Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 68 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Michael Jackson - O2 London Concert

    Zoals de meesten waarschijnlijk wel gehoord hebben geeft Michael Jackson, The King of Pop, in juli van dit jaar een serie van 10 concerten in de O2 Arena in Londen.

    Zijn er hier nog mensen die gaan proberen kaarten te bemachtigen voor deze reeks concerten?

  2. #2

    Standaard

    Het kriebelt wel, ja!
    Zou hem eigenlijk heel graag nog eens opnieuw live willen zien... voor de allerlaatste keer...

    Alhoewel ik het zelf wel wat overdreven vind om naar Londen te gaan, gewoon voor een concertje....

  3. #3

    Standaard

    Vind het iemand met leuke nummers, maar dat het de laatste concerten zijn klopt niet helemaal.

    Het zijn de laatste in Londen zei hij, maar heeft niks gezegd dat dat ook buiten engeland geldt.

    Dr zullen vast nog wel concerten komen in andere landen

  4. #4

    Standaard

    Nee liever niet, al krijg ik vip kaarten. En ik heb persoonlijk nooit de kreet King of Pop begrepen.hij heeft maar een klapper gemaakt Thriller. De man is helaas altijd overschat want hij had een goede producer Quincy Jones maar MJ overspeelde alles dus een soort King Of Flop is beter op zijn plaats.

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me wel leuk maar Londen is toch iets te ver/dur. Misschien als hij dan nog in Nederland/Belgie komt maar anders ook niet.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vind het iemand met leuke nummers, maar dat het de laatste concerten zijn klopt niet helemaal.

    Het zijn de laatste in Londen zei hij, maar heeft niks gezegd dat dat ook buiten engeland geldt.

    Dr zullen vast nog wel concerten komen in andere landen
    Dit is wel een mooi gerucht en veel mensen (lees: media) grijpen dit inderdaad aan om te hopen op meer concerten buiten Engeland. Ik denk alleen echt niet dat we hoeven te verwachten dat hij naar Nederland komt. In Azië en in de VS heeft hij dusdanig meer fans dat het me logischer lijkt dat ook deze mensen nog aan de beurt komen.

    Heb dus in ieder geval wel het idee dat dit zijn laatste concerten ooit in Europa zullen worden. Wil hier dus ook wel heel graag bij zijn. Zal lastig worden om aan kaarten te komen, maar mocht ik de kans krijgen om ze te kopen dan ga ik hiervoor graag naar Londen...

  7. #7

    Standaard

    Iemand al een ticket gekocht?
    De extra data worden steeds maar toegevoegd, maar ik slaag er niet in om een ticket van 75 pond te kopen...

  8. #8

    Standaard

    Ik overweeg het om er heen te gaan. De prijzen vallen mij nog redelijk mee, had een paar honderd euro per kaartje verwacht.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben al vier uur bezig om kaartjes te krijgen, inmiddels zijn er al 26! concerten in verkoop...

  10. #10

    Standaard

    ik had twee kaarten kunnen kopen,maar helaas kan je alleen maar met Creditcard betalen, en aangezien ik dat niet heb gaat het feest niet door.hopelijk komt ie nog weleens naar nederland.

  11. #11

    Standaard

    Ik ga op 26 juli. Was vannochtend nog behoorlijk druk, veel wachten en mislukte pogingen (bij de laatste stap een server error) maar uiteindelijk toch 4 kaartjes kunnen verkrijgen.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb ook twee tickets weten te bemachtigen... Wat een verschrikkelijke drukte zeg ongelooflijk. Ik ga op 23 september. Het lijkt er trouwens wel op dat ze bij 30 concerten eindelijk stoppen.

  13. #13

    Standaard

    Wel beter dat er meer concerten aangekondigd zijn, scheelt een hoop teleurgestelde fans. Ben echt zoooo benieuwd. Toch een legende, een jeugdheld, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Of het groots spektakel is, of meer ingetogen, of misschien komt hij op met een rolstoel en doet hij alles lekker zittend, zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=Pr8Bt5JnNWg

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Wel beter dat er meer concerten aangekondigd zijn, scheelt een hoop teleurgestelde fans. Ben echt zoooo benieuwd. Toch een legende, een jeugdheld, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Of het groots spektakel is, of meer ingetogen, of misschien komt hij op met een rolstoel en doet hij alles lekker zittend, zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=Pr8Bt5JnNWg
    Alle 30 concerten zijn al zo goad als uitverkocht... Je kan er in ieder geval van uitgaan dat de tickets de officiële verkoopdatum van vrijdag 13 niet gaan halen...

  15. #15

    Standaard

    Maar was het niet zo dat de presale tickets slechts 50% van de beschikbare tickets zijn?

  16. #16

    Standaard

    Zoiets had ik wel gelezen, maar als ik kijk naar de animo en het tempo van ticketverkoop lijkt me dat sterk. Daarnaast is er in een persbericht al gezegd dat de extra concerten er kwamen omdat de eerste 10 binnen no-time uitverkocht waren.

    Daarnaast zou het zeer vreemd zijn om mensen een code te geven, waarna ze heel veel moeite moeten doen om een kaartje te krijgen (sommigen lukt het niet) om vervolgens de rest van de kaarten doodleuk in de vrije verkoop te gooien. De echte fans hebben zich toch wel geregistreerd.

  17. #17

    Standaard

    En ze gaan vrolijk verder met het toevoegen van concerten...

  18. #18

    Standaard

    Ik heb ook eindelijk vier mooie kaarten kunnen bemachtigen voor 12-01-2010. Inmiddels zijn ze nu bij de verkoop van concert 45 aangekomen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik heb ook eindelijk vier mooie kaarten kunnen bemachtigen voor 12-01-2010. Inmiddels zijn ze nu bij de verkoop van concert 45 aangekomen.
    Ja leuke he... Heb er vanochtend nog 4 aangeschaft...

  20. #20

    Standaard

    Michael Jackson is het geldkraampje en betreft inkomsten een bodemloze put. Ze gaan gewoon door met verder plannen voor concerten in 2010 en wie weet ook voor 2011?

  21. #21

    Standaard

    Het O2-concert kan worden gefilmd en op DVD uitgebracht als 4e deel in The Mummy reeks.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Het O2-concert kan worden gefilmd en op DVD uitgebracht als 4e deel in The Mummy reeks.
    laat me raden, jij bent het leukste thuis???

  23. #23

    Standaard

    Alle concerten Michael Jackson uitverkocht

    Alle kaarten voor de vijftig concerten die Michael Jackson in Londen geeft, zijn uitverkocht. Dat heeft de concertorganisatie tegenover de BBC bevestigd. Honderden fans stonden in de rij bij kaartverkoopadressen. Anderen probeerden via internet aan kaartjes te komen. Volgens de organisatie hebben 250.000 mensen dat laatste gedaan.
    Er zijn in totaal meer dan een miljoen tickets verkocht. De organisatoren houden het erop dat de This Is It-tournee de snelst uitverkochte toer aller tijden is. Per minuut zijn 33 stoelen verkocht. De ster zelf zou zeer verheugd zijn met de belangstelling.

    (ANP)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Alle concerten Michael Jackson uitverkocht

    Alle kaarten voor de vijftig concerten die Michael Jackson in Londen geeft, zijn uitverkocht. Dat heeft de concertorganisatie tegenover de BBC bevestigd. Honderden fans stonden in de rij bij kaartverkoopadressen. Anderen probeerden via internet aan kaartjes te komen. Volgens de organisatie hebben 250.000 mensen dat laatste gedaan.
    Er zijn in totaal meer dan een miljoen tickets verkocht. De organisatoren houden het erop dat de This Is It-tournee de snelst uitverkochte toer aller tijden is. Per minuut zijn 33 stoelen verkocht. De ster zelf zou zeer verheugd zijn met de belangstelling.

    (ANP)
    Wat een aantallen zeg... En dan te bedenken dat de verkoop op internet, maar vooral via de telefoon het nogal eens af liet weten...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Het O2-concert kan worden gefilmd en op DVD uitgebracht als 4e deel in The Mummy reeks.
    I second that opinion!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •