De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Onbeschikbaarheid 2disc DVDThe Dark Knight?

    Ik erger me een beetje aan de onbeschikbaarheid van de 2disc Special Edition DVD van The Dark Knight, en ik vroeg me af of het probleem in Nederland ook zo erg is als in België? (ik woon in België).

    Ik heb hem eind december besteld bij Mediadis, en hij is nog altijd niet binnen.
    Ik ben al meerdere keren in diverse Fnac, Colruyt, Free Record Shop, Extra Zone, Standaard Boekhandel, ... binnengeweest, en nergens is hij nog te vinden.
    In het begin van de release was hij nog te vinden, maar nu al lang niet meer.

    Hoe komt het dat een van de populairste films van 2008 niet meer te vinden is op dvd in de special edition?
    Het lijkt misschien een stap te ver om te denken dat het een move is om Blu-Ray te pushen (die wel overal beschikbaar blijft), maar ik snap echt niet waarom die titel zo onbeschikbaar blijft...

  2. #2

    Standaard

    in NL volop verkrijgbaaar. Bestel hem anders gewoon via FRS.nl

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad, raad je aan om gewoon via een webshop te bestellen
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Heb ook al ondevonden dat Mediadis aan het klunzen is . Wacht nu al een goeie maand op XIII op Blu-ray en dat lukt hen zelfs niet om op tijd te bezorgen!
    Nochthans een héél recente titel...

    Moet toegeven dat FRS daarin verbetert is. Vroeger héél lang wachten op je bestelling, nu na enkele dagen in de bus! Bravo Free! Doe zo verder!

  6. #6

    Standaard

    Staat op de website van frs.be heb je hem binnen drie dagen in huis als het goed is.

    http://www.freerecordshop.be/is-bin/...3D10&SubCat=02

    Als het goed is kan je hem ook naar een filiaal in de buurt laten sturen, heb je geen verzendkosten.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helliwood Bekijk bericht
    Heb ook al ondevonden dat Mediadis aan het klunzen is . Wacht nu al een goeie maand op XIII op Blu-ray en dat lukt hen zelfs niet om op tijd te bezorgen!
    Nochthans een héél recente titel...

    Moet toegeven dat FRS daarin verbetert is. Vroeger héél lang wachten op je bestelling, nu na enkele dagen in de bus! Bravo Free! Doe zo verder!
    Waaaw! Zou dit geholpen hebben? M'n XIII Blu-ray is nu onderweg!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb mijn bestelling bij Mediadis geannuleerd nadat ik hem inderdaad plots in een lokale Free Record Shop verborgen zag staan.
    Mediadis heeft meteen gereageerd en het geld zal weldra terug op mijn rekening staan, ik heb dus weinig klachten over de klantenservice van Mediadis (niet nu, en ook niet in het verleden, altijd goed en snel geholpen geweest). Ik stoorde me er alleen aan dat in die 3 maanden, die onbeschikbare titel bleef op hun website staan met een levertijd van 8-15 dagen, dat vond ik niet echt kunnen...

    Maar dus blij dat ik hem eindelijk in een Free heb zien staan, had het echt niet verwacht.
    Ik betaalde nu iets meer, maar goed.

    Bedankt voor de reacties!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •