Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 161 van 161 worden weergegeven.

Discussie: Matrix Trilogie

  1. #151

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    nu alleen nog hopen dat het 2-disc releases worden en dat ze niet in een snapper zitten maar in net zo'n box als The Matrix/Reloaded.
    Dan heb ik nieuws voor je, het worden allebei 3-disc sets
    Toch maar 2 discs versies dan? :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #153

    Standaard

    Gaan jullie de Matrix Reloaded DVD kopen of wachten jullie toch dat er een box komt met alle drie films ? Hopelijk dan wel Deel 1 met DTS.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Gaan jullie de Matrix Reloaded DVD kopen of wachten jullie toch dat er een box komt met alle drie films ? Hopelijk dan wel Deel 1 met DTS.
    Neuh, ik koop ze wel lekker los. Duurt me anders veel te lang! :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #155

    Standaard

    Ik wou ook eerst op een box met alle drie delen wachten, maar dat duurt me ook te lang. Ik ga ze wel los aanschaffen...
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #156

    Standaard

    Niet wachten, gewoon kopen... en wachten op revolutions
    (zou dan eindelijk alles duidelijk worden?)

  7. #157

    Standaard

    Ik zit te hopen op een box met The Matrix met DTS. Ik heb destijds ook niet The Matrix Revisited gekocht. Daarnaast zijn er nog 2 boxen van de Matrix met allerlij dingen, dus ik wacht nog even.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Ik zit te hopen op een box met The Matrix met DTS. Ik heb destijds ook niet The Matrix Revisited gekocht. Daarnaast zijn er nog 2 boxen van de Matrix met allerlij dingen, dus ik wacht nog even.
    Wacht jij dan maar lekker nog "even"..... :wink:
    Ik weet wel beter.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Het lijkt me dus ook leuk om hier in deze thread alles over de film te bespreken, dus als je vragen hebt...vraag maar.
    De film(s)?

    De film Revisited is meer dan een met extra extra commentaar opgeleukte beelden en extra extra deleted scenes en extra extra uitleg over xyz plus de originele Matrix?

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Het lijkt me dus ook leuk om hier in deze thread alles over de film te bespreken, dus als je vragen hebt...vraag maar.
    De film(s)?

    De film Revisited is meer dan een met extra extra commentaar opgeleukte beelden en extra extra deleted scenes en extra extra uitleg over xyz plus de originele Matrix?
    Je quote een bericht van 07-07-2002.
    En over de matrix revisited: Deze dvd is een extra dvd. Er wordt op van alles ingegaan over (de film) the matrix.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 'Terminator4' Ronald Zwar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Het lijkt me dus ook leuk om hier in deze thread alles over de film te bespreken, dus als je vragen hebt...vraag maar.
    De film(s)?

    De film Revisited is meer dan een met extra extra commentaar opgeleukte beelden en extra extra deleted scenes en extra extra uitleg over xyz plus de originele Matrix?
    Je quote een bericht van 07-07-2002.
    En over de matrix revisited: Deze dvd is een extra dvd. Er wordt op van alles ingegaan over (de film) the matrix.
    Idd. En naar mijn mening is de Revisited box de beste Matrix box die er is op het moment. Tevens zit er de beste case om die ik uberhaupt nog ben tegengekomen bij dvd`s!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •