Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 96 van 96 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    heb mail ontvangen van de duitse handelaren over de 1909 en deze sprekn over levertijden van 3 weken over de 1909 en geen kwantumkorting.

    aangezien er zo een sterke vraag is naar deze receiver gaat de verkoop van deze toestellen vanzelf.maw de vraag is groter dan het aanbod. Dus de koper heeft niets te bepalen over de prijs.

    ik ga waarschijnlijk ook afhaken, begin interesse te krijgen in de nieuwe 607 of 706 van onkyo.

    sorry hoor

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    heb mail ontvangen van de duitse handelaren over de 1909 en deze sprekn over levertijden van 3 weken over de 1909 en geen kwantumkorting.

    aangezien er zo een sterke vraag is naar deze receiver gaat de verkoop van deze toestellen vanzelf.maw de vraag is groter dan het aanbod. Dus de koper heeft niets te bepalen over de prijs.

    ik ga waarschijnlijk ook afhaken, begin interesse te krijgen in de nieuwe 607 of 706 van onkyo.

    sorry hoor

    Begrijp jullie, ik ga ook meer naar de 607......

    but now includes 6! HDMI 1.3 inputs,5 rear, 1 front (up from 2 on the 2007 model), its apparently the first AV receiver with a front aux HDMI in...

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    heb mail ontvangen van de duitse handelaren over de 1909 en deze sprekn over levertijden van 3 weken over de 1909 en geen kwantumkorting.

    aangezien er zo een sterke vraag is naar deze receiver gaat de verkoop van deze toestellen vanzelf.maw de vraag is groter dan het aanbod. Dus de koper heeft niets te bepalen over de prijs.

    ik ga waarschijnlijk ook afhaken, begin interesse te krijgen in de nieuwe 607 of 706 van onkyo.

    sorry hoor
    Zouden we wel een kwantumkorting voor een Onkyo kunnen krijgen?

  4. #79

    Standaard

    Ook hier wel intresse voor een onkyo 607 zwart! Iemand Enig idee wat hij kost in de UK of duitsland?

  5. #80

    Standaard

    Zo ik heb de 1909 besteld via hifiglobe.com voor 489 (incl verzenden).. had geen zin om nog langer te wachten, dan maar iets meer uitgegeven..
    heb hem inmiddels binnen, en bevalt supers.. voorlopig nog met oude speakers, als er weer genoeg cash is zal ik is gaan kijken naar goede speakers

  6. #81

    Standaard

    Ik haak ook af mensen. Ik heb echt een koopje in Duitsland weten te bemachtigen. De 2309 inclusief verzendkosten voor 533 euro.

    In het kort ik was aan het zoeken voor de 2309 kwam op een site terecht en na een aantal keer opnieuw zoeken naar de 2309 stond hij voor 500 euro in mijn winkelmandje

    Net via paypal betaald, nu nog afwachten of hij echt verzonden gaat worden hahaha

    p.s. gaat om de site www.medianess.de
    kan hem ook echt niet meer terug vinden voor 500 euro :S trouwens elke dag veranderd de prijs hier wel een keer. Gisteren ook gezien voor 549 en 579. Nu 580 zo te zien www.msniceprice.de is van dezelfde beheerders volgens mij.
    Laatst aangepast door Frank J. : 27-03-2009 om 11:05

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank J. Bekijk bericht
    Ik haak ook af mensen. Ik heb echt een koopje in Duitsland weten te bemachtigen. De 2309 inclusief verzendkosten voor 533 euro.

    In het kort ik was aan het zoeken voor de 2309 kwam op een site terecht en na een aantal keer opnieuw zoeken naar de 2309 stond hij voor 500 euro in mijn winkelmandje

    Net via paypal betaald, nu nog afwachten of hij echt verzonden gaat worden hahaha
    you lucky f*ck!

  8. #83

    Standaard

    Ik heb van de week zelf een aantal 1909's besteld voor 420 incl. verzenden. Mocht er nog interesse zijn dan hoor ik het graag, anders gaan ze naar een paar andere adresjes.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Ik heb van de week zelf een aantal 1909's besteld voor 420 incl. verzenden. Mocht er nog interesse zijn dan hoor ik het graag, anders gaan ze naar een paar andere adresjes.
    Zwarte?

  10. #85

    Standaard

    ja, inderdaad een zwarte (ik heb alleen maar zwarte besteld). Ze zijn op dit moment nog niet binnen, maar ik verwacht ze op korte termijn. Ik weet dus ook nog niet wat voor een stekker aanzit, maar anders doet een reisstekker wonderen.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  11. #86

    Standaard

    Hoi Ik heb wel intersesse. waneer krijg je ze binnen?

  12. #87

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen zwarte Denon 1909's. mocht er interesse zijn dan kun je mij PM'en.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  13. #88

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    ik ben al een tijd door mijn receivers heen. wat mij betreft kan hier een slotje op.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  16. #91

    Standaard

    Dit is Fozzies powerbuy!

  17. #92

    Standaard

    Fozzie is alleen al een maand niet online geweest. Verder neemt ook niemand het voortouw. Het lijkt me beter om voor de volgende Powerbuy eerst een animocheck te doen. op die manier wordt het werkelijke topic overzichtelijk, zonder dat er overal mensen staan die vragen of ze er nog een kunnen krijgen, hoeveel het moet kosten of mensen die met ideeën aankomen die los staan van deze specifieke powerbuy.
    DVD's 100 + / Blu-Ray 110+

  18. #93

    Standaard Werk werk

    Ik ben even in een regio geweest waar niet echt makkelijk mailen was zeg maar.
    :sad:

    Maar ik ga binnenkort is weer het rijtje van de sites af om te kijken voor of een 607 of een 1909 voor een goede prijs.

    Klassenverschil tussen Onkyo en Denon is er wel maar in dit segment denk ik niet.

    Graag input en ja een zwarte.....
    Is rookworst zonder r ook worst

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RisingX Bekijk bericht
    Ook hier wel intresse voor een onkyo 607 zwart! Iemand Enig idee wat hij kost in de UK of duitsland?
    Heb je 'm al?

  20. #95

    Talking Ja hoor dan denk je ik ben eruit.

    Denons nieuwe lijn dus....

    Is al te vinden bij sommige internet stores in pre orders.

    De 9 wordt/is dus een 10

    http://www.avreview.co.uk/news/article.asp?UAN=2893&v=1


    Al een prijsje... 517 euri en 22 euri verzendkosten

    http://www.technikdirekt.de/main/en/...de&language=de
    Laatst aangepast door Fozzievr6 : 12-05-2009 om 08:27
    Is rookworst zonder r ook worst

  21. #96

    Standaard

    Doe maar een slotje en ik ben het eens met het onderstaande

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Fozzie is alleen al een maand niet online geweest. Verder neemt ook niemand het voortouw. Het lijkt me beter om voor de volgende Powerbuy eerst een animocheck te doen. op die manier wordt het werkelijke topic overzichtelijk, zonder dat er overal mensen staan die vragen of ze er nog een kunnen krijgen, hoeveel het moet kosten of mensen die met ideeën aankomen die los staan van deze specifieke powerbuy.
    Is rookworst zonder r ook worst

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •