Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 148 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb zonet de LOTR met boekensteunen gekocht in frac Brussel voor 59 euro (ja, dat leest u goed!). De vaste prijs daar is 69.90 euro maar je krijgt 15% korting als je lid bent (lid maken kost, denk ik, 5 euro voor drie jaar). Dus dat haal je eruit!
    De verkoper vertelde me dat ze in fnac Brussel alleen de versie met boekensteunen hadden, omdat ze dus een actie van -15% doen. Hij vertelde me wel dat op=op, met de referentie dat er slechts een beperkt aantal van die versie met boekensteunen kunnen worden besteld (zou het gerucht van de limited edition dan toch waar zijn?).
    Voilà, ik weet al wat ik vanavond 4 uur lang zal doen (met glaasje champagne erbij)...

  2. #27

    Standaard

    Ik heb vandaag gekeken in de stad nog niks te vinden, alleen bij de bart smit voor 44,95. Dat is me iets te duur, maar ik vind het eigenlijk best dom dat hele gedoe met die release datum en dat sommigen hem wel en anderen weer niet eerder verkopen, ik vind als ze hem binnen hebben moeten ze hem gewoon verkopen en ze moeten gewoon geen vaste releasedatums aanhouden, wat is de reden dat hij pas op dinsdag mag verkocht worden terwijl ze hem al bijna een week van te voren hebben liggen, gewoon verkopen die dingen. Het is toch niet zo dat als ze hem dinsdag pas verkopen ze meer geld gaan verdienen eraan.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #28
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Net bij de MM Den Haag nagevraagd :

    LOTR 4 DISC € 39,99

  4. #29

    Standaard

    Geinformeerd bij MM:

    MM Rotterdam Centrum: 38.99 euro
    MM Zwolle: 37.99 euro

    MM Rijswijk mag de prijzen nog niet prijsgeven

  5. #30

    Standaard

    Vanmiddag ff bij de Discoland in Barneveld geweest. En daar hadden ze hem al liggen (voor €39,99), de FRS deed maar geheimzinnig en zei dat ze morgen pas in de verkoop gingen.

    Nu denken jullie, wat moet ik HIER nou weer mee, maar misschien ter indicatie wat de prijzen van 'gewone' cdzaken doen in verhouding tot de MM en FRS.

  6. #31

    Standaard

    [QUOTE][i][B]Kan iemand deze prijs bij Van Leest bevestigen? Zoals namelijk al meer mensen hebben opgemerkt, kost hij volgens hun internetsite gewoon EUR 39,99 en geen EUR 36,99 (zonder kortingsbon)

    Ik ben net even bij de Van Leest geweest.
    Boekjes met kortingsbon zijn volop aanwezig, maar de verkoopprijs wordt € 39,99.
    Dus minus de korting van 5 euro komt ie uit op 34.99
    Toch een eurootje goedkoper dan de FRS, maar ik wacht morgen even de MM af

    gr
    Stephan
    Dvdforum.nl gold trader | dvd.nl fivestar trader
    Classe Audio: CDP-202 I SSP-600 I CA-3200 I B&W 803D I Velodyne DD-12 I Samsung BD-P1400 I Pioneer LX-5090 I Transparent Musicwave Ultra MM & Musiclink Ultra MM

  7. #32
    Spais
    Guest

    Standaard

    Whoepie! kHeb um net voor 38.99 bij de MM Den Haag gehaald Er stonden er nog 2! Die paar euro verschil met de frs e.d. maakt me niet echt uit, kheb um iig!

    Owjah.. En de gift set was 59.99 volgens mij!

  8. #33

    Standaard

    Kreeg hem gisteren nog niet mee bij de FRS.
    Prijs "gewone" 4-disk: 39,99
    Prijs Gift-set: 74,99
    Verkoper meldde wel dat die laatste waarschijnlijk € 70 gaat doen, aangezien de MM lager zit.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #34

    Standaard

    Gister gekocht (om een uur of half 6 toch nog even langs gegaan)bij Mediamarkt Amsterdam voor 34,95. Er lagen er maar een stuk of 8 dus net op tijd.

  10. #35

    Standaard

    MM Arena met beeldjes €59,95
    Loopt als een trein. Direct na 10.00u gehaald.

  11. #36

    Standaard

    Bij Van Leest in Almere voor €74.99 en ze hebben og een flinke hoeveelheid liggen. Wat een prachtige set is het trouwens.
    200 Minuten LOTR, heerlijk gewoon
    Kan nu helemaal niet wachten op 18 december

  12. #37

    Standaard

    Bij MM groningen respectiefelijk
    € 38,99
    € 61,99
    Groet,
    CRe8oR
    My Collection

  13. #38

    Standaard

    Zonet bij de MAKRO geweest... daar kost tie 41,50 euro... duur man... viel me zwaar tegen... heb hem dus niet gekocht

  14. #39

    Standaard

    MM rotterdam Centrum was de versie met beeldjes 69.99, zonder heb ik niet op gelet

  15. #40

    Standaard

    Ikzelf heb de versie zonder beeldjes vandaag gekocht (MM Rijswijk € 38,99). Met beeldjes kost hij daar € 59,99. Ik heb geen € 21 over voor een paar stomme beeldjes en oversized doos, want ze verdienen al genoeg aan die 4 disc's waarvan ik eigenlijk alleen de eerste twee had willen hebben.

  16. #41

    Standaard

    € 34,99 (normale 4-disc) incl 5 euro korting bij van leest gehaald. woohoo... schitterende uitgave! staat al mooi in mijn kast te pronken.

    gelijk gezien hoe dat sicco die van hem tevoorschijn toverde... magisch mooie box dat is zeker.

  17. #42

    Standaard

    Kom net van Carrefour:
    prijs zonder beeldjes: 37.60
    prijs met beeldjes: 59.90

  18. #43

    Standaard

    MM Rijswijk € 38,99 / € 59,99.

    Lagen er echt nog heel veel, hele stapels van de versie zonder beeldjes en bijna een hele pallet vol met de versie met beeldjes.

  19. #44

    Standaard

    MM Leeuwarden € 36,99/€ 64,99

  20. #45

    Standaard MM Rotterdam Alexander en Blokker

    MM Rdam Alexander - EUR 38,99 - di 12-11 (zonder beeldjes, beeldjesversie was er wel, maar niet gecheckt)
    Blokker Rdam Alexander - EUR 39,99 - di 12-11 (van EUR 44,99 met EUR 5,= snelspaarkorting, wat dat ook moge betekenen)

    Ook al zo'n zuinig gecalculeerde (zie mijn eerdere opmerkingen bij SW Ep 2) MediaMarkt-prijs.
    Dit is misschien minder een titel om mee te stunten, aangezien het publiek wat beperkter is dan bij de 2-disc release van LOTR 1.

    Overigens is het prijspijl in Nederland vergeleken met andere R2/R4-landen niet zo extreem hoog. Alleen de R1-aanbieders zijn zo'n EUR 10 lager.
    Distributeur A-Video is - net als Warner - een maatschappij die meestal niet met extreem hoge prijzen werkt, ook niet bij nieuwe releases.

    Ik ben benieuwd wat deze titel verder gaat doen in R2/R4, want momenteel is er vrij weinig prijsdifferentiatie.

  21. #46

    Standaard

    Na de verhalen over plop en kraak geluiden bij de Regio 2 versie (MichaelDVD en ook hier op het forum) heb ik toch maar besloten mijn exemplaar in Regio 1 te bestellen, en wel bij Amazon Canada, waar hij me €30 inclusief verzending kost. Alleen moet ik dan nog wel 2 weken wachten, helaas....

  22. #47

    Standaard Prijs verlaagd bij MM Arena

    Net 34,95 betaald voor de gewone 4-disc lotr bij MM Arena!

  23. #48

    Standaard MM Arena

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans de Kruis
    Het is nu de officiele release datum, zijn er inmiddels al goedkopere prijzen bekend bij de diverse zaken als Mediamarkt?
    Geldt eigenlijk ook voor Attack of the clones.

    Ik haalde de "gewone" 4D afgelopen maandag voor 34,95 bij MM Arena. Heb Attack of the Clones ook meteen maar meegenomen voor 24,95.

    Ik zag trouwens deze 4-disc set voor 49.95 (!) bij de V&D liggen.
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  24. #49

    Standaard

    bij de bijenkorf is de lotr 4-disc met beeldjes slechts € 79,95 in de aanbiedingsprijs. met bijenkorfkaart met bioskaartje voor ttt.

  25. #50

    Standaard

    yep, vanmiddag geweest en nog steeds 34,95 bij MM Arena

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •