Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 64 van 64 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Gefeliciteerd allemaal

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Even hoor jongens, het is heus niet omdat ik niet gewonnen heb ofzo, maar willen jullie in het vervolg even wat beter je vragen formuleren?

    Zoals Werner eerder al zei leek die eerste vraag echt helemaal nergens naar. "Wat is er bijzonder aan deze uitgave?"

    Euh, dat de originele dvd erbij zit ofzo? Stond zelfs nogal in de verf gezet in de recensie. Zo kun je bij alle Disneyklassiekers dezelfde domme vraag gaan stellen. Sneeuwwitje was de eerste, Pinokkio de tweede, ...
    Ik vond het eigenlijk behoorlijk duidelijk, hoor. Vooral die vraag over wat er bijzonder was aan de BD uitgave, vond ik helemaal duidelijk. Het stond in het persbericht en alles. Dus ik vind dat ze het niet duidelijk hadden kunnen maken


  2. #52

    Standaard

    Gefeliciteerd voor wie gewonnen heeft.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Gefeliciteerd allemaal



    Ik vond het eigenlijk behoorlijk duidelijk, hoor. Vooral die vraag over wat er bijzonder was aan de BD uitgave, vond ik helemaal duidelijk. Het stond in het persbericht en alles. Dus ik vind dat ze het niet duidelijk hadden kunnen maken

    Mee eens.

    Ik vond de vragen niet zo heel spannend. En soms moet je niet zo moeilijk denken.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank K. Bekijk bericht
    Mee eens.

    Ik vond de vragen niet zo heel spannend. En soms moet je niet zo moeilijk denken.

    We moeten het eigenlijk voor Dennis in het Chinees ook neerzetten, dat begrijpt hij beter.
    Laatst aangepast door Smooth-J : 26-03-2009 om 17:30

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    We moeten het eigenlijk voro Dennis in het Chniees ook neerzetten, dat begrijpt hij beter.
    -zeurstemmetje- We moeten mehmehmeh...

    Maar kom, ik blijf erbij: het is een slecht gestelde vraag en daarmee uit. Dat een bepaalde film de zoveelste in een reeks is, is toch helemaal niet bijzonder? Dat is het gewoon, ik snap niet wat daar nou zo speciaal aan is.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #56

    Standaard

    Van harte naar de winnaars toe... als ik het goed begrijp is dit systeem dus gewoon 'n soort loterij?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Zoals Werner eerder al zei leek die eerste vraag echt helemaal nergens naar. "Wat is er bijzonder aan deze uitgave?"
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Uitslag prijsvraag Pinokkio:

    1. Tweede disney klassieker
    2. 1940
    3. De BD uitgave heeft de film op DVD als extra.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    -zeurstemmetje- We moeten mehmehmeh...

    Maar kom, ik blijf erbij: het is een slecht gestelde vraag en daarmee uit. Dat een bepaalde film de zoveelste in een reeks is, is toch helemaal niet bijzonder? Dat is het gewoon, ik snap niet wat daar nou zo speciaal aan is.
    Dat een film de zoveelste in een reeks is, is ook helemaal niet bijzonder. Maar de vraag waaraan jij refereert ("Wat is er bijzonder aan deze uitgave") was vraag drie.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    -zeurstemmetje- We moeten mehmehmeh...

    Maar kom, ik blijf erbij: het is een slecht gestelde vraag en daarmee uit. Dat een bepaalde film de zoveelste in een reeks is, is toch helemaal niet bijzonder? Dat is het gewoon, ik snap niet wat daar nou zo speciaal aan is.

    Dus eigenlijk zit je te klagen omdat de vragen te makkelijk zijn? tegenwoordig is alles op te zoeken op internet, dus het is best lastig om echt moeilijke vragen te bedenken.

    Maar mischien dat je de organisatie kunt aanbieden dat je bij de volgende prijsvraag meedenkt over welke vragen er gesteld gaan worden?

    Dan beginnen wij daarna wel te klagen omdat de vragen te moeilijk/makkelijk zijn.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  9. #59

    Standaard

    Veel plezier er mee en laat nog even weten welke je hebt binnen gekregen. Goed om te zien dat ik alle antwoorden goed had,toen de vraag werd gesteld wist ik meteen dat ze de dvd bij de BD bedoelde. Ik had ook nog kunnen gokken dat het de 70 jarig bestaan uitvoering was.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Dat een film de zoveelste in een reeks is, is ook helemaal niet bijzonder. Maar de vraag waaraan jij refereert ("Wat is er bijzonder aan deze uitgave") was vraag drie.
    Oh wait... xD

    Ik heb niks gezegd

    Gefeliciteerd aan de winnaars
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Oh wait... xD

    Ik heb niks gezegd

    Gefeliciteerd aan de winnaars


  12. #62

    Standaard

    Winnaars gefeliciteerd!
    Hoop dat ik de volgende keer eens geluk heb!

  13. #63

    Standaard

    sjit

    te laat!!!

    Hahahaha
    Trust no one...

  14. #64

    Standaard

    Blu-ray Disc Deluxe Platinum Edition is binnen!
    Laatst aangepast door hoogeveen66 : 02-04-2009 om 13:50 Reden: -

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •