De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard My Bloody Valentine 3D (R1)

    Lionsgate Home Entertainment has announced 1-disc DVD ($29.95), 2-disc DVD ($34.98), and Blu-ray ($39.99) releases of My Bloody Valentine 3D for the 19th May. Each will include 2D and 3D editions of the film along with 4 pairs of 3D glasses. No extras will be included on the 1-disc DVD. The 2-disc and Blu-ray releases will include an audio commentary with Director Patrick Lussier and Co-Writer Todd Farmer, two featurettes ("Deep Inside My Bloody Valentine", "Sex, Blood and Screams"), deleted scenes, and a gag reel. The Blu-ray release will also include a digital copy of the film. Artwork is attached:





    bron: dvdactive
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Wat voor brilletje zou je daar bij krijgen? Ik las laatst iets van Erwin waar hij zei dat het grijze zijn. Ik keek laatst ook een film op 3d met een groend/rood brilletje maar dat was echt een ramp. Het ene moment was het beeld groen dan weer rood, echt ***.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Wat voor brilletje zou je daar bij krijgen?
    Denk tzelfde als bij Freddy's Dead (Elmstreet 6) en Spy Kids 3d

  4. #4

    Standaard

    kom net uit de bios, daar hadden we een grijs brilletje, maakt het beeld wel een heel stuk donkerder.
    vond de film trouwens zwaar slecht, de 3d effecten zagen er behoorlijk lachwekkend uit, om over het acteerwerk nog maar te zwijgen

  5. #5

    Standaard

    Ben het met je eens dat het geen goede film is... maar het heeft zeker wel zo zijn charme voor mij... Het is een horrorfilm die zichzelf en het genre een beetje belachelijk maakt en meteen alle cliche's erin durft te gooien om de kijken een vermakelijke tijd te geven... Van mij mogen ze wel meer van dit soort films maken vermakelijk als hel, maar toch niet al te serieus echt zo'n typische popcorn film... Kijk trouwens erg uit naar de BluRay release hier in Europa, ben al naar de film geweest in de Bios en ga misschien binnenkort nog een keer voor het betere 3D effect (lees: Anaglyph zuigt)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •