Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.

Discussie: What's in the box?

  1. #1

    Standaard What's in the box?

    Van http://frontpage.fok.nl/nieuws/107987/-Hollywood-aast-op-Nijmeegse-student.html

    Hollywood aast op Nijmeegse student

    Student natuurwetenschappen Tim Smit weet niet wat hem overkomt. Door het plaatsen van een filmpje op Youtube is hij inmiddels al drie keer benaderd door Hollywood.

    Onder andere filmproducent 20th Century Fox belde naar de Nijmeegse student. Tim, die een korte film maakte voor het filmfestival GoShort plaatste het filmpje op Youtube en dat werd binnen zes dagen al ruim 350.000 keer bekeken. Het filmpje is een mix van spanning en mysterie en het speelt zich af op de Nijmeegse campus.

    Tim is overdonderd door de populariteit van zijn "What's in the box?" Wat hij verder met alle media aandacht gaat doen, is nog niet bekend.

    Bekijk hieronder de korte film waar Hollywood zo van onder de indruk is.
    http://www.youtube.com/watch?v=IU_reTt7Hj4

    Respect!

  2. #2

    Standaard

    Laatst gezien, erg leuk gedaan en als Half Life fan is het natuurlijk geweldig om te zien hoe hij het spel in dit filmpje verwerkt heeft!


  3. #3

    Standaard

    Zo, dit verwacht je niet van een amateurfilmpje.
    Alle aandacht lijkt me meer dan terecht, als dit feature length was geweest zou ik het nog met plezier uit hebben gekeken
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Knap gemaakt indeed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Echt mooi gemaakt.. had wel wat langer mogen duren van mij

  6. #6

    Standaard

    Ziet er goed uit!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Dat is wel echt ontzettend tof gedaan. Ziet er geweldig. Benieuwd of er nog meer materiaal komt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Heel erg knap gemaakt
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Wow, erg goed filmpje! Ben toevallig net weer "The Orange Box" aan het spelen en de maker van dit filmpje weet een zelfde soort van spanning goed over te brengen op de kijker. Erg knap gedaan!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #12

    Standaard

    Dan ben ik de eerste die het een beetje overdreven vindt. Mensen hebben het over talent, maar dit zijn allemaal after effects in combinatie 3ds max basisbegrippen, die je gewoon kunt leren via de veeltallige tutorials.
    http://www.videocopilot.net

    Kortom, ik vind het allemaal te basic en meer een hype om weer iets via 'youtube' te ontdekken.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Dan ben ik de eerste die het een beetje overdreven vindt. Mensen hebben het over talent, maar dit zijn allemaal after effects in combinatie 3ds max basisbegrippen, die je gewoon kunt leren via de veeltallige tutorials.
    http://www.videocopilot.net

    Kortom, ik vind het allemaal te basic en meer een hype om weer iets via 'youtube' te ontdekken.
    Maak jij maar eens zoiets en dan spreken we elkaar wel weer
    Volgensmij komt er veel meer bij kijken dan je denkt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Dan ben ik de eerste die het een beetje overdreven vindt. Mensen hebben het over talent, maar dit zijn allemaal after effects in combinatie 3ds max basisbegrippen, die je gewoon kunt leren via de veeltallige tutorials.
    http://www.videocopilot.net

    Kortom, ik vind het allemaal te basic en meer een hype om weer iets via 'youtube' te ontdekken.
    So true!

    Rocken als The Edge, componeren als Mozart en schrijven als W.F. Hermans is ook zo te leren via tutorials, overgewaarde en gemakkelijke shit!

    Ga vanmiddag ff een slipcursusje volgen, kan ik morgen meteen instappen in de Formule 1!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Respect... Cloverfield meets Children of Men.

    Af en toe wat kleine foutjes. Zoals net even te vaak laten zien van je handen. En ook het gebruik van de CGI en muziek onder de film maar ik doe hem dat niet na...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Respect... Cloverfield meets Children of Men.

    Af en toe wat kleine foutjes. Zoals net even te vaak laten zien van je handen. En ook het gebruik van de CGI en muziek onder de film maar ik doe hem dat niet na...
    Die handen is natuurlijk juist de bedoeling, die zie je ook vaak in shooters.
    Ben het wel met je eens dat de muziek niet altijd goed gekozen is. De stukken uit Lost zijn sterk, maar de main theme uit Twister (die in de bus wordt ingezet), paste dan weer totaal niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Dan ben ik de eerste die het een beetje overdreven vindt. Mensen hebben het over talent, maar dit zijn allemaal after effects in combinatie 3ds max basisbegrippen, die je gewoon kunt leren via de veeltallige tutorials.
    http://www.videocopilot.net

    Kortom, ik vind het allemaal te basic en meer een hype om weer iets via 'youtube' te ontdekken.
    Vond ik persoonlijk ook.
    Het argument 'doe het zelf maar eens' slaat natuurlijk nergens op. Dan zou je niets meer slecht kunnen vinden. Over The Edge zal ik het maar helemaal niet hebben.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Vond ik persoonlijk ook.
    Het argument 'doe het zelf maar eens' slaat natuurlijk nergens op. Dan zou je niets meer slecht kunnen vinden. Over The Edge zal ik het maar helemaal niet hebben.
    Denk je nou echt dat het mainstream publiek zich gaat lopen ergeren ? En aan hoe zogenaamd makkelijk het is om deze topper te maken ? Ik durf nu al te wedden dat als deze film in de bioscopen verschijnt het een hit wordt.

  19. #19

    Standaard

    Vergelijking, user Mickos (wie kent hem niet) heeft enkele zelfgemaakte filmpjes hier op www.dvd.nl geplaatst. Vergelijk die maar eens voor de grap met dit filmpje...

    En The Edge rockt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Dit zijn dezelfde lui die met de telefoonboek-mythe de Mythbusters competitie gewonnen hebben.
    Daarnaast hebben de makers ook meegedaan aan de "ben jij tornado-proof competitie" van discovery channel, volgens mij wordt dat filmpje in de bus gedraaid als die kerel de bus ingaat, vandaar de twister filmmuziek op de achtergrond.

    In ieder geval erg knap gemaakt, deed mij ook een beetje aan Children of men denken.

  21. #21

    Standaard

    De maker was vanavond te gast bij DWDD, samen met die andere Tim, namelijk Oliehoek...die kan wat mij betreft nog veel leren van deze Tim, zeker na Spion van Oranje..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  22. #22

    Standaard

    Als ik de tijd en de middelen had, dan had ik ook iets soortgelijks kunnen maken ja. Het gaat mij erom dat hier geen talent voor nodig is en dat het niet vernieuwend is.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Als ik de tijd en de middelen had, dan had ik ook iets soortgelijks kunnen maken ja. Het gaat mij erom dat hier geen talent voor nodig is en dat het niet vernieuwend is.
    Wat een onzin, als dit geen talent is, dan weet ik niet wat dat wel is...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Als ik de tijd en de middelen had, dan had ik ook iets soortgelijks kunnen maken ja.
    Ik geloof er niks van. Laat maar zien, dan!

  25. #25

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •