Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 96 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    als er snel besteld kan worden wel.. alleen nog geen info over de vervoerskosten zeker

  2. #52

    Standaard

    Ik haak niet af, nu alleen even weten hoe de financien en de bezorging geregeld gaat worden.

    Kan Suprfi leveren voor een bepaalde datum en een transporteur regelen of moeten we dit zelf doen???

    En wat wordt dan de totale prijs incl bezorging?

  3. #53

    Standaard

    Zoals eerder al gepost hier door mij : Superfi : alleen afhalen te London.

    En hoe dat verder geregeld moet worden, ik heb geen idee. Dat zou hier aan iemand nagevraagd worden maar nog niets gehoord.

    Prijs was dus 3900 pond voor 10 stuks AVR-1909.

    Maar ik vind dat iemand anders/anderen ook wel een beetje initiatief mag/mogen tonen. Ik heb er nu even geen tijd meer voor... sorry.
    Laatst aangepast door brtk : 16-03-2009 om 12:25 Reden: typo

  4. #54

    Standaard

    zoals ik al eerder gezegd heb, heb ik zeker interesse in de denon
    heb helaas ook geen tijd om zoiets op te zetten

    de prijs is toch nog serieus hoger dan de eerste powerbuy helaas
    maar misschien komt er nog iemand met een betere aanbieding

  5. #55

    Standaard ook meedoen

    Beste allemaal, ook ik wil meedoen met het kopen van de receiver, liefst de zilveren...
    € 400,- = Prima prijs, iets meer is ook nog wel acceptabel...
    Ik zal regelmatig checken of er een koop-actie gedaan gaat worden.

    Groet, Remco

  6. #56

    Standaard

    Dan zal er toch wat meer initiatief getoond moeten worden hier, anders komt het niet van de grond.

    Fozzie, heb jij nog wat kunnen doen ?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roberco Bekijk bericht
    zoals ik al eerder gezegd heb, heb ik zeker interesse in de denon
    heb helaas ook geen tijd om zoiets op te zetten

    de prijs is toch nog serieus hoger dan de eerste powerbuy helaas
    maar misschien komt er nog iemand met een betere aanbieding
    ik denk dat de vorige prijs onmogelijk is om te bereiken, omdat dit toen een stockdump was van denon om van hun grote hoeveelheden zilveren receivers af te geraken.

  8. #58

    Standaard

    ik wacht zelf nog altijd op een reactie van de 2 duitse electrohandels die ik heb aangesproken, maar deze prijzen zullen volgens mij nooit liggen onder de 391 euro;

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    ik wacht zelf nog altijd op een reactie van de 2 duitse electrohandels die ik heb aangesproken, maar deze prijzen zullen volgens mij nooit liggen onder de 391 euro;
    Wellicht heb je dan ook minder transportkosten als vanuit Engeland. Voor 400 euro een zwarte 1909 ben ik wellicht ook te porren.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brtk Bekijk bericht
    Dan zal er toch wat meer initiatief getoond moeten worden hier, anders komt het niet van de grond.

    Fozzie, heb jij nog wat kunnen doen ?
    Ja ik heb genoeg gedaan ook rond gemailed en gezocht maar er is een nijpend tekort aan zwarte 1909,s en dat drijft de prijs op.

    Kwam hem zelfs tegen voor 349 pond maar niemand die kan leveren.
    Vervoer is ook een probleem een betrouwbare vervoerder is meestal ook een dure:sad:.

    Het enige wat ik verzuimd heb is de vorige powerbuyer te mailen zal ik vandaag doen.

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stoffels Bekijk bericht
    ok, gelieve hem te mailen.

    net gedaan

  13. #63

    Standaard

    Hier interesse in de powerbuy. 1909 ligt meer in de prijsklasse maar als er ook 2309's langskomen ben ik geinteresseerd om dit te overwegen.

  14. #64

    Standaard

    via Tweakers achter deze powerbuy gekomen. Hier ook interesse in (het liefst de zwarte) 1909. Prijs onder de 400 euro is geen bezwaar.

    Ik mis alleen een poll met daarin het aantal serieus geinteresseerde personen? Wil graag weten hoeveel mensen echt mee doen. Heb zelf wegens mijn werk veel contact met importeurs en resellers van audio/video apparatuur. Kijken of ik achter prijzen en aantallen kan komen.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tekn0z Bekijk bericht
    via Tweakers achter deze powerbuy gekomen. Hier ook interesse in (het liefst de zwarte) 1909. Prijs onder de 400 euro is geen bezwaar.

    Ik mis alleen een poll met daarin het aantal serieus geinteresseerde personen? Wil graag weten hoeveel mensen echt mee doen. Heb zelf wegens mijn werk veel contact met importeurs en resellers van audio/video apparatuur. Kijken of ik achter prijzen en aantallen kan komen.
    Ik zal is tellen en daarbij de mensen die in deze powerbuy staan een pm sturen.

    Vragen voor prijzen bij je contacten kan nooit kwaad
    Is rookworst zonder r ook worst

  16. #66

    Standaard

    Heb nog geen PM

  17. #67

    Standaard

    ik doe ook graag mee voor de zwarte

  18. #68

    Standaard

    Ik heb een mail bij audio"zicht" (DE) uitgezet mbt de 2309 en de 1909. Morgen hoor ik hier meer over

    Dan kan ik ze wel vervoeren naar NL toe (iemand mee helpen?), van NL naar jullie moet iemand anders even fixen en betalen neem ik de verantwoording niet voor.

  19. #69

    Standaard

    Het lijkt mij verstandig dat er eerst eens (meerdere) mensen goed gaan informeren bij de diverse handelaren/importeurs.
    Degene met de laagste prijs zou dit uiteraard kunnen gaan regelen. (zoals ook omschreven in de richtlijnen voor powerbuys)

    Ik heb verder het idee dat iedereen graag het toestel hebben wil, maar niemand echt de tijd ervoor heeft om alles te gaan regelen.

    Lees in ieder geval even dit topic door.
    Hierin zijn de richtlijnen te lezen en veel van wat er bij een powerbuy komt kijken.

  20. #70

    Standaard

    Ik ben even niet in staat geweest te reageren, maar ben nog steeds zeer geinteresseerd in een zwarte 1909 (of eventueel ook in een 2309). Heb zelf nog een aanvraag uitstaan bij een Duitse leverancier.

  21. #71

    Standaard

    Vandaag mailtje gehad over de Denon 2309 en de 1909 bij audio "zicht" (DE).

    1909 niet op voorraad en ze kunnen geen speciale prijs maken op het moment als we er meer afnemen.

    2309 649 euro (2 weken levertijd).

  22. #72

    Standaard

    Het is echt een drama die 1909 maar even wachten tot Denon zijn europese voorraad op peil heeft het is zinloos vissen in een lege poel.

    1 het drijft de prijs op.
    2 Niemand stapt in een afname van 10 of meer met fikse korting.
    Is rookworst zonder r ook worst

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fozzievr6 Bekijk bericht
    Het is echt een drama die 1909 maar even wachten tot Denon zijn europese voorraad op peil heeft het is zinloos vissen in een lege poel.

    1 het drijft de prijs op.
    2 Niemand stapt in een afname van 10 of meer met fikse korting.
    Ik ben dit volledig met je eens, is het echter niet een idee om te bekijken of de 2309 dan geen interessante optie is? Als deze rond de 600 Euro uit kan komen is dit voor mij de meerprijs t.o.v. de 1909 (uitgaande van +- 400 Euro) zeer zeker waard!

    Wellicht dat nog andere mensen hier ook zo over denken ?

  24. #74

    Standaard

    Hmmm in mei komt de volgende product serie uit misschien wachten op de grote dump

    Als ik kijk naar de 2308 die in vergelijk met een 2309 gewoon 400 pond gedumpt is.
    Voor de rest 1909 doet rond de 700 euro en de 1908 nu voor 415.... 2 sec zoeken.
    Laatst aangepast door Fozzievr6 : 23-03-2009 om 13:47

  25. #75

    Standaard

    ik ga waarschijnlijk afhaken, ben in onderhandeling over een 2e handse 1908. De 1909 biedt voor mijn situatie geen meerwaarde.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •