De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verkrijgbaarheid hardware HD DVD

    Ik was benieuwd hoeveel HD DVD-spelers er momenteel nog in de winkel te krijgen zijn. Niet veel meer denk ik (en dan ook vooral demo-modellen), maar om HD DVD-adepten die op zoek zijn naar spelers te helpen heb ik daarom dit topic geopend.

    Dus: mocht je ergens een speler tegenkomen, post die informatie dan hier.


    Een voorzet:

    Bij MM Zwolle hebben ze momenteel nog minstens 1 LG BH100 staan. De prijs was (meen ik) iets van 229 euro.

    En vorige week heb ik bij MM Deventer een EP10 gekocht. Maar dat was de laatste HD DVD-speler die ze daar hadden.

  2. #2

    Standaard

    Via kieskeurig zijn nog een aantal winkels te vinden waar ze de LG BH200 verkopen. Dat is een combo die ook BR afspeelt.
    Maar mij veels te duur als je t vergelijkt met de prijzen waarvoor hij uiteindelijk in de US wegging (rond de $200,-!!).....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Via kieskeurig zijn nog een aantal winkels te vinden waar ze de LG BH200 verkopen. Dat is een combo die ook BR afspeelt.
    Maar mij veels te duur als je t vergelijkt met de prijzen waarvoor hij uiteindelijk in de US wegging (rond de $200,-!!).....
    Voor de wat meer high-end achtige spelers betaal je wel de bedragen die ze daar vermelden denk ik. Komt nog bij dat het natuurlijk een combi-speler is.

    Bij de meeste vermelde sites staat trouwens "niet op voorraad".

  4. #4

    Standaard

    Bij play kan je nog zon add on player kopen voor je xbox360 20 pond oftewel omgerekend naar 79 euro

  5. #5

    Standaard

    Die BG100 bij MM Zwolle waar ik het eerder over had is nu in prijs verlaagd zag ik vanavond: hij kost nog maar € 179.

    Het is jammer dat de HD DVD-ondersteuning van deze speler zo halfgebakken is (hij ondersteund geen HDi en je kunt dus geen menu's gebruiken en volgens mij ook de extra's niet bekijken) en dat ik inmiddels wel genoeg spelers heb.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •