Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shawshank Redemption Bluray

    Zeven Oscarnominaties, waaronder die voor Beste Film en Beste Acteur. kreeg deze verfilming van Stephen King’s verhaal over hoop, vriendschap en overleving binnen de muren van een streng bewaakte gevangenis. Bankier Andy Dufresne (Tim Robbins) wordt valselijk beschuldigd van moord. Hij krijgt levenslang en wordt naar de Shawshank gevangenis gestuurd. Daar sluit hij vriendschap met Red (Morgan Freeman), een oude gevangene die het klappen van de zweep kent. Andy leert dat je in Shawshank twee dingen kunt doen: bij de pakken neerzitten of er het beste van maken. Zijn vrijheid is hij immers voorgoed kwijt. Of toch niet?



    Release Datum

    24/03/2009 Running time

    143 minuten 16:9 Widescreen [1.78:1] Full HD / 1080p

    Dolby Digital 2.0
    ENGELS GESPROKEN
    NEDERLANDS ONDERTITELD
    Chapter Selection
    Genre: Actie
    Speelduur: 143 minuten
    Subtitles on/off
    extra’s:
    Commentary Track by frank Darabont

    Wat ik jammer vind is dat ze toch 2.0 er op zetten

  2. #2

    Standaard

    Bah, een Dolby 2.0 track. Die laten we mooi links liggen dan.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #3

    Standaard

    Gewoon voor de Warner versie gaan. Die heeft veel meer extra's, en een Dolby TrueHD 5.1 track. Ook is die regiovrij. Hij heeft alleen geen Nederlandse subs.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb sinds een paar weken de amerikaanse blu-ray. Die is fantastisch. Mooi beeld, mooi geluid en tenslotte mooi verpakking. In andere woorden de Max.

  5. #5

    Standaard

    Is de Amerikaanse release regiovrij? Dan ga ik namelijk voor de Amerikaanse. Ik heb het over deze;



    Lekker hé dat ze er 2.0 op zetten, *** gewoon!

  6. #6

    Standaard

    Heb zelf ook de US versie besteld.
    Hoe halen ze het hier in hemelsnaam in hun hoofd om er alleen een stereotrack op te zetten??

    Het lijkt er steeds meer op dat je met Blu-ray nog meer uit moet kijken naar een goede uitgave dan met dvd het geval was
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Is de Amerikaanse release regiovrij?
    Ja, het is een Warner release = altijd regiovrij.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, het is een Warner release = altijd regiovrij.
    Oké bedankt. Ga ik die bestellen.

  9. #9

    Standaard

    Ik vermoed dat in die specificaties een foutje staat. Kan me die 2.0 track haast niet voorstellen. Ik vraag het voor jullie na en post hier dan de correcte specificaties.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb de 10th anniversary dvd edition... Die voldoet voorlopig prima...
    (en de film zelf met nl subs voor 2,-)...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Ik vermoed dat in die specificaties een foutje staat. Kan me die 2.0 track haast niet voorstellen. Ik vraag het voor jullie na en post hier dan de correcte specificaties.
    Het staat zelfs op de website van DFW, laten we hopen dat het een fout is.

    http://www.dfw.nl/bluray/index.html
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PLAGU3LORD Bekijk bericht
    Het staat zelfs op de website van DFW, laten we hopen dat het een fout is.

    http://www.dfw.nl/bluray/index.html
    Tjah maar op die site staat ook dat Planet Earth 95 minuten duurt.
    The future is Blu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Gewoon voor de Warner versie gaan. Die heeft veel meer extra's, en een Dolby TrueHD 5.1 track. Ook is die regiovrij. Hij heeft alleen geen Nederlandse subs.
    De US versie van Warner heeft inderdaad 5.1 True HD track.
    Zelf heb ik gisteren de UK uitgave gekeken, deze bevat alleen een Dolby Digital 5.1 track.

  14. #14

    Standaard

    De DFW uitgave heeft (dan net als de UK uitgave) een Dolby Digital 5.1 track, de commentaartrack is DD2.0.

  15. #15

    Standaard

    Gelukkig hij komt zeker in me collectie

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Is die hoes van DFW ook in booklet vorm?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Is die hoes van DFW ook in booklet vorm?
    Nope, een gewone kiepkees
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Nope, een gewone kiepkees
    Dan maar eens de US versie kopen.
    Laatst aangepast door Varg : 18-03-2009 om 21:28

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Nope, een gewone kiepkees
    Ook weer onzin, deze DVD is wel een kartonnen luxe verpakking, dus helemaal niet in keepcase. Het is alleen geen boek, alleen de verpakking oogt een beetje zo.

  20. #20

    Standaard

    Ik kan nergens vinden dat dit zo is, en ik heb hem ook nog niet in de winkel zien liggen.

    Dan nog is de US versie beter van kwaliteit, en waarschijnlijk nog goedkoper ook
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #21

    Standaard

    Ik heb 'm wel in de winkel zien liggen en wat Fonzie zegt klopt (alleen heeft hij het over dvd en dat moet blu-ray zijn).

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb 'm wel in de winkel zien liggen en wat Fonzie zegt klopt (alleen heeft hij het over dvd en dat moet blu-ray zijn).
    excuses uiteraard blu ray

  23. #23

    Standaard

    Heb hem vandaag ook in mijn handen gehad in de winkel, maar volgens het logotje op de achterkant was hij gewoon 5.1 (nederlandse versie)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De DFW uitgave heeft (dan net als de UK uitgave) een Dolby Digital 5.1 track, de commentaartrack is DD2.0.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Heb hem vandaag ook in mijn handen gehad in de winkel, maar volgens het logotje op de achterkant was hij gewoon 5.1 (nederlandse versie)
    Dat wisten we dus al...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

    Standaard

    Oke, ik wist niet waar DFW voor stond.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •