De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney: Update Monsters Inc. release info

    Disney: Update Monsters Inc. release info



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Re: Disney: Update Monsters Inc. release info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Disney: Update Monsters Inc. release info



    Lees dit artikel
    De 2 disc deluxe editie blijf ik voor gaan
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #3

    Standaard Re: Re: Disney: Update Monsters Inc. release info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    De 2 disc deluxe editie blijf ik voor gaan
    idem, wie niet?

  4. #4

    Standaard

    Ik ga ook zeker voor de 2-disc. De vraag is alleen: welke regio?
    Ik begin er steeds meer moeite mee te krijgen om +\- 10 Euro extra te gaan betalen voor Nederlandse ondertiteling/ Nederlandse track.
    Meestal probeerde ik toch de NL versie te nemen voor de neefjes en nichtjes en andere familieleden die liever Nederlandse ondertiteling erbij willen hebben. Nou ja, het blijft toch altijd maar weer afwegen bij dit soort titels (Tekenfilms).Andere soorten films maakt het me niet zoveel uit dan ga ik vaak voor de beste versie en dat ie dan vaak veel goedkoper is als in Nederland neem ik graag op de koop toe.

    Ik moet trouwens wel toegeven dat ik plezierig verrast ben door Disney met deze uitgaves van Monsters INC en hoop dat ze dit volhouden zodat we KUCH-de-vorige-uitgave-van-Atlantis-KUCH maar snel kunnen vergeten.

  5. #5

    Standaard

    Ziet er goed uit!!!
    Alleen hoop ik toch dat ze de 2 disc gewoon in een dubbele Amaray hoes duwen en niet in zo'n lelijke 2 disc alpha hoes (op de tekening ziet de hoes er zo breed uit), zoals ze dat in Amerika doen, die zijn zo lelijk die hoezen... Maar goed, dat zien we dan wel weer.

  6. #6

    Standaard als ze toch goed bezig zijn...

    Dan zou ik ook graag een cover zien met de tekst "Monsters Inc," ipv. Monsters en co. Ik weet niet hoe t komt, maar ik zou graag de engesle titel zien, en horen. Ik weet wel dat de engelse track er op staat, maar dan mis ik nog wel de engelse titel...

    Hebben nog meer mensen hier last van? of stel ik me eigen nu aan?

  7. #7

    Standaard Re: als ze toch goed bezig zijn...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Dan zou ik ook graag een cover zien met de tekst "Monsters Inc," ipv. Monsters en co. Ik weet niet hoe t komt, maar ik zou graag de engesle titel zien, en horen. Ik weet wel dat de engelse track er op staat, maar dan mis ik nog wel de engelse titel...

    Hebben nog meer mensen hier last van? of stel ik me eigen nu aan?
    Er is nog altijd de Engelse import.

  8. #8

    Standaard

    Ik ga uiteraard ook voor de deluxe edition. Goed nieuws vind ik dat "For the Birds" in ieder geval op de DVD staat, dit stond nog nergens vermeld, maar gelukkig zie ik het hier nu staan. Ben ik ook weer tevreden, nu nog even wachten op de release van Monsters Inc.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Kan niet wachten!!!

    Voor "For The Birds" uiteraard.

    Gaat wel weer veel Disney uitkomen, gaat weer aardig wat centen kosten.
    Snap echt niet waarom ze er niet gewoon één per maadn uitbrengen hoor!
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  10. #10

    Standaard Re: als ze toch goed bezig zijn...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Dan zou ik ook graag een cover zien met de tekst "Monsters Inc," ipv. Monsters en co.
    Hebben nog meer mensen hier last van? of stel ik me eigen nu aan?
    Alsjeblieft gewoon de NL titels op de hoezen houden, want alles is in het NL en dan zou je ineens weer engelse ertussen hebben. Voor een engelse hoes moet je toch gewoon de engelse DVD kopen denk ik zo

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    ik ga voor de Monstruos inc versie regio 1 met super veel extra's

    http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...252546-7381728
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  12. #12

    Standaard Re: als ze toch goed bezig zijn...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Dan zou ik ook graag een cover zien met de tekst "Monsters Inc," ipv. Monsters en co. Ik weet niet hoe t komt, maar ik zou graag de engesle titel zien, en horen. Ik weet wel dat de engelse track er op staat, maar dan mis ik nog wel de engelse titel...

    Hebben nog meer mensen hier last van? of stel ik me eigen nu aan?
    Groot gelijk !!! De film heet tenslotte Monsters Inc. als ze hem zo graag Monsters en Co willen noemen dan moeten ze maar twee versies uitbrengen Een Engelse & Een Nederlandse. En aangezien het belangrijkste extra voor mij "The Birds" is, ga ik voor de "Family" uitgave die 2 EUR of zo die ik bespaar gaan van pas komen bij de uitgave in November van Lord Of The Rings ...

  13. #13

    Standaard of stel ik me eigen nu aan?

    Ja!

  14. #14

    Standaard

    dat was even een zeer intelligente boeiende post zeg....

    Anyway, heeft iemand de duitse naam voor monsters inc wel eens gehoord?
    Die Monster AG.... Hij hangt bij mij op school (middelbare school) in een duits lokaal, gelukkig heb ik niet in dat lokaal les anders zou ik me daaraan zwaar gaan ergeren...

    Base
    Niets te zien hier...

  15. #15

    Standaard

    Ben blij dat Disney Nl nu ineens toch wat betere releases uitgaat brengen alhoewel ik Monsters nog neit gezien heb denk ik wel dat dit een release word om je vingers bij af te likken 9voor NL begrippen)
    StarTrader

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Dit is me opgevallen:

    Introductie Mike & Scully
    Het doet me deugd dat na het opdoeken van The X-Files ze bij Disney een nieuwe job hebben gevonden voor Gillian Anderson. Het kan anderzijds natuurlijk ook zijn dat de appelblauw zeegroene teddybeer uit Monsters Inc. Sulley heet, afkorting van James T. Sullivan.

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Hehe...LOL
    Foutje, bedankt!

    (Inmiddels hersteld. Bedankt voor de oplettendheid en de kwinkslag Werner!)

  19. #19

    Standaard

    Weer geen DTS geluid. Hopelijk wel op de UK versie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •