Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 306 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En ook dat het de "broadcast" afleveringen zullen zijn, m.a.w. niet de Extended versies. Volgens een Facebook-lid heeft dat te maken met rechten en licenties, omdat de Extended versies nooit in Amerika zijn verschenen.
    Dat is niet de reden; blijkbaar is de kwaliteit van de extended versies alleen in 480p beschikbaar, zie dit bericht. Klinkt aannemelijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is niet de reden; blijkbaar is de kwaliteit van de extended versies alleen in 480p beschikbaar, zie dit bericht. Klinkt aannemelijk.
    Ik geef alleen maar aan wat ik had gelezen, een reden die IMO ook aannemelijk klinkt. In elk geval zullen ze dus niet op de 4K boxset verschijnen.

Standaard

Dag iedereen

Weet er iemand of deze versie zeker NL ondertitels bevat?

https://www.bol.com/be/nl/p/friends-...BoCx3AQAvD_BwE

Bedankt!

Mvg
    Wim

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door kantera Bekijk bericht
    Dag iedereen

Bedankt!

Mvg
    Wim
    Ja, deze bevat NL Ondertitels:

English SDH, French, German SDH, Japanese, Spanish, Danish, Dutch, Finnish, Mandarin (Traditional), Norwegian, Swedish

Bron: https://www.blu-ray.com/movies/Frien...lu-ray/367726/

Maar dat stond ook al vermeld op de pagina zelf van Bol bij Productspecificaties :

Engels voor doven en slechthorenden | Frans | Nederlands

Standaard

Dag iedereen

Bedankt!

Mvg
    Wim
    Ik zou nu eens op HBOmax kijken of het de upgrade waard is. Nu ook daar in 4k met dolby vision.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik zou nu eens op HBOmax kijken of het de upgrade waard is. Nu ook daar in 4k met dolby vision.
    Ik heb de box nog steeds op dvd, dus dan zal de het upgrade wel waard zijn en de afleveringen veel beter van kwaliteit zijn.

Dus ik ga deze misschien wel kopen.

Hij bestaat ook in deze box maar die paars/roze vind ik mooier.

https://www.bol.com/nl/nl/p/friends-...n#productTitle

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja, deze bevat NL Ondertitels:

English SDH, French, German SDH, Japanese, Spanish, Danish, Dutch, Finnish, Mandarin (Traditional), Norwegian, Swedish

Bron: https://www.blu-ray.com/movies/Frien...lu-ray/367726/

Maar dat stond ook al vermeld op de pagina zelf van Bol bij Productspecificaties :

Engels voor doven en slechthorenden | Frans | Nederlands
    Top, bedankt! Ik wou het gewoon even zeker weten aangezien bol soms fout kan zijn .
    Ik heb ergens gelezen dat bepaalde disc de verkeerde seizoenen bevatten of is dat een hoax?

Standaard

Ik heb ergens gelezen dat bepaalde disc de verkeerde seizoenen bevatten of is dat een hoax?
    Nee, geen hoax. Amazon heeft een e-mail verstuurd naar mensen die de serie besteld hebben:

I’ve pre-ordered the CE from Amazon but I’ve just received an email that mentions:

“ The manufacturer informed us that the disks included in the Friends Complete Series [4K] set are labelled incorrectly. For example, the discs have accidentally been set up as below

• Season 4, disc 1 should be season 3, disc 1
    • Season 3, disc 1 should be season 3, disc 2
    • Season 3, disc 2 should be season 3, disc 3
    • Season 3, disc 1 should be season 4, disc 1”

With an email address to request replacement discs. My set isn’t out until December so do you think it’ll already come with the corrected discs or should I still email?
    https://forum.blu-ray.com/showpost.p...&postcount=782

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, geen hoax. Amazon heeft een e-mail verstuurd naar mensen die de serie besteld hebben:

https://forum.blu-ray.com/showpost.p...&postcount=782
    Oké, dus best wachten om te kopen dan?

Standaard

Als je toch zoveel uit gaat geven, is er ook nog de amazon UK limited edition.

Er zijn overigens echt enorm veel klachten over het beeld.....ga maar eens googlen.

Standaard

Oh, Ben wel benieuwd dan. Ook naar de reviews.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je toch zoveel uit gaat geven, is er ook nog de amazon UK limited edition.

Er zijn overigens echt enorm veel klachten over het beeld.....ga maar eens googlen.
    Kijk op HBOmax, dan heb je een idee. Alles in 4k dolby vision.

Standaard

Ik heb deze box op dvd, dus misschien ga ik wel voor de 4K versie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb deze box op dvd, dus misschien ga ik wel voor de 4K versie.

Ik heb deze ook, plus de blu-ray box. Dat is voor mij voldoende, dus ga deze 4K box niet aanschaffen. Genoeg ander leuks om de euro’s aan te spenderen.

Standaard

Ik heb deze ook, plus de blu-ray box. Dat is voor mij voldoende, dus ga deze 4K box niet aanschaffen. Genoeg ander leuks om de euro’s aan te spenderen.
    Idem. De Blu-ray versie is al een hele verbetering t.o.v. de DVD-uitgave en ziet er prima uit qua beeld en geluid. Een 4K-upgrade zal daar weinig aan toevoegen, denk ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

De latere seizoenen in de 4K box schijnen er belabberd uit te zien.
    M.a.w. ik hoop dat ze de seizoenen nog eens los uit gaan brengen zodat we kunnen gaan cherry picken....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Idem. De Blu-ray versie is al een hele verbetering t.o.v. de DVD-uitgave en ziet er prima uit qua beeld en geluid. Een 4K-upgrade zal daar weinig aan toevoegen, denk ik.
    Ik heb de BR box heel goedkoop gezien laatst, dus beter een BR box dan de 4K box denken jullie?

Standaard

Ik heb de BR box heel goedkoop gezien laatst, dus beter een BR box dan de 4K box denken jullie?
    Dat zeggen we niet en durf ik ook niet te beweren. Ik zou eerst maar eens de 'officiële' recensies afwachten voordat je voor jezelf beslist of deze 4K-uitvoering de moeite van het aanschaffen waard is. Mijn 4K-beleving en verwachting is vaak een hele andere dan die anderen weer hebben. Ik vind het verschil tussen een 4K-versie en een Blu-ray-versie van dezelfde film vaak veel minder groot dan je op basis van de specificaties zou mogen verwachten. In veel gevallen voldoet voor mij de 'gewone' (en veel goedkopere) Blu-ray-uitgave, uitzonderingen natuurlijk daargelaten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Oef, dat is toch niet al te best....@Driekus, als ik jou was zou ik voor de Blu-ray Box gaan als die voor een mooie prijs wordt aangeboden.

Standaard

Oef, dat is toch niet al te best....@Driekus, als ik jou was zou ik voor de Blu-ray Box gaan als die voor een mooie prijs wordt aangeboden.
    Lijkt me een mooie prijs: https://www.amazon.nl/Friends-Comple...6&gad_source=1

Standaard

Als ik op HBOmax kijk, lijkt het "Friends goes Barbie"...

Standaard

Even op HBOmax een paar stukjes gekeken van afleveringen van seizoen 7 en 8, maar het is écht niet best. Zo onnatuurlijk zie je het niet vaak. Ik zou er met een grote boog omheen lopen....

Standaard

Hmmm....dus als we deze weer eens willen bingen dan moet ik de BD box pakken. Dat vind ik met series niet altijd prettig, maar het is niet anders.

Standaard

Deze screenshot vergelijking icm comment van actrice Jennifer Aniston zegt toch wel alles...

Friends.jpg

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten