verschil met de JBL vooral de center pfff ben er in ieder geval erg blij mee! Geen verkeerde keus. Qs vond ik echt te klein.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •