De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Momitsu BDP-899 regiovrije blu-ray speler

    Zou het wat zijn die Momitsu BDP-899? Een regiovrije blu-ray speler met dvd-upscaler etc. etc. etc. voor een zeer schappelijke prijs van rond de $350.

    http://www.momitsu.com/bdp_899_spec.html
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MZonneveld Bekijk bericht
    Zou het wat zijn die Momitsu BDP-899? Een regiovrije blu-ray speler met dvd-upscaler etc. etc. etc. voor een zeer schappelijke prijs van rond de $350.

    http://www.momitsu.com/bdp_899_spec.html
    Wel tof dat ie ook WMVHD en MP4 HD ondersteund. Alleen dat design... echt een spuuglelijk apparaat. Het oog wil tenslotte ook wat...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ik had in de jaren 80 een goedkoop cdspelertje. Die leek er behoorlijk op!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik had in de jaren 80 een goedkoop cdspelertje. Die leek er behoorlijk op!
    Het is idd retro design, maar ik betwijfel of het ook zo bedoeld is
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Het is idd retro design, maar ik betwijfel of het ook zo bedoeld is
    Inderdaad.

    En voor die prijs zou ik toch voor een a-merk kiezen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Mischien dachten ze dat als ze wat blauwe lampjes toe zouden voegen dat ze dan meteen een modern ogend apparaat gemaakt hebben. Helaas
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  7. #7

    Standaard

    Weet niet of een van jullie ook problemen hebben gehad met de 899. Heb onlangs de 'a prophete BD (regio B)' gekocht op amazon.co.uk, maar kon deze niet afspelen. De 'error' melding gaf aan 'dat de huidige disc alleen kon worden afgespeeld op een regio B Blu ray speler' . En dat te bedenken dat ik nooit eerder problemen heb gehad met alle discs (en uit verschillende regio's ) hiervoor.

    Iemand een suggestie om 'dit probleem' te verhelpen?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MKW Bekijk bericht
    Weet niet of een van jullie ook problemen hebben gehad met de 899. Heb onlangs de 'a prophete BD (regio B)' gekocht op amazon.co.uk, maar kon deze niet afspelen. De 'error' melding gaf aan 'dat de huidige disc alleen kon worden afgespeeld op een regio B Blu ray speler' . En dat te bedenken dat ik nooit eerder problemen heb gehad met alle discs (en uit verschillende regio's ) hiervoor.

    Iemand een suggestie om 'dit probleem' te verhelpen?
    Waarschijnlijk weer een nieuw onhebbelijkheidje, niet direct in paniek raken, even wachten of er nog meer meldingen komen met problemen met deze schijf.

    Als je niet eerder problemen had zou ik zeker niet de speler de schuld geven. Mocht het de schijf zijn met een nieuw onhebbelijkheidje, dan zal er wel weer een update verschijnen.....
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Misschien wel een goede speler, maar voor die prijs zou ik toch voor iets meer "zekerheid" kiezen in de vorm van een bekend merk.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Met als één van de redenen dat firmware-updates door dergelijke merken sneller
    beschikbaar zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Met als één van de redenen dat firmware-updates door dergelijke merken sneller
    beschikbaar zijn.
    Mijn ervaring is dat kleinere bedrijven sneller zijn met hun updates dan de grote jongens.

    Desondanks is het de speler wel spuug lelijk. Het doet een beetje denken aan de Magnavox CD speler van mijn zusje die ze kocht kan haar eerste zakgeld.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •