Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 96 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Powerbuy 2 Denon 1909

    Om de vorige powerbuynormaal voortgang te laten houden ben ik ik hier een nieuwe begonnen.

    Dus alle zaken, commentaren, aantal, wie, hoe of wat en A.U.B. on Topic blijven.

    Gaarne ook input van vorige starter powerbuy het wiel is al een keer uitgevonden

    Modje als we buiten de lijn gaan en dus graag input.

  2. #2

    Standaard

    Beste Fozzievr6,

    Ga jij de nieuwe powerbuy ook helemaal organiseren?
    Zo, niet... dan is het mischien verstandig dat degene die alles WEL gaat organiseren een topic opent en alle info in de openingspost bijhoudt.
    Hieronder word verstaan:

    *alle info verstrekken: Wat gaat het kosten? Hoeveel zijn er beschikbaar? Hoe word alles verzonden?...........
    *De lijst met namen die meedoen, hierin eventueel ook netjes bijhouden wie er netjes betaald heeft e.d.
    *Waar komt alles vandaan? (Engeland, Nederland...?)

    TIP: Gebruik dit topic ook als leidraad,

  3. #3

    Standaard

    Ik heb totaal geen ervaring met een powerbuy en wil best tijd en moeite investeren in dit geheel, verwacht wel input en uiteindelijk output.

    Powerbuy zegt het al, iedereen heeft een deel en heeft daar ook zijn aandeel/voordeel mee in wat voor mate dan ook.

  4. #4

    Standaard

    ik ook heb wel interesse in zo'n receiver
    volgens mij is de actie bij richersounds voorbij dus moet er ergens anders een goedkope optie gevonden worden

    als iemand trouwens nog ergens wat keffs 2005.3 goedkoop weet:razz: :razz:

  5. #5

    Standaard Denon 1909

    IK heb ook wel animo voor een mooie Denon versterker. Het liefst een 1909 en kleur maakt niet uit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roberco Bekijk bericht
    ik ook heb wel interesse in zo'n receiver
    volgens mij is de actie bij richersounds voorbij dus moet er ergens anders een goedkope optie gevonden worden

    als iemand trouwens nog ergens wat keffs 2005.3 goedkoop weet:razz: :razz:
    ik ben ook nog steeds in voor de denon 1909, op zich kan erook zelf naar transport gekeken worden. je huurt een busje en gaat met 2 man die kant op, of zou dit problemen op gaan leveren bij de douane. als er minimaal 10 geinteresseerden zijn kunnen de transport/benzine kosten door 10 gedeeld worden.

    toevallig zat ik ook naar de keffs 2005.3 te kijken.. alleen weet ik niet wat voor geluid ze produceren icm de denon.

  7. #7

    Standaard

    Ik denk niet dat het rendabel is om zelf te rijden. bij de vorige powerbuy waren de totale kosten 200 euro. ik denk dat je daar zelf niet voor kunt rijden. als je al iemand vindt die zo gek is.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  8. #8

    Standaard

    ik heb al eens zitten rekenen
    ik woon zelf in west zeeuws vlaanderen
    het is anderhalf uur met de auto richting de shuttle
    retourtje shuttle 120 euro
    kosten auto
    zelf een dag vrij nemen
    lukt nooit voor 200 euro maar nog steeds wel interessant

    stel dat ik voor 350 euro op en neer kan en iedereen betaald daar aan mee
    zit je nog maar aan 35 euro kosten
    nog wat kosten van versturen hier in nederland

    hmmm
    interessant

  9. #9

    Standaard

    Mischien ook even verstandig om je in de importbelasting te verdiepen:

    http://www.douane.nl/430euro/

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Mischien ook even verstandig om je in de importbelasting te verdiepen:

    http://www.douane.nl/430euro/
    Reist u Nederland in vanuit een land dat geen lid is van de Europese Unie? En koopt u tijdens uw verblijf in dat land goederen? Vanaf 1 december 2008 is het belastingvrije bedrag voor die goederen verhoogd. U mag vanaf dan goederen met een waarde tot € 430 belastingvrij invoeren.

    Volgens mij valt Engeland onder de UK, en die is lid dus lijkt me dat je hier geen problemen mee hebt dan..

    of zie ik wat over het hoofd, trouwens als de vorige verzendkosten maar 200 waren is het idd niet de moeite om dit zelf te gaan doen.

  11. #11

    Standaard

    wat voor prijs denken jullie dat er bedongen kan worden voor de 1909 ?

  12. #12

    Standaard

    Mocht er nog een actie gestart worden zal ik zwaar overwegen ook mee te doen. Moet er wel eerst iets van de grond komen.

    Edit:Voor mij dan ook een zwarte.
    Laatst aangepast door RisingX : 09-03-2009 om 22:33

  13. #13

    Standaard

    @fozzie, ik heb ook wel interesse in een zwarte 1909

  14. #14

    Standaard

    Ook ik heb interesse in een zwarte 1909.

  15. #15

    Standaard

    Volgens mij hebben we al 10 gegadigden? wachten we nog tot we min. 15 man hebben of gaan we nu kijken naar mogelijkheden? wie betrouwbaar is en kan leveren.. eventueel via transportbedrijf..

    Misschien dat de vorige powerbuyer ons wat contact gegevens kan leveren mbt tot transport ed?

  16. #16

    Standaard Aanpingen

    Ik wil de vorige powerbuyer wel aanpingen (al gedaan wacht op input) en eventueel om input vragen of iemand anders moet zich geroepen voelen om hier mee te beginnen aangezien ik geen ervaring heb met een powerbuy.

    Over de prijs hmmm..., richersounds heeft zijn prijs aangepast en de Denon 1909 voor 369,95 pond in euri is dat 375,511 nadeel is hij is zilver en ik wil ook een zwarte.
    Laatst aangepast door Fozzievr6 : 10-03-2009 om 07:48

  17. #17

    Standaard

    Ik had in dat andere Denon 1909 Powerbuy topic nog 2 winkels gevonden, alleen die willen dus niet mee werken.

    Er moeten nog meer winkels zijn in Engeland waar we de zwarte1909 voor < 400 pond kunnen bestellen lijkt me. Ik blijf meezoeken.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brtk Bekijk bericht
    Ik had in dat andere Denon 1909 Powerbuy topic nog 2 winkels gevonden, alleen die willen dus niet mee werken.

    Er moeten nog meer winkels zijn in Engeland waar we de zwarte1909 voor < 400 pond kunnen bestellen lijkt me. Ik blijf meezoeken.
    We blijven zoeken als iemand wat vindt gaarne een PM.
    Is rookworst zonder r ook worst

  19. #19

    Standaard

    Wat zijn de bezwaren om de Denon 1909s te importeren uit de USA ? Daar liggen de prijzen nl. nog lager dan in de UK.

    Maar;

    - werken deze receivers ook op 220v ?
    - hoe zit het met de douane e.d., hoeveel kosten gaan er nog bijkomen ?

  20. #20

    Standaard

    Daar heb ik ook al gekeken maar daar 110v en dus ander spanningssnoer .

    Maar scheelt inderdaad aanzienlijk kwam op 304 euro uit (ex verzenden, importbelasting, btw)
    Laatst aangepast door Fozzievr6 : 10-03-2009 om 10:57

  21. #21

    Standaard

    links verwijderd !!


    beiden in Duitsland.

    Wellicht zijn deze shops interessant om te benaderen ?
    Laatst aangepast door brtk : 10-03-2009 om 14:06

  22. #22

    Standaard

    heb de NAAMVERWIJDERD.com winkel in duitsland benaderd en gevraagd wat 10 stuks Denon AVR-1909 in kleur zwart inclusief transport moeten kosten....
    Laatst aangepast door brtk : 10-03-2009 om 14:05

  23. #23

    Standaard

    kijk gaat de goede kant op ..uit usa lijkt me geen optie.. krijg je nog invoerrechten + btw erbij.. ik denk dat die shops van duitsland wel goede opties zijn.
    de layout van die twee shops lijken trouwens wel erg op elkaar.. is volgens mij ook dezelfde shop
    Laatst aangepast door snowbo : 10-03-2009 om 11:57

  24. #24

    Standaard

    als het niet lukt om een lagere prijs voor 10 te krijgen, bestel ik em denk ik gewoon voor 389 + 25 euro verzendkosten in Duitsland...

    Is al een goede prijs, zeker beter dan 699

  25. #25

    Standaard

    hmm shit !!

    op beide sites is de AVR-1909 nu ineens niet meer leverbaar...

    leest hier iemand mee die alles heeft opgekocht, of .... ?

    Heb voor de zekerheid de links hier maar weggehaald... vrees dat het te laat is
    Laatst aangepast door brtk : 10-03-2009 om 14:05

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •