Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.

Discussie: What's in the box?

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Als ik de tijd en de middelen had, dan had ik ook iets soortgelijks kunnen maken ja. Het gaat mij erom dat hier geen talent voor nodig is en dat het niet vernieuwend is.
    1. Laat maar eens zien dan, desnoods 1 minuut beeld dat je ook iets kan...

    2. Moet een film(pje) altijd vernieuwend zijn om 'goed' te zijn?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #27

    Standaard

    Wat een rare reacties. Dat jullie misschien er geen bout vestand van hebben ok. Maar als een kip zonder kop het werk uniek te laten blijken is erg kortzichtig.

    1. Laat maar eens zien dan, desnoods 1 minuut beeld dat je ook iets kan...
    Alsof ik tijd ga verneuken om jullie vertrouwen te winnen. Nogmaals ik heb de tijd en de hardwarige middelen niet om het te maken, enkel de kennis. Kennis die je op een grafisch lyceum minstens ten gehore krijgt.

    2. Moet een film(pje) altijd vernieuwend zijn om 'goed' te zijn
    Wel als de maker als een talent wordt gezien.

    Wederom is het afgunst, jullie kunnen er enkel achterkomen als jullie zelf is even in after effects en 3ds max gaan verdiepen.

  3. #28

    Standaard

    Een vriend van me doet ook dit soort dingen voor de lol, en er zijn weinig tot geen middelen voor nodig, en ook weinig tijd, of liever, hier en daar een uurtje meepakken en je komt er wel, je moet geen haast hebben.
    Dan is er alleen nog creatief talent nodig, en dat hebben weinig mensen of benutten weinig mensen.

    "Dat kan ik ook, maar..." is dan weer een zwaktebod. Als ik geld had voor studiotijd zou ik groter zijn dan Elvis ooit was.
    In principe kan iedereen met een beetje aanleg de techniek leren, maar het geheel is meer dan de som der delen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #29

    Standaard

    Ik heb regelmatig van dit soort filmpjes voorbij zien komen, maar ze spreken me zelden aan. Ik vind dat dit filmpje daarentegen toch wel behoorlijk wat talent uitstraalt. Volgens mij krijgt dit filmpje niet voor niets de nodige aandacht.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    "Dat kan ik ook, maar..." is dan weer een zwaktebod. Als ik geld had voor studiotijd zou ik groter zijn dan Elvis ooit was.
    Zingen is een talent. De basis omvormen tot iets wat al veel vaker en vaker gedaan is, niet.

    Maak een kubus in 3dsmax, met een simpele plugin laat je het exploderen, geef het een material, zet het in after-effects op heel wat tracingpoints en voila.

    Bekijk het zonder muziek en let op die hologramborden.

  6. #31

    Standaard

    En dat heten dus delen...en wij bejubelen het geheel.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Respect... Cloverfield meets Children of Men.
    Oftewel Half-Life 2

    deTuinman is een beetje jaloers?


  8. #33

    Standaard

    deTuinman is iemand die graag op zijn hark leunt en droomt over dingen die hadden kunnen zijn...zoveel talent, maar geen tijd om ons vertrouwen te winnen en zijn immense kennis om te zetten in daden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Zingen is een talent. De basis omvormen tot iets wat al veel vaker en vaker gedaan is, niet.

    Maak een kubus in 3dsmax, met een simpele plugin laat je het exploderen, geef het een material, zet het in after-effects op heel wat tracingpoints en voila.

    Bekijk het zonder muziek en let op die hologramborden.
    geheel is meer dan de som der delen.
    Je staart je blind op de technische aspecten, je opmerking over speciaal letten op de hologramborden spreekt wat dat betreft boekdelen.

    Wat juist knap is aan dit filmpje dat niet alleen de special effects er goed uitzien voor een dergelijk studentenproject, maar dat er ook veel spanning in zit, een goed tempo, de indruk dat het één take is, de straten die eruit zien alsof ze verlaten zijn etc. etc.
    Er is aan alle aspecten gedacht en dat maakt het bijzonder.

    En om nog even in te haken op een eerdere discussie. Als elk talent vernieuwend moet zijn, dan zouden jonge filmmakers als bijvoorbeeld Christopher Nolan en Sam Mendes dus ook geen talenten zijn omdat alles al uitgevonden en eens gedaan is voor hun komst en ze in essentie alleen de conventies volgen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    deTuinman is iemand die graag op zijn hark leunt en droomt over dingen die hadden kunnen zijn...zoveel talent, maar geen tijd om ons vertrouwen te winnen en zijn immense kennis om te zetten in daden
    Ja, en ik denk dat ie er gewoon niet tegen kan, dat sommige mensen hun aanleg wel op de juiste manier kunnen tonen. 1 woord hiervoor : jaloezie. Beetje cyberpesten Tuinman

    Aan de andere kant van de oever, heeft hij technisch gezien wel degelijk gelijk. En iedereen heeft een eigen idee en interpretatie over hoe een film moet zijn.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht

    Bekijk het zonder muziek en let op die hologramborden.
    Ja duh. Zo kun je iedere film wel onderuit halen. Het is natuurlijk het compleet beeld dat telt. Zoals gezegd wordt: doe het zelf maar eens na. Bedenk ook wel dat de maker geen professionele film regisseur is!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #37

    Standaard

    Wat een gezeur om niets, zeg! Voor een studentenfilmpje is ie gewoon erg goed gemaakt.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #38

    Standaard

    En wanneer gaat hij naar Hollywood ?
    Hier heb je alvast een fan.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    deTuinman is iemand die graag op zijn hark leunt en droomt over dingen die hadden kunnen zijn...zoveel talent, maar geen tijd om ons vertrouwen te winnen en zijn immense kennis om te zetten in daden
    Tja zo mag je denken, maar ik heb geen studie gedaan om dingen te maken, maar om dingen te bedenken.

    Maargoed als jij z'n fimpje zo top vind, dan ben je snel tevreden. Dat is goed voor de industrie.

  15. #40

    Standaard

    Hij had volgens de geruchten toch al aanbiedingen gehad uit Hollywood (lijkt me stug, maar goed). Dan wordt z'n dit filmpje als concept tot een volledige film uitgewerkt, waar uiteindelijk niets van terecht komt, waarschijnlijk. Zo werkt Hollywood nu eenmaal, snel op een hype inspringen en er gebeurt niets mee.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Tja zo mag je denken, maar ik heb geen studie gedaan om dingen te maken, .
    Die jongen die dat filmpje heeft gemaakt ook niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    +
    Mooie special effects die op een leuke manier zijn toegepast.

    -
    Half Life 2 rip off (word nu zoveel gezegt dat dat bijna geen leugen kan zijn), en de overdaad aan effecten doen lijken of de beste man een beetje zijn programmatjes aan het uittesten was.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  18. #43

    Standaard

    niemand zegt dat hij benaderd is om het concept te verkopen. Het kan ook zo zijn dat de studio´s iets in hem zien al CGI artist. Hoeft niet eens als werknemer aangenomen te worden maar kan in een van de intern opleidingen meedoen. Zoiets kan het ook nog zijn.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    -
    Half Life 2 rip off (word nu zoveel gezegt dat dat bijna geen leugen kan zijn), en de overdaad aan effecten doen lijken of de beste man een beetje zijn programmatjes aan het uittesten was.
    Tja, volgens mij is het ook de bedoeling dat het van Half-life 2 afkomt? De sfeer is komt in ieder geval heel mooi overeen met het spel! Daarnaast zijn de geluiden zo herkenbaar, dat ik als Half life fan hier wel een hele film over zou willen zien!


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Die jongen die dat filmpje heeft gemaakt ook niet
    Dat maakt het inderdaad zo zot! En daarnaast is het eigenlijk nog eens zeer goed! Als iemand zin heeft om een filmke te maken, keb ook wel goeste door eens door Holleywood gebeld te worden ^^

  21. #46

    Standaard

    Hehe, Half Life Holland. Was dit niet het filmpje waarvan mensen dachten dat het een viral was voor Episode 3 van Half Life 2?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Hehe, Half Life Holland. Was dit niet het filmpje waarvan mensen dachten dat het een viral was voor Episode 3 van Half Life 2?
    Pure onzin.

  23. #48

    Standaard

    Wat is pure onzin? dat Nielsje dat schrijft of dat mensen dat dachten?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wat is pure onzin? dat Nielsje dat schrijft of dat mensen dat dachten?
    allebei. nergens vernomen dat dat waar is. Totale onzin dus.

  25. #50

    Standaard

    Ik claim toch ook niet dat het waar is. Ik had de aankondiging gezien op www.destructoid.com waar men duidelijk een link hoopt te zien voor Episode 3. Wellicht iets minder snel onzin roepen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •