Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 161 worden weergegeven.

Discussie: Matrix Trilogie

  1. #101

    Standaard

    Heb net op Internet gelezen dat de DVD release iets voor december zou worden...
    Hoop dat dit nog wordt aangepast naar november... zodat we ge-updated zijn voor deel III.

  2. #102

    Standaard

    He jongens en meisjes!

    Volgens mij komt vandaag de nieuwe trailer uit!
    Tijdens de Super Bowl, maar hoe laat is de Super Bowl?

    http://www.thematrix.com/
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Vannacht...
    Hoe laat vannacht? Echt om 12 uur?
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  5. #105

    Standaard

    Me nicht heeft een trailer gezien bij de film Gangs of New York, ga er zelf zaterdag naartoe, dus ben benieuwd!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  6. #106

    Standaard

    Ja, 23.55 op SBS6 wordt de superbowl live uitgezonden...

  7. #107

    Standaard

    Eindelijk, is ie uit! Ben op dit moment aan het downloaden.
    Neem gewoon de large size.
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  8. #108

    Standaard

    Ik kan niet anders zeggen dat de trailer er veel belovend uitziet

  9. #109

    Standaard

    Kwam op de Matrix site dee foto tegen. Het was op een gedeelte wat ZION83N6 heet (dit staat bovenin). Het is een plaatje van de matrixanima series.
    Heb hier ook een quicktime 3d tour gevonden van de nebula maar die is met z'n 3 Mb een beetje te groot om te attachen.

    Jeroen

    Trouwens een erg strakke trailer!!!!

  10. #110

    Standaard

    De trailer is egt kewl! Maar alleen dat gedeelte waar Neo in de rondte slaat tegen 20 Smiths ziet er nog niet echt helemaal echt uit vind ik. Een beetje zoals die scene in Blade 2 voor die lampen.

  11. #111

    Standaard

    WOW!!!!!!!!

    Ik was...impressed.
    Alleen zien die 20 Smith's als je het stil bekijkt erg nep uit, groot hoofd. Maar voor de rest....

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakel
    Het is een plaatje van de matrixanima series.
    Bedoel je The AniMatrix. Want die komt uit op 3 Juni op DVD (R1).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Alleen zien die 20 Smith's als je het stil bekijkt erg nep uit, groot hoofd. Maar voor de rest....
    Kan door de gebruikte lenzen komen.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Bedoel je The AniMatrix. Want die komt uit op 3 Juni op DVD (R1).
    Ja, die inderdaad. Is er bekend of deze ook op R2 uitkomt?? En zo ja, wanneer??

    Jeroen

  15. #115

    Standaard

    Geweldige nieuwe trailer, kan niet meer wachten tot Matrix Reloaded en Revolutions uitkomen. Prachtig gemaakt, kan niet anders zeggen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    WOW!!!!!!!!

    Ik was...impressed.
    Alleen zien die 20 Smith's als je het stil bekijkt erg nep uit, groot hoofd. Maar voor de rest....
    "neo" ook wel, en zijn jas op het langzamere moment van het gevecht, maar ik vind het nog steed pretty impressive..

  17. #117

    Standaard

    Ik zag gister op de BBC stukjes van de Matrix 2. Hij komt er dus binnenkort aan, of niet?
    Iemand kan mij vast wel vertellen wanneer hij in premiere gaat?
    Als ik een domme vraag stel moet je het zeggen hoor!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Ik zag gister op de BBC stukjes van de Matrix 2. Hij komt er dus binnenkort aan, of niet?
    Iemand kan mij vast wel vertellen wanneer hij in premiere gaat?
    Als ik een domme vraag stel moet je het zeggen hoor!
    Valt wel mee hoor. Voor bijna alle feitjes weetjes etc kan je altijd op IMDB terecht..en zie hier
    ennnn hier ..en er is nog veel meer te vinden..

  19. #119

    Standaard Superbowl teaser

    In die superbowl teaser zit een stukje waarin ze op een motor rijden. Is dat niet een Ducati ss1000DS ??

    Ik kan het niet zo goed zien miss. dat iemand anders het wel goe heeft kunnen waarnemen..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Kan door de gebruikte lenzen komen.
    Ik denk eerder dat ze alleen de locatie gefilmd hebben en de personages cgi dr in hebben gezet.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar


    Ik denk eerder dat ze alleen de locatie gefilmd hebben en de personages cgi dr in hebben gezet.
    klopt idd, wanneer je ff terugbladert staat er ergens een post van me naar een newsweek artikel waarin Gaeta trots uitleg geeft over deze betreffende scene.

  22. #122

    Standaard

    We hoeven hier in Nederland maar één dag langter te wachten dan in de VS !!!!

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Geweldige nieuwe trailer, kan niet meer wachten tot Matrix Reloaded en Revolutions uitkomen. Prachtig gemaakt, kan niet anders zeggen.
    Kan ik me helemaal bij aansluiten. Dit zijn films bij uitstek geschikt voor het DVD medium
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Kan ik me helemaal bij aansluiten. Dit zijn films bij uitstek geschikt voor het DVD medium
    Zeker weten. Dit worden 100% DVD juweeltjes, want dat zijn we wel van Warner gewend. De trailer is in ieder geval zeer veelbelovend. De sfeer lijkt ook veel op de eerste film, een echte Trilogy dus!

    Ik heb er veel zin in en weet zeker dat ik deze -net als deel I- weer vaak zal zien...

  25. #125

    Standaard

    De eerste keer dat ik the Matrix zag vond ik er eerlijk gezegd geen bal aan. Ik snapte er geen bal van en het ging voor mijn gevoel ook nergens over.
    Toen ik vorig jaar een dvd speler had (eindelijk!!) had ik the Matrix van iemand geleend om de speler uit te testen (he? waarom is t beeld steeds groen?? erg leuk als je speler nieuw is... tzelfde geldt voor swordfish grrr) en vond ik hem een stuk beter. Misschien omdat ik hem voor de tweede keer zag en steeds nieuwe dingen vond, of door het beeld of door het geluid. Ik weet het niet, maar ik kijk wel heel erg uit naar de twee nieuwe delen... nu nog iemand vinden die met me mee wil

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •