Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 574 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Ik zie het verschil niet tussen de theaterical en de domestic?

    Of heb ik gewoon per ongeluk twee keer dezelfde gekeken
    http://www.youtube.com/watch?v=fy15wN3XllE Paar kleine verschillen t.o.v. de eerste trailer.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Ik zie het verschil niet tussen de theaterical en de domestic?

    Of heb ik gewoon per ongeluk twee keer dezelfde gekeken
    Ik weet niet waar je de domestic vandaan haalt, maar dat zou dan wel eens hetzelfde kunnen zijn als de theatrical trailer (lees: niet de international trailer). Via Tyler's link krijg je embedded de international trailer te zien, via de mijne de theatrical.

    Het verschil zit hem grotendeels in de andere volgorde waarin de beelden zijn gemonteerd. Daarnaast zitten er volgens mij een klein aantal shots in de ene die niet in de andere te zien zijn en vice versa.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #253

    Standaard

    coole trailer!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het verschil zit hem grotendeels in de andere volgorde waarin de beelden zijn gemonteerd. Daarnaast zitten er volgens mij een klein aantal shots in de ene die niet in de andere te zien zijn en vice versa.
    Okay thanks, keek de ene een half uurtje na de andere en begon te twijfelen daardoor.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Nog wat informatie gevonden:

    Luxor bouwt megabios in Kerkrade

    KERKRADE - De Drentse bioscoopexploitant Luxor gaat een megabioscoop in Kerkrade bouwen. Directeur Albert Jan Vos heeft de plannen en de financiën voor het project rond. Luxor heeft al vestigingen in Hoogeveen, Meppel en Deventer. De bioscoop in Kerkrade komt naast het voetbalstadion van Roda JC en krijgt acht zalen met meer dan 2000 stoelen. De schop gaat volgens de directeur in december de grond in. Een jaar later moet het complex klaar zijn.
    De megabios komt op palen boven een waterbassin aan de Imstenraderweg. Naast de zeven zalen krijgt de bioscoop ook een iMax-zaal. Deze is speciaal voor films in 3D en heeft een gebogen scherm van 16 bij 20 meter. Verder komen in het complex de overdekte kinderspeeltuin Kidsworld en een wokrestaurant.




    Dus geen echte Imax, als je de standaard aanhoudt. Als je dan gaat bouwen, en je hebt de ruimte, doe het dan in 1 keer goed en maar er iets speciaals van waarvoor mensen van heinde en ver willen komen.
    Denk niet dat de meeste mensen die standaard afmetingen weten en het iets uit zal maken dat hij iets kleiner is dan de standaard.
    Maar ben t wel met je eens: als je iets bouwt doe t dan goed

    On-topic maar weer: even de trailer kijken
    hele toffe trailers!!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 31-07-2012 om 21:34
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #256

    Standaard

    Nieuwe foto (hier in 't groot):

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #257

  8. #258

    Standaard

    in qos waren de actiescenes verschrikkelijk.hoop dat het bij syfall beter zal zijn.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nieuwe foto (hier in 't groot):

    Hannibal Lecter?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  10. #260

    Standaard

    LOL..vind de blonde lokken bij Javier totaal niet staan..maakt hem minder pyscho..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #261

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Als je die poster ziet, lijkt het wel of Bardem de hoofdrol speelt en Craig een bijrolletje.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #263

  14. #264

    Standaard

    Heb de trailer van Skyfall al een aantal keren in de bios voorbij zien komen en het maakt me nieuwsgierig. Heb er in ieder geval zin in!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Als je die poster ziet, lijkt het wel of Bardem de hoofdrol speelt en Craig een bijrolletje.
    Nou je het zegt. Ik vind Bardem veel stoerder overkomen dan Craig. Hierdoor lijkt het dat ook voor mij dat Bardem de hoofdrol speelt.

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    LOL..vind de blonde lokken bij Javier totaal niet staan..maakt hem minder pyscho..
    Gelukkig is zijn acteerwerk wel erg sterk. Het is niet alleen de looks, maar ook het spel die het bepaalt.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nou je het zegt. Ik vind Bardem veel stoerder overkomen dan Craig. Hierdoor lijkt het dat ook voor mij dat Bardem de hoofdrol speelt.
    't Leek voor mij vooraal zo omdat Bardem in het midden staat en Craig een beetje verloren aan de zijkant. Maar goed, 't maar een banner. Er zal in de aanloop naar de première vast wel meer promotiemateriaal opduiken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Gelukkig is zijn acteerwerk wel erg sterk. Het is niet alleen de looks, maar ook het spel die het bepaalt.
    Klopt, ik ben dan ook zeer te spreken over zijn acteerwerk. Kan niet mis zijn in deze film als schurk.

    Ik kwam deze banner gisteren tegen in de bios:


    Vind hem behoorlijk gaaf!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #269

    Standaard

    Weer een nieuw videoblog.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #270

    Standaard



    It's looking increasingly like Adele has been selected to record the Bond theme for the upcoming 23rd film, Skyfall, after it was revealed that she's been visiting the studio where the soundtrack is being recorded.

    According to The Sun, the Grammy-winning singer visited the legendary Abbey Road studios earlier this month to record with Thomas Newman; the man given the hefty responsibility for the Bond soundtrack by director Sam Mendes.

    Adele hinted on the Jonathan Ross show late last year that she’d been asked to record the song, and apparently began preliminary sessions with producer Paul Epworth shortly after.
    IGN.com

  21. #271

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht




    IGN.com

    Ik vind haar echt verschrikkelijk.

  23. #273

    Standaard

    Ik niet. 1 van de grootste talenten van de laatste 10 jaar. Fantastische zangeres en een geweldig mens.
    Ik gun haar echt alle succes.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nou je het zegt. Ik vind Bardem veel stoerder overkomen dan Craig. Hierdoor lijkt het dat ook voor mij dat Bardem de hoofdrol speelt.
    Hoe sterker de schurk hoe beter de film denk ik. Per slot van rekening had bijv. bij The Dark Knight ook iedereen het over Ledger en minder over Bale.
    De hoofdpersoon (in dit geval Bond) moet in de underdogpositie komen. Hij moet een echte uitdaging krijgen. Zo een dat je bij wijze van spreken niet weet of ie het er wel levend vanaf brengt. Anders wordt het de zoveelste actieblockbuster van geen betekenis.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Hoe sterker de schurk hoe beter de film denk ik. Per slot van rekening had bijv. bij The Dark Knight ook iedereen het over Ledger en minder over Bale.
    De hoofdpersoon (in dit geval Bond) moet in de underdogpositie komen. Hij moet een echte uitdaging krijgen. Zo een dat je bij wijze van spreken niet weet of ie het er wel levend vanaf brengt. Anders wordt het de zoveelste actieblockbuster van geen betekenis.
    Een zeer mooie achterliggende gedachte waardoor Skyfall een hele goeie Bondfilm gaat worden. En als Adele de Bond theme gaat zingen, is dat alleen maar een kers op de taart.

Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •