Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zwartboek [Blu-ray Disc]

    Zwartboek

    Uitstekende, maar kale HD presentatie van Verhoevens laatste oorlogsfilm.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geen extra's! FOEI!
    Ik heb de boek-versie van de dvd. Hou t daar maar lekker bij.
    Goede recentie verder!

    PS: hebben de andere A-film blu-rays ook geen extra's?
    Ik ben benieuwd naar met name apocalypto en alexander.

  3. #3

    Standaard

    Alle blu-ray's die A-Film volgende week uitbrengt zijn BD-25, alleen Alexander is een BD-50 volgens de website van A-Film. Dat zal misschien betekenen dat alle titels, behalve Alexander het zonder extra's moeten doen.

  4. #4

    Standaard

    Dan kun je nog beter voor de US release gaan. De film is toch nederlands gesproken.
    En de US release heeft een commentaar track en een making of.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

    Standaard

    Deze komt toch eigenlijk pas de 19e uit?

  6. #6

    Standaard

    Ja, maar dat wil niet zeggen dat er voor de 19e geen recensies kunnen verschijnen of dat sommige winkels de titel al in de schappen hebben liggen.

  7. #7

    Standaard

    Dat is ook dan wel weer zo ja!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Alle blu-ray's die A-Film volgende week uitbrengt zijn BD-25, alleen Alexander is een BD-50 volgens de website van A-Film. Dat zal misschien betekenen dat alle titels, behalve Alexander het zonder extra's moeten doen.
    Alexander is vanwege de lengte van de film een BD50, maar moet het ook zonder extra's doen. Om budgettaire redenen heeft A-Film geen extra's op de BD's geplaatst. Naast de licentiekosten die voor deze extra's betaald moeten worden, betekende dit ook dat alle uitgaven een BD50 moeten worden. De productiekosten van een BD50 zijn in vergelijking met de BD25 relatief erg hoog. Blu-ray Disc heeft nog een erg klein marktaandeel en het is, zeker voor een Nederlandse onafhankelijke maatschappij als A-Film, natuurlijk moeilijker om de kosten weer terug te verdienen. De huidige lastige economische tijd speelt daarin natuurlijk ook mee. Verder zijn alle extra's van deze titels alleen in SD kwaliteit beschikbaar en dat vindt A-Film niet goed genoeg voor BD. Nieuwe films waar HD extra's beschikbaar van zijn, willen ze wel zoveel mogelijk van extra's voorzien, maar ook hier zullen ze altijd een kosten/opbrengsten keuze maken.
    Natuurlijk kun je het met deze keuze niet eens zijn, maar respecteer wel dat A-Film hierover zeker heeft nagedacht en voor zichzelf de keuze heeft gemaakt dat (SD) extra's op de BD erbij plaatsen in hun optiek op dit moment geen goede kosten/opbrengsten verhouding heeft.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Alle blu-ray's die A-Film volgende week uitbrengt zijn BD-25, alleen Alexander is een BD-50 volgens de website van A-Film. Dat zal misschien betekenen dat alle titels, behalve Alexander het zonder extra's moeten doen.
    Waar staat dat op de website? Kan ik niet vinden
    Link?...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Waar staat dat op de website? Kan ik niet vinden
    Link?...
    Ga naar: http://www.afilm.nl/dvd/00001678/apocalypto.html, klik op DVD en vervolgens onder het kopje Apocalypso DVD op Apocalypto - (KOOP) BD (S) 19-3-2009.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Natuurlijk kun je het met deze keuze niet eens zijn, maar respecteer wel dat A-Film hierover zeker heeft nagedacht en voor zichzelf de keuze heeft gemaakt dat (SD) extra's op de BD erbij plaatsen in hun optiek op dit moment geen goede kosten/opbrengsten verhouding heeft.
    Respecteren wil het ik het wel, maar het betekent wel dat ik goed ga overwegen welke beschikbare versie ik ga kopen en dat de kans groot is dat dit niet die van A-Film zal zijn.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ga naar: http://www.afilm.nl/dvd/00001678/apocalypto.html, klik op DVD en vervolgens onder het kopje Apocalypso DVD op Apocalypto - (KOOP) BD (S) 19-3-2009.
    Gevonden! Dank u

  13. #13

    Standaard

    Mocht je persé extra's erbij willen, kan je natuurlijk ook voor een prikkie ergens een goed gevulde DVD versie bestellen, bv. in de UK.

  14. #14

    Standaard

    Of je gaat voor de Amerikaanse blu-ray die regiovrij is.

  15. #15

    Standaard

    Of niet, want die versie heeft constant Engelse subs die niet uit te zetten zijn.
    Trouwens, bij deze film kan je voor de extra's het beste de NL 2 disc versie nemen, die is zeer rijkelijk gevuld, incl. de complete DWDD aflevering over deze film.

  16. #16

    Standaard

    Ook Der Untergang is een BD-50 uitgave en ook vanwege de lengte van de film.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nette review, Arnold. Blu-ray ziet er technisch goed uit. Mooi menu ook.

    Ik hoop dat Der Untergang er ook snel aankomt?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Of niet, want die versie heeft constant Engelse subs die niet uit te zetten zijn.
    Dan weet ik niet welke verise jij gezien hebt, maar die ik had was het optioneel. Verder vind ik een commentaar trek geen SD issue hebben. Die had er toch wel bij gepast?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #19

    Standaard

    Op Blu-ray.com staat een recensie van de UK uitgave van ''Der Untergang''', deze heeft waarschijnlijk dezelfde transfer als de A-film versie.
    Oké, het is wel een andere encoding, maar je kan er prima de beeldkwaliteit alvast mee beoordelen.
    Ik kan je alvast wel vertellen dat je geen ''filmgrain-allergie'' moet hebben...

    Deze A-film versie van Zwartboek komt er zeker een keer in, adviesprijs 18 euro, toch?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Dan weet ik niet welke verise jij gezien hebt, maar die ik had was het optioneel. Verder vind ik een commentaar trek geen SD issue hebben. Die had er toch wel bij gepast?
    Ik meen gelezen te hebben dat je ze niet kan uitschakelen
    Of heb jij de UK versie van Tartan?

  21. #21

    Standaard

    Heb allen A-Film blu-ray's in huis hier... helaas geen van deze films voorzien van Extra's! beeldkwaliteit is overigens grotendeels wel in orde! Op Le Grand Blue na (The Big Blue) die is helaas 1080i.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Heb allen A-Film blu-ray's in huis hier... helaas geen van deze films voorzien van Extra's! beeldkwaliteit is overigens grotendeels wel in orde! Op Le Grand Blue na (The Big Blue) die is helaas 1080i.
    Heb jij Le Grand Bleu op blu-ray? Ik wist niet dat die op de scheduling stond...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Heb jij Le Grand Bleu op blu-ray? Ik wist niet dat die op de scheduling stond...
    Nee, is volgens mij niet in de planning.
    Mogelijk wordt Deep Blue bedoeld:
    http://www.a-film.nl/dvd/00000338/deep_blue.html

  24. #24

    Standaard

    Excuses bedoelde idd. The Deep Blue (stomme fout!)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Jammer van A-film. Wil apocalypto wel hebben, maar wel mét extra's.
    De dvd kost nu bij MM 10,-... Misschien die eens overwegen...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •