Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ik hoop dat er een mooie set komt, bij voorkeur op Blu-ray, met allerlei beelden verzameld van Jackson. Ik heb het concert van Bucharest uiteraard op DVD maar er moeten veel meer beelden zijn. Zat te denken aan optredens met de Jackson 5, The Jacksons, Motown 25, beelden van de Thriller, Bad, Dangerous en History Tours, beelden van Grammy Awards optredens en diverse andere optredens. Zal moeilijk worden qua rechten om alles in één set te brengen, maar anders maar los.
    Ik heb van Elvis ook diverse sets die echt alles laten zien, zoals Aloha, 68 Comeback en Ed Sullivan Shows.
    Zou je zoiets als dit bedoelen : http://www.dvd-home.nl/review/divers/Elvis/elvisdef.htm

    Is een mooie set, zou mooi zijn als er zoiets van Michael zou verschijnen.

    Had je deze ook al Marcel? Ik heb hem in ieder geval gelukkig in mijn bezit, is gemaakt door zijn beste vriend Joe Esposito.

    Maar sorry voor dit off topic vraagje, we kunnen beter bij het onderwerp blijven.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-06-2009 om 18:23

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou je zoiets als dit bedoelen : http://www.dvd-home.nl/review/divers/Elvis/elvisdef.htm

    Is een mooie set, zou mooi zijn als er zoiets van Michael zou verschijnen.

    Had je deze ook al Marcel? Ik heb hem in ieder geval gelukkig in mijn bezit, is gemaakt door zijn beste vriend Joe Esposito.

    Maar sorry voor dit off topic vraagje, we kunnen beter bij het onderwerp blijven.
    Ik heb die ook, alleen de gelimiteerde gouden boxset die nog uitgebreider is. Zoiets zou mooi zijn inderdaad voor Jackson, alleen die Elvis is wel erg geknipt. De gehele Aloha shows en 68 Comeback is meer waar ik op doel, daar staat echt alles op van die shows.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ik heb die ook, alleen de gelimiteerde gouden boxset die nog uitgebreider is. Zoiets zou mooi zijn inderdaad voor Jackson, alleen die Elvis is wel erg geknipt. De gehele Aloha shows en 68 Comeback is meer waar ik op doel, daar staat echt alles op van die shows.
    Die 2 boxen heb ik idd ook, erg mooie boxen

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht


    Heeft er iemand meer informatie over bovenstaande box die net is uitgekomen? Ik weet dat de box naar aanleiding van Michael Jackson's concerten (die er helaas nooit zullen komen ) onlangs werd uitgebracht en dat het 5 van zijn bekendste albums bevat. Maar weet iemand of dit een limited edition set is? En hoeveel exemplaren zijn er dan van in oploop?
    Heeft er niemand een idee hoeveel exemplaren er van deze Michael Jackson The Collection gemaakt zijn?

  5. #55

    Standaard

    MICHAEL - ONE NIGHT IN JAPAN lijkt me zo ook een mooie aanwinst, binnenkort de dvd eens aanschaffen. En de box hierboven bevat niet alle extra's van de limited editions set, wel enkele bonustracks.
    Laatst aangepast door Fikret : 09-07-2009 om 23:33

  6. #56

    Standaard

    Zo, net even de procedure doorgelopen om het geld voor mijn kaartjes terug te krijgen, als het goed is staat het geld binnen 21 dagen weer op mijn rekening.

  7. #57

    Standaard

    Film This Is It zal slechts twee weken te zien zijn

    De Michael Jackson-film This Is It, met unieke beelden van Jacksons voorbereidingen op zijn geplande tournee, gaat 29 oktober wereldwijd in première en zal overal slechts twee weken te zien zijn. Een limited-edition-special, noemt filmmaatschappij Sony Pictures de beperkte filmrelease.



    De film, die nog niet af is, wordt door regisseur en Jackson-medewerker Kenny Ortega samengesteld uit meer dan 100 uur achter de schermen gefilmd materiaal. De film werpt ‘een persoonlijke blik op de zanger, danser, filmmaker, architect en genie’, die toe werkt naar zijn uitverkochte concertreeks in de O2 Arena in Londen, die nooit zou plaatsvinden. Dat concert moest Jacksons ‘meesterwerk’ worden, aldus de regisseur, die tevens creatief partner was van de This Is It-tournee.

    Over de prijs van de toegangskaartjes, die vanaf 27 september in de verkoop moeten gaan, is nog niets bekend. Ook of de film in 2D of in 3D te zien zal zijn, is nog niet duidelijk. Op Jacksons website worden fans opgeroepen brieven te sturen om Sony – dat de film in 2D zou willen uitbrengen – op andere gedachten te brengen: ‘If you want to see Michael as he WOULD HAVE WANTED, please please speak up!’

    Volgens de woordvoerder van de Nederlandse tak van Sony is voor de korte releaseperiode gekozen om zo dicht mogelijk te blijven bij de ‘concertgevoel’. De filmrelease moet een ‘happening’ worden, voor de fans. Regisseur Ortega noemt zijn film dan ook een ‘geschenk van Michael’.

    Volgens Sony Nederland zal de film later ook op dvd worden uitgebracht. Of er, na verloop van tijd, nog meer bioscoopvertoningen zullen zijn, kan Sony nog niet bekendmaken, maar het wordt niet uitgesloten. Men verwacht een stormloop op de kaartjes.

    Op internet valt ook al de eerste kritiek te lezen van Jackson-fans die het schandalig vinden dat de film slechts twee weken te zien zal zijn.

    Bron : Volkskrant.nl

    Als ie hier in de bios draait ga ik er zeker heen, al vind ik het wel jammer dat het maar 2 weken zal draaien, al begrijp ik dat ook wel weer.

    Zowiezo wordt het mijn DVD als ze die later gaan releasen.

  8. #58

    Standaard

    Heeft iemand zijn geld al terug trouwens? Zou het binnen drie weken terug krijgen, die zitten er inmiddels al een tijdje op. Ken ook iemand die al bijna twee maand wacht op zijn geld.

  9. #59

    Standaard



    Onbevestigde geruchten....

    1) Trailers are mostly done, and were waiting partly on the footage from the funeral which is being added in now. Expect to see the first ad premiere next weekend. I tried to press him on more info regarding the VMA's but couldn't get a confirmation.

    2) The movie is not a 2 hour concert like many fans thought. In fact the movie is simply a documentary based around the This Is It tour, it shows Jackson in his final days and includes his death, aftermath, and reaction. Clips from the memorial and funeral will be used.

    There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.

    4) The movie is between 100 and 130 minutes in length.

    5) The plan for the DVD is to have it out in late November by Thanksgiving or early December at the latest, although my source revealed this maybe a long shot if they extend the 2 week showing to 3 or 4 weeks (which is possible).

    6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.

    7) Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world.

    Bron : afkomstig van dvdnews.nl

    Overigens vind ik deze trailer wel wat hebben : KLIK_HIER
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-09-2009 om 05:23

  10. #60
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Werkt helaas niet hier, in ieder geval deze doet het zeker :


    http://www.aintitcool.com/node/42349

    Wat moet dit een superconcert zijn geworden als het door zou zijn gegaan.

    Deze DVD/Blu ray moet een must have worden voor iedere muziekliefhebber!

  12. #62

    Standaard

    Pff, nu ik die trailers zo zie baal ik pas echt dat het concert niet meer doorgaat.

  13. #63

    Standaard

    Nieuw nummer ''This is It'' van Michael Jackson nu te beluisteren :

    http://www.michaeljackson.com/nl/node/326415

    Vind het wel een leuk nummer.

  14. #64

    Standaard

    Hoorde hem net op 3FM, was nou niet echt onder de indruk.

  15. #65

    Standaard

    Ze noemen het op de radio nu ook al "This is Shit", zijn dus meer mensen die het niet echt een goed nummer vinden,

  16. #66

    Standaard

    Hoorde trouwens ook op de Radio zeggen dat het uit de Off the Wall periode was, en dat kan misschien kloppen, want de sound komt wel erg overeen met dat album.

  17. #67

    Standaard

    Jacksonfilm brengt 20 miljoen op in een dag

    De film This is It heeft wereldwijd op de premièredag ruim 20 miljoen dollar opgeleverd. Dat meldt de BBC vandaag.

    Sony Pictures betaalde 60 miljoen dollar voor de rechten van meer dan honderd uur filmmateriaal. This it It, geschoten tijdens de repetitieperiode van Jacksons geplande optredens in Londen, ging in de nacht van dinsdag op woensdag in première.

    De filmstudio maakte verder bekend dat de documentaire wordt ingediend om te gaan meedingen naar een Oscar. Hiertoe moet de film eerst zeven dagen draaien in Los Angeles County en het nodige papierwerk moet nog in orde worden gemaakt. Oorspronkelijk zou This is It maar twee weken in de bioscopen te zien zijn maar als de vraag naar kaartjes hoog blijft, overweegt Sony deze periode te verlengen.
    Ga hem maandag zien, zal me benieuwen.

  18. #68

    Standaard

    Ik heb hem gisteren gezien, vond hem wel goed. Het voelt wel meer als een concertregistratie dan een docu. En zo'n goede concertregistratie ook niet want MJ zingt amper onder het mom van dat hij ze stem wil sparen voor de real deal.
    Niet dat het een slechte film was, ik heb zeker genoten
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •