Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 124 van 124 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Dat zou dus betekenen dat hij vandaag nog binnenkomt!
    Arme jongen, de hele dag gespannen naar de voordeur staren...

  2. #102

    Standaard

    Gefeli met de set!

    En betreft:
    Zelfs de bass weergave vind ik goed, heb er bijna al spijt van dat ik de BK Gemini besteld heb
    Je zal zo zelf wel merken wat voor een meerwaarde de subwoofer heeft .

    Enjoy it & zet hier ff jouw ervaringen/review!

    Sander.
    Laatst aangepast door xander32 : 02-05-2009 om 08:55

  3. #103

    Standaard

    Helaas is de subwoofer nog niet binnen. Dacht dat hij inmiddels al in Eindhoven was, maar hij bleek vrijdag nog maar in Birmingham te zijn (A)

    Ik zal overigens in de thread "Mijn Thuisbioscoop" een nieuw topic aanmaken waarin ik mijn setje nader zal belichten en waarin ik ook een aantal foto's zal plaatsen!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rugnummer10 Bekijk bericht
    Ik zal overigens in de thread "Mijn Thuisbioscoop" een nieuw topic aanmaken waarin ik mijn setje nader zal belichten en waarin ik ook een aantal foto's zal plaatsen!
    Leuk, ben benieuwd!

  5. #105

    Standaard

    Woehoe, mn broertje belde net dat mn Sub binnen is!! Net de foto's gezien, ik kan niet meer wachten! Zou vrijdag pas weer thuis zjin, maar ik ga vanavond maar eventjes op en neer om hem te halen

    Meteen nog eventjes een vraagje. Uit de foto's maak ik op dat er een subwoofer kabel bij zit met dubbele aansluiting (dubbele RCA aan weerszijden). Gezien het feit dat ik de sub wil aansluiten op de pre-out van mn reciever vroeg ik me af of dat kan met deze kabel, of dat ik daar egen enkele kabel voor nodig heb? Maakt het dan nog uit in welke aansluiting ik de kabel steek? En welke kleur (rood of wit) ik gebruik?

  6. #106

    Standaard

    Hij is inmiddels aangesloten en heb gister wat geklooit met de instellingen! Wat een geluid! Ik zal vanavond een en ander aan foto's proberen te maken!

  7. #107

    Standaard

    Niks proberen, gewoon doen

  8. #108

    Standaard

    ga foto,s maken hup schiet op hahaha
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #109

    Standaard

    Weet niet zo goed of ik hier goed zit, maar ik probeer het maar!

    Mijn vader is binnenkort jarig, en ik ben op zoek naar een home cinema set voor bij de nieuwe 37" TV (Philips, Full HD weet de specs niet verder)

    We zijn verder geen audiofielen, dus ik hoef geen speciale speakers/kabels/versterkers; een gewone speler met een standaard surroundsetje voldoet.

    Aangezien de TV Full HD is, zat ik te denken aan een blu-ray speler, maar hiervoor moet nog even naar het budget gekeken worden.

    Nu is de vraag, zijn er nog aanraders? Ik ben verder een totale leek op dit gebied.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 12-05-2009 om 19:23

  10. #110

    Standaard

    Een totale leek? Je hebt al 789 keer gepost!

  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    op dit gebied zei ik he
    Je dient wel even een budget te vermelden, al proef ik uit de vraagstelling al een beetje een alles in 1 geval met niet al teveel toeters en bellen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #113

    Standaard

    Wat is het budget precies??

  14. #114

    Standaard

    Liefst satelliet speakertjes? 5.1 of 2.1?

  15. #115

    Standaard

    Vorig weekend ook maar nieuwe set gekocht. Heco Victa 500 front's, 300 rear's, 100 center en A25 sub, plus een Onkyo 607 bij Saturn in Trier (Duitsland). Na een paar dagen inspelen klinkt het erg lekker

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Vorig weekend ook maar nieuwe set gekocht. Heco Victa 500 front's, 300 rear's, 100 center en A25 sub, plus een Onkyo 607 bij Saturn in Trier (Duitsland). Na een paar dagen inspelen klinkt het erg lekker
    Klinkt goed!
    Wat kostte die 607 bij Saturn als ik vragen mag?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    Klinkt goed!
    Wat kostte die 607 bij Saturn als ik vragen mag?
    549 geloof ik, maar omdat ik speakers + stands kocht kreeg ik 'm voor 479 mee. Kreeg overigens ook nog extra korting op de speakers en stands, was zelfs een stuk goedkoper uit dan online... dus soms heeft het wel zin om eens 'echt' te gaan shoppen ipv online

  18. #118

    Standaard

    Ja klopt! Moet je wel goed Duits spreken

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    Ja klopt! Moet je wel goed Duits spreken
    Nee hoor, verkoper sprak perfect Engels. Heeft 2 uur (enthousiast) met mij doorgebracht en zo'n beetje alle speakers die ze hadden in mijn budget laten horen. Klinkt niet als de typische Saturn medewerker, maar misschien zijn ze gewoon beter in Duitsland

  20. #120

    Standaard

    Ah mannnen, sorry voor het niet reageren, maar het hoeft al niet meer! toch bedankt!

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Nee hoor, verkoper sprak perfect Engels. Heeft 2 uur (enthousiast) met mij doorgebracht en zo'n beetje alle speakers die ze hadden in mijn budget laten horen. Klinkt niet als de typische Saturn medewerker, maar misschien zijn ze gewoon beter in Duitsland
    Gek genoeg klopt dat wel wat je zegt. We kunnen zeggen wat we willen over duitsers maar op verschillende vlakken kunnen we nog een hoop van ze leren.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ah mannnen, sorry voor het niet reageren, maar het hoeft al niet meer! toch bedankt!
    Mmm, even beter opletten, er was wel gereageerd

    Je hebt zelf niet gereageerd op de vraag wat je budget was.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, even beter opletten, er was wel gereageerd

    Je hebt zelf niet gereageerd op de vraag wat je budget was.
    Met 'sorry voor het niet reageren' doelde ik op mezelf! Ik snap wel wat je bedoeld, btw.
    Mijn zinsconstructie was niet van kwaliteit die hoogstaand was.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Met 'sorry voor het niet reageren' doelde ik op mezelf! Ik snap wel wat je bedoeld, btw.
    Mijn zinsconstructie was niet van kwaliteit die hoogstaand was.
    Oke, na deze toelichting snap ik het
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •