Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 306 van 306 worden weergegeven.

Standaard

Ik snap wat je bedoelt; disc in - disc uit. En dan zelf onthouden waar je gebleven bent. Maar goed, luxeproblemen .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik snap wat je bedoelt; disc in - disc uit. En dan zelf onthouden waar je gebleven bent. Maar goed, luxeproblemen .
    Ook dat, en weer opstaan enzo...haha, luxe problemen idd...

Standaard

Ik heb heel veel series op dvd ook deze, en dvd ziet er ook nog wel goed uit vind ik.
    Toch nostalgie deze serie ook dus dvd vind ik dan niet zo erg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb heel veel series op dvd ook deze, en dvd ziet er ook nog wel goed uit vind ik.
    Toch nostalgie deze serie ook dus dvd vind ik dan niet zo erg.
    Op de Blu-ray staat "Friends" in 16:9-formaat, op de DVD is dat nog het originele 4:3-formaat. De puristen onder ons geven de voorkeur natuurlijk aan het oorspronkelijke formaat, maar ik vind het 16x9-formaat veel plezieriger kijken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op de Blu-ray staat "Friends" in 16:9-formaat, op de DVD is dat nog het originele 4:3-formaat. De puristen onder ons geven de voorkeur natuurlijk aan het oorspronkelijke formaat, maar ik vind het 16x9-formaat veel plezieriger kijken.
    Ow ok ja dat vind ik dan ook wel leuker ja, dus ga ik toch op zoek naar een goedkope blu ray box.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ow ok ja dat vind ik dan ook wel leuker ja, dus ga ik toch op zoek naar een goedkope blu ray box.
    https://www.amazon.nl/Friends-Comple...6&gad_source=1

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten