Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 148 van 148 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    volgens mij bij de meeste winkels (FRS/vLeest/MediaMarkt) 39,95

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    volgens mij bij de meeste winkels (FRS/vLeest/MediaMarkt) 39,95
    Thx, had gehoopt op een leuk prijsje. In de richting van €34.99 of een aanbieding alla ROTK (€29.99)

  3. #128

    Standaard

    Lord of the Rings:The Fellowship of the Ring : Collector's Edition (met boeksteunen)
    Bij DVDsoon voor 74,98 CAD of €46,37
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  4. #129

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland21
    V&D: € 25,-

    (zonder boeksteunen)
    Snik 3 weken geleden nog gekocht voor €39,99 bij van Leest

  6. #131

    Standaard

    iemand nog een mooi prijsje gezien, goedkoopste wat ik kreeg gevonden was 36 (met je pasje) bij de free.. de cdwow had nog iets liggen van 20 euro maar daar zaten geen (ook geen engelse) subs bij, onhandig dus

  7. #132

    Standaard

    Iemand deze nog gezien voor een leuk prijsje?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #133

    Standaard

    iemand nog weet van een online winkel die de set met boeksteunen (Engelse text) aanbied?

    de boxset met beeldjes kan je nog wel krijgen in de Franse en Duitse versies, mr dat zoo lelijk.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    iemand nog een mooi prijsje gezien, goedkoopste wat ik kreeg gevonden was 36 (met je pasje) bij de free.. de cdwow had nog iets liggen van 20 euro maar daar zaten geen (ook geen engelse) subs bij, onhandig dus
    Laatst die bij CD-wow besteld, voor iets van 18 euro, R2 en met UK subs! Vandaag binnengekregen. Helaas heeft deze versie niet zo'n harde cover als mijn R3 RotK versie. Klopt dat? Ik dacht dat de Fellowship ook in zo'n harde kartonnen cover was verschenen, of is dit een herdruk?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  10. #135
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    iemand nog een mooi prijsje gezien, goedkoopste wat ik kreeg gevonden was 36 (met je pasje) bij de free.. de cdwow had nog iets liggen van 20 euro maar daar zaten geen (ook geen engelse) subs bij, onhandig dus
    Laatst die bij CD-wow besteld, voor iets van 18 euro, R2 en met UK subs! Vandaag binnengekregen. Helaas heeft deze versie niet zo'n harde cover als mijn R3 RotK versie. Klopt dat? Ik dacht dat de Fellowship ook in zo'n harde kartonnen cover was verschenen, of is dit een herdruk?
    Ik heb de eerste uitgave en ook deze heeft geen harde cover.


  11. #136

    Standaard

    iemand nog weet van een online winkel die de set met boeksteunen (Engelse text) aanbied?

    de boxset met beeldjes kan je nog wel krijgen in de Franse en Duitse versies, mr dat zoo lelijk.

  12. #137

    Standaard

    R1 Extended Edition bij Axel Music voor £ 11,99

  13. #138

    Standaard

    V en D Prijzencircus 25,-
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  14. #139

    Standaard

    £7.99 incl verzenden bij Blahdvd.com

    klik
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  15. #140

    Standaard

    €19,99 bij de mediamarkt in zwolle

  16. #141

    Standaard

    Weet iemand waar de gitset nog te koop is?

    Bvd!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem)
    Weet iemand waar de gitset nog te koop is?

    Bvd!
    R1 Word nog weleens te koop aangeboden nieuw in seal voor een redelijke prijs, maar als je de R2NL giftset wil hebben dan gaat het je waarschijnlijk een aardige duit kosten voor een 2e hands exemplaar.

  18. #143

    Standaard

    Laatst nog zien liggen in mediamarkt zwolle voor 20 euro, maar of dat nu nog zo is... geen idee

  19. #144

    Standaard

    Rodisc dacht ik!

    Laatst gehaald oor 25 euro daarzo!

  20. #145

    Standaard

    Fellowship 4-Disc Extended R1 ----> EUR 5 bij Rodisc!

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan
    Fellowship 4-Disc Extended R1 ----> EUR 5 bij Rodisc!
    Nu 7,50 + 2,49 verzendkosten.

  22. #147

    Standaard

    10.00 euro bij VanLeest! Vandaag 2 in de winkel in Delft gezien (Import, weet niet of er NL subs op zitten)
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  23. #148

    Standaard

    Alle drie de delen voor 14,99 p/s bij de FRS (NL uitgave)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •