Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 66 van 66 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi

  1. #51

    Standaard

    Zavvi heeft weer een Arrow sale 2 voor 1. De prijzen van bepaalde films zijn wel wat omhoog gegaan zo te zien.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi heeft weer een Arrow sale 2 voor 1. De prijzen van bepaalde films zijn wel wat omhoog gegaan zo te zien.
    Sale is ook bij Amazon UK en Arrow zelf. Brengt Zavvi ook de BTW (VAT) in rekening? Anders komen er bij bezorging nog extra kosten bij

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Sale is ook bij Amazon UK en Arrow zelf. Brengt Zavvi ook de BTW (VAT) in rekening? Anders komen er bij bezorging nog extra kosten bij
    Volgens mij niet. Zavvi verstuurt vanuit Guernsey, wat buiten de EU-regels valt. Je betaalt eenmalig €2,99 aan verzendkosten.

  4. #54

    Standaard

    Op de pagina Internationale verzending op Zavvi.nl:

    Voor klanten binnen de Europese Unie zal het merendeel van onze producten vanuit ons distributiecentrum binnen de EU verzonden worden (...)


    Voor producten die vanuit het VK verzonden worden naar adressen binnen de EU, zullen belastingen en invoerrechten met onze koerier verrekend worden, zodat er geen kosten zijn voor u.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #55

    Standaard

    Hier nu in NL voor mij het eerste Zavvi-pakketje na 1 juli en meteen BTW én inklaringskosten. Irritant, maar eens kijken hoe Zavvi reageert.

  6. #56

    Standaard

    Dank voor de info! Ik wacht even meer reacties af, anders ga ik mijn Dune pre-order annuleren. Heb geen zin om bijna 20 euro bij te betalen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Hier nu in NL voor mij het eerste Zavvi-pakketje na 1 juli en meteen BTW én inklaringskosten. Irritant, maar eens kijken hoe Zavvi reageert.
    https://www.zavvi.nl/articles/terms-conditions.list

    Als uw afleveradres zich binnen het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, worden geen extra belastingen aan u doorberekend. Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden (als uw leveringsadres binnen de Europese Unie ('EU') ligt, zie 'Inklaringsverantwoordelijkheden voor EU-leveringsadressen'). U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen. Wij raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor verdere informatie.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Hier nu in NL voor mij het eerste Zavvi-pakketje na 1 juli en meteen BTW én inklaringskosten. Irritant, maar eens kijken hoe Zavvi reageert.
    Bestelling van boven de 22 euro?

  9. #59

    Standaard

    Wel vreemd dat zavvi zelf tegenstrijdige informatie geeft, enerzijds de terms en conditions waaral sinds jaar en dag in staat dat er kosten kunnen komen als je adres zich buiten de UK en Guernsey bevindt, en anderzijds hun uitleg over de Brexit bij de delivery information waar staat dat ze btw en andere kosten verrekenen met de koerier en er dus géén kosten bijkomen voor leveradressen in de EU.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank voor de info! Ik wacht even meer reacties af, anders ga ik mijn Dune pre-order annuleren. Heb geen zin om bijna 20 euro bij te betalen.
    Ik ben ook benieuwd hoe dit afloopt bij zavvi. Anders ga ik toch voor de reguliere editie bij amazon, wordt anders wel erg prijzig.

  11. #61

    Standaard

    Ik ook dus gisteren voor het eerst extra kosten bij een zavvi product.
    4K blu ray van Willy Wonka collectors edition 43.99 euro ik moet 18.01 euro bij betalen.
    Ik heb ook een mail gestuurd naar hun om het geld terug te krijgen.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bestelling van boven de 22 euro?
    Ja

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    https://www.zavvi.nl/articles/terms-conditions.list

    Als uw afleveradres zich binnen het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, worden geen extra belastingen aan u doorberekend. Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden (als uw leveringsadres binnen de Europese Unie ('EU') ligt, zie 'Inklaringsverantwoordelijkheden voor EU-leveringsadressen'). U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen. Wij raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor verdere informatie.
    Ze hebben heel recent hun voorwaarden op de site aangepast, dit stond er pas geleden nog niet!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Ze hebben heel recent hun voorwaarden op de site aangepast, dit stond er pas geleden nog niet!
    Jawel, dat was altijd al. Kijk maar terug in de threads hier op dvd.nl, bijv een post van mij uit december maar voor zover ik weet heeft dat altijd in de voorwaarden gestaan, omdat Guernsey nooit bij de EU hoorde.

    Zie hier bijv: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...avvi-nl/page34
    Laatst aangepast door Oakey : 09-07-2021 om 15:52

  15. #65

    Standaard

    Ben vooral benieuwd of zavvi sinds 1 juli alle extra kosten terug betaald of niet.

  16. #66

    Standaard

    2 voor €28 deal op aantal 4K UHD titels
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •