Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 148 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4-disc)

    The Movie Store (Heerlen, Eindhoven, Gouda): 49,95 (voorverkoop 44,95). Te reserveren tot 1 augustus.

    Met o.a. National Geographics DVD en boekensteunen: 79,95 (voorverkoop 74,95). Te reserveren tot 12 juli a.s.

  2. #2

    Standaard

    Bij Play.com (inclusief de boekensteunen): 32,99 Pond = ca. € 53

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij klopt het niet helemaal wat jullie zeggen, er zijn dus 4 versies:
    -2 disc theater
    -4 disc extended
    -4 disc extenden CE (enige extra boekensteun en extra national geo making of dvd)
    -6 disc theater & extenden CE

    Maar welke 4 disc bedoelen jullie in deze thread?

    De gewone 4 disc edition kost bij play.com 21,99 pond oftewel zo'n 33,80 euro. Voor de boekensteun alleen betaal je dus zo'n 20 euro meer, want de 4 disc C(/boekensteun)E kost dus 31,99 pond of tewel 53 euro...
    Ik ga in ieder geval gewoon voor de normale 4 disc extenden van 21,99 pond...

    owja, even on-topic...
    33 of 53 euro dus bij play.com

  4. #4

    Standaard

    Bij van leest:

    4 disc Collector's Edtion
    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=121842

    voor 54,99

    5 disc Special Collector's Edition
    http://www.vanleest.nl/pages/Product...oductID=121843

    voor 87,99

    niet echt goedkoop dus

  5. #5

    Standaard

    DVD Zone2 :

    4-disc versie 39,99 euro.

    4-disc versie met Argonath-boekensteunen: 69,99 euro.

    Kijk maar eens naar de plaatjes:


    (zonder)


    (mét)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    bij play.com issie al wat goedkoper geworden
    met beeldjes : £32.99 Delivered
    zonder beeldjes:£22.49 Delivered
    denk dat ik voor die onderste ga
    moet nog ff nadenken of ik w8 op stuntprijzen hier in NL


  7. #7

    Standaard

    Check hier:

    http://www.ceedeeveedee.nl/Artikel.php?ID=244621

    € 39,38 ex verzendkosten en met NL ondertiteling (is NL site dus daar ga ik dan vanuit)

  8. #8

    Standaard

    Bij devoteddvd.com.au is hij Aus$ 59,05 ex verzenden = ongeveer €33 Is nog niets bekend over ondertiteling. Waarschijnlijk alleen engels en alleen regio 4.

    Edit: is zonder beeldjes.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #9

    Standaard

    FRS: €74,90 met beeldjes! Ook andere winkels gaan deze prijs voeren.
    Maar ik heb een vreemd gevoel dat deze dvd ernstig vertraagt gaat uitkomen...

  10. #10
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard

    Hallo allemaal!!!!!


    Ik heb zojuist de prijzen gehoord wat de Lotr boxset gaat
    kosten bij de Free Record Shop
    De "gewone" extended edition € 39,95.
    De Gift box (met beeldjes) kost € 74,99

    En dan nog min 10% met mijn kortingspas

    Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!

    M.v.g. P.IJsendijk



    I just can´t get enough

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de 4 Disc versie (zonder beeldjes dat wel) voor 39,84 euro bij ceedeeveedee besteld.....

    ik heb tot nu toch nog nergens anders goedkoper gezien (m.u.v. de credit card sites)

  12. #12

    Standaard

    Bij DVDSoon in de pre-order staan voor CAD$40,97 dat is €26... 4 Disc SE wel te verstaan.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Bij DVDSoon in de pre-order staan voor CAD,97 dat is €26... 4 Disc SE wel te verstaan.
    Hij staat nu bij DVDSoon voor CAD$43,98, wat omgerekend €29,25 is. En je hebt natuurlijk kans dat hij door de NL douane onderschept wordt, wat de prijs met 19% BTW er boven op tot €34,81 brengt.

    Maar dat is nog steeds goedkoper dan de €39,99 van de FRS, zelfs als je 10% korting kan krijgen bij de FRS....

    Toch zie ik dat de prijzen voor de 4 Disc SE elkaar niet veel ontlopen wereldwijd gezien. Ga je voor de Regio 1 dan heb je in ieder geval geluid op de correcte toonhoogte, maar NTSC beeld wat misschien iets minder kan zijn dan het PAL beeld van de Regio 2. Bij de FRS versie heb je weer wel NL ondertiteling erbij, voor degenen die dat belangrijk vinden.

    En bij de FRS heb je de film op 12 november in je handen, terwijl het met bestellen uit Canada nog maar de vraag is wanneer je hem binnen hebt. Helemaal als de douane die zending onderschept! Dan ben je volgens mij al snel 2 weken verder...

  14. #14

    Standaard

    Ik heb de 4DVD versie met boekensteunen vorige week besteld bij 4DVD.nl, kosten 62,70 als pre-order.

    De versie zonder de boeksteunen kost daar overigens 39,04.

    Dit is zonder de verzendkosten.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb zo snel niet gezien of deze winkel er al bij stond, maar bij DVD Outlet ligt de 4DVD versie (zonder boekensteunen) voor €42 te koop. Met boekensteunen kost ie €68.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #16

    Standaard

    Bij Blokker vanaf 12 November 39.99 Euro met 2 dukaten (zonder boekensteunen)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    Ik heb hem al een tijdje in de pre-order staan bij play, €52 met boekensteunen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    De 4-disc S.E. bij A&B Sound voor €32.28 (CA$50.39) incl. verzenden

  19. #19

    Standaard moviestore in de aanval!

    Zojuist de nieuwsbrief van MovieStore.nl ontvangen. Ze hebben de pre-order prijs van de

    LORD OF THE RINGS: EXTENDED EDITION verlaagd van EUR 44.95 naar
    EUR 39.95

    Misschien moeten we ze ook nog vertellen van die 10% korting die je bij de frs kunt krijgen

    PS: op dit moment vertoont hun site nog de oude prijs, maar die zal wel spoedig worden bijgewerkt
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  20. #20

    Standaard

    Ik kreeg gisteren een mailtje van Amazon:

    Ook zij hebben hun prijs verlaagd naar $25.99 voor de 4disc.
    De coll.box is $59.94

    Hier komt nog wel verzendkosten bij, tenzij je een SuperShipping klant bent.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    Ik heb net de 4 disk editie besteld zonder de beeldjes (zou niet weten wat ik er mee moet) bij Amazon.cavoor maar (ongeveer)€27,- incl. verzenden. Ik heb gebruik gemaakt van een kortingscoupon voor $5,- korting.

    de coupon: CANADASKY535

    HIER vind je er nog meer. Let wel goed op dat de korting er af is gehaald als je je eindrekening te zien krijgt.

  22. #22

    Standaard Ik kon me niet inhouden...

    dus heb ik hem vandaag al gehaald in België. Hij ligt bij Extrazone voor 48,00 Euro. Niet het goedkoopst, maar daarvoor hoef ik me dit weekeinde zeker niet te vervelen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    ik moet me bedwingen, want ik vind 'm te duur.

    Bij Bart Smit Geldrop ligt ie in de schappen voor € 44.95. Nu al!!!!

    Toch maar even wachten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #24

    Standaard

    NU ook al verkrijgbaar bij Discovery in Den Haag :
    de gewone 4-disc SE : €39.99

    de collectors box : €74.99
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard Lord of the Rings Gift Box

    Zojuist gekocht bij de Musicstore in Hoorn

    The Gift box voor 69,- .
    Ik zag hem staan en kon niet meer wachten als die box later elders goedkoper wordt dan is dat maar zo.
    Wat ik wel raar vond is dat ik geen kassabon meekreeg!!!
    Alleen een pinbon maar dat zal wel met de releasedatum te maken hebben.

    Hij komt natuurlijk pas op de twaalfde van november uit!!!
    Maar ik heb hem!!!!!!

    Hij is Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I just can't get enough
    P. IJsendijk

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •