Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 148 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Makro

    Dit is de eerste keer dat ik hier wat post dus hopen dat het helemaal goed gaat. DVD-fan ben ik nu zo'n 1,5 tot 2 jaar en dat heeft me al heel veel geld gekost... Ik heb nu al een best aardige collectie en daar komt nog een hoop bij hoor! Ik lees de forums nu al best een flinke tijd en wilde soms best wat informatiefs toevoegen, maar ik was geen gebruiker dus kon dat niet. Nu toch maar eens besloten om me aan te melden en vandaar dit bericht.
    Oh ja de meeste dvd's koop ik overigens bij de Makro (Duiven) en ik weet vaak ook vroeg al de prijzen daar.

    Lord of the Rings (met beeldjes) heb ik overigens dinsdag bij de FRS gehaald voor 67,49 euro, omdat in het krantje van de Makro niets stond.

    Sinds dinsdag weet ik echter wel de prijzen van de Makro en ook dat hij de volgde keer (over ongeveer 1,5 week?) in de aanbieding komt!

    NU: 4disc zonder beeldjes 35 euro exclusief BTW
    4disc met beeldjes 55 euro exclusief BTW

    volgende krantje (aanbieding): zonder 30 euro exclusief
    met 50 euro exclusief

    Ik hoop dat ik hiermee iets heb kunnen toevoegen, u hoort nog van mij.

    Voor mijn collectie zie: http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Rat21

  2. #52

    Standaard

    Bij http://www.absound.ca voor EUR 25,- inclusief verzendkosten vanuit Canada.

  3. #53

    Standaard

    Ben dinsdag 12/11 bij de makro (A'dam) geweest en de versie met beeldjes kostte 70 Euro inclusief. Dat is geen 55 excl.!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stitch
    Bij http://www.absound.ca voor EUR 25,- inclusief verzendkosten vanuit Canada.
    Niet helemaal waar. De extended versie kost inderdaad CA$38.44 (€24.24), maar daar komen wel nog verzendkosten bij (in tegenstelling tot bijv. DVDBoxOffice) a CA$11.95. In totaal ben je dan CA$50.39 oftewel €31.8 kwijt. En dan is er nog het risico dat je daar bovenop nog eens €4.75 aan invoerrechten betaalt...

  5. #55

    Standaard

    Volgens mij is Amazon.ca nog altijd de goedkoopste als ik het zo lees. Ik heb hem voor minder dan $40,- CAD das dus ongeveer €25,25.

    Daar heb ik dan wel de Regio 1 versie voor met het betere geluid en de juiste filmlengte.

  6. #56

    Standaard

    Grrr .... Makro gooit ze vanaf dinsdag in de aanbieding.

    De 4-DVD met boekensteunen 59,95 euro, inclusief en de 4-DVD zonder boekensteunen 35,95 o.i.d.

    Ik had net van de week de Attack of the Clones en de 4DVD zonder boekensteunen gekocht. Ach ... het scheelt 7 euro ... langsrijden is duurder.
    NOMEN DOMINII HABEO ERGO SUM

  7. #57

    Standaard

    Eindelijk tijd gisteren om ff naar MM Amsterdam te gaan .... (voordat ik naar Ajax-Twente ging) en ff LOTR 4 disc scoren...
    Dus niet!

    In de aanbieding voor 39.99 euro terwijl je die vorige week nog voor 34.99 kon scoren.

    Wel gevraagd of ze voor mij de prijs wilde aanpassen maar dat deden ze helaas niet.

    Oh ja de verkoper zei nog wel van; als de aanbiedingen afgelopen zijn heb je een grote kans dat die weer 34.99 gaat kosten...... sorry www.watbenjedan.com

  8. #58

    Standaard

    Vandaag nog gezien voor € 34,95 by MM Heerlen (lagen er nog massa's van).

  9. #59

    Standaard

    Correct Rotterdam € 34,99.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter_P
    Iemand idee waar de 4 disc edition op dit moment in de omgeving van Den Haag het goedkoopst is???

    Minder dan €39,99 dus.



    mijn collectie hopelijk morgen aangevuld met LOTR 4 disc edition.


    En dan zaterdag eindelijk naar de Two Towers,
    Bij FRS. Dar is de film 39.99 en als je FRS kortingskaart heb, dan gaat er nog 10% vanaf of als je zo'n kraslot van Smits chip heb, dan gaat er nog 4 Euro vanaf
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #61

    Standaard

    MM Rotterdam Centrum 34.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #62

    Standaard

    DVDSoon.com...
    28 euro incl. ongeveer. dan heb je wel de R1, maar dus ook beter geluid (R1 4disc heeft betere DTS dan R2 4disc DTS). Ik heb hem gister binnengekregen wat een prachtdvd

  13. #63

    Standaard

    € 59,99 bij Correct Rotterdam
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  14. #64
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard heel goed nieuws met airmiles

    Met airmiles is deze dvd nu in de aanbieding bij de V&D (ja echt) van 49,95 voor 39,95 2000 airmiles inleveren en hij is 20 Euro. Je begrijpt dat hij hier nu ligt@!!!!!

  15. #65

    Standaard V&D Rotterdam Centrum (Re: heel goed nieuws met airmiles

    Originally posted by madelon
    Met airmiles is deze dvd nu in de aanbieding bij de V&D (ja echt) van 49,95 voor 39,95 2000 airmiles inleveren en hij is 20 Euro. Je begrijpt dat hij hier nu ligt@!!!!!
    Ook zo bij deze grootairmaileshouder. Echt een geweldige tip, madelon!

    V&D Rdam Centrum - EUR 39,99 (-1999 Airmiles) = EUR 20,00 - di 11-2 (netjes in plastic verpakt)

    Hoewel dit voor A-film een vrij bijzondere uitgave is (en dus moeilijk te vergelijken, qua prijsontwikkeling), verwacht ik dat het LPP (laagste prijspunt) van deze uitvoering tussen nu en een jaar kan zakken van EUR 35,= (zonder airmiles, kortingspasjes etc.) naar zo'n EUR 25,=.
    Dat zal het eerst gebeuren bij het FRS-concern, vermoed ik, aangezien deze titel niet of minder uitstaat bij het Blokker/Bart Smit-concern.
    Wanneer dat precies gaat gebeuren is moelijk te voorzien.
    Ik ben persoonlijk erg tevreden met deze V&D-deal, aangezien ik nog erg veel Airmiles te besteden heb.

  16. #66
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Media Markt Zwolle € 54,99

    Het gaat om deze versie:




    Verder ben ik geen autoriteit op 'Lord of the Rings'-gebied. :wink:

  17. #67

    Standaard

    bij Movie Store kost hij 50 euro! (gehoord van Niels Simons ) incl. beeldjes!
    MegaStarTrader · Safetrader

    "I’m giving very serious thought.. to eating your wife" - Hannibal Lector

  18. #68

    Standaard

    Bij Blokker de extended versie zonder beeldjes 39.99 Euro en dan gaat er nog 25% korting vanaf
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  19. #69

    Standaard

    En voor wie hem nog niet heeft bij VanLeest de extended versie met beeldjes
    59.99 Euro. En als je de de 10% van af haalt wordt het iets van 53 Euro en nog wat
    Zie onderstaande link
    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=121843
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  20. #70

    Standaard

    Heb mediamarkt Rotterdam gebeld daar was hij 69,95 dat viel me dus tegen van mediamarkt.

    toen ben ik naar de FRS gegaan en daar was hij 59,95 min de 10% korting met ut bekende pasje was hij dus 54 euro dus dat viel wel mee. had hem nog nooit uitgepakt gezien die doos maar ik moet zeggen het was wel de moeite waard en die boekensteunen zijn ook wel mooi
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #71

    Standaard

    Bij CD WOW kost de R1 versie zonder beeldjes 15,99 pond.
    Dat is dus € 22,70

    Wel via de 1 pond korting link

  22. #72

    Standaard

    En bij de .com.hk versie van CD-Wow kost 'ie omgerekend € 21,03 zonder enige kortingslink. Tadaa!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  23. #73

    Standaard

    Momenteel €59,99 met beeldjes bij MM Amsterdam

  24. #74

    Standaard

    Ik heb de Lord of the Rings: The fellowship of the ring (special edtion) maar gewoon voor €39,95 bij VanLeest besteld. Veel goedkoper met ned. subs kon ik hem niet vinden op internet

    Maarja €39,95 is nog niet echt veel voor zo'n super uitgave!!!


  25. #75

    Standaard

    Vandaag de 4 disc gekocht bij V&D voor 24 euro met 1600 airmiles. Het was alleen wel de laatste.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •