Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 110 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard leukste acteur (qua uiterlijk)

    als antwoord op de actrice thread:
    wie is de mooiste acteur dames???

    ik bijt de spits af met Keanu... ook al is ie niet altijd op zijn mooist... op dit plaatje is 'ie pretty irresistable!!!
    nu jullie!

    groetjesss
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  2. #2

    Standaard

    Uhum da's toch zeker:

    - Sean Connery een man van zo'n leeftijd die ziet er nog geweldig uit voor z'n leeftijd!
    - Robert deNiro
    - Keanu ook

  3. #3

    Standaard

    Als man zijnde vind ik het een beetje raar om hier op te reageren maar goed! Ik ben nogal fan van Wesley Snipes, hij heeft gewoon een stoere blik, echt master! Maar om nou te zeggen dat ik hem de mooiste acteur vind,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #4

    Standaard

    Mooiste mannen:
    Tom Cruise
    Brad Pitt
    Mel Gibson

    (in willekeurige volgorde)
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  5. #5

    Standaard

    Zie hier mijn Top5
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Zie hier mijn Top5
    Mijn Top 5:

    Brad Pitt
    Richard Gere
    Robert Redford
    Keanu Reeves
    George Clooney


    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #7

    Standaard

    Sean Connery
    John Belushi
    Danny deVito
    Morgan Freeman (de stem)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Sean Connery
    John Belushi
    Danny deVito
    Morgan Freeman (de stem)
    Ja, echt heerlijke mannen om te zien Bedankt Lex
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  9. #9

    Standaard

    Top 5 mannen, waarom niet. En omdat het niet altijd dezelfde hoeven te zijn:

    1. Helmut Berger (Ludwig van Luchino Visconti)
    2. Sami Frey (Écoute voir van Hugo Santiago)
    3. Kevin Anderson (Liesbestraum van Mike Figgis)
    4. Alain Delon (La Piscine van Jacques Deray)
    5. Álex Casanovas (Kika van Pedro Almodóvar)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Ja, echt heerlijke mannen om te zien Bedankt Lex
    Tja, ik bekijk de mannen toch anders, meer op hun karakter, al zag Sean er toch vroeger best knap uit?

    Ik zie Johnny Depp ook nog niet staan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11
    Dane
    Guest

    Standaard

    Er reageren volgens mij toch wat teveel mannen op een thread die "leukste acteurs(qua UITERLIJK!!)" heet....

    Elwood.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Er reageren volgens mij toch wat teveel mannen op een thread die "leukste acteurs(qua UITERLIJK!!)" heet....

    Elwood.
    waarom?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Er reageren volgens mij toch wat teveel mannen op een thread die "leukste acteurs(qua UITERLIJK!!)" heet....

    Elwood.
    Hoezo dat dan? Er reageren toch ook vrouwen op de leukste actrice (qua uiterlijk)-thread
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  14. #14
    Dane
    Guest

    Standaard

    ok ok, jullie hebben gelijk, het maakt ook niet uit ofzo, maar ik kan iig niet zeggen welke acteur ik er qua uiterlijk leuk uit vind zien. Bij vrouwen is het vaak toch anders, die intereseren zich vaak ook in het uiterlijk van andere vrouwen, ga als man maar eens zeggen tegen een andere kerel: Goh, die blouse staat je goed, komen je ogen mooi in uit...., nee, nu overdrijf ik een beetje, mannen kunnen elkaar ook wel complimenteren natuurlijk, maar toch kan ik niet echt zeggen welke acteur ik er nou echt leuk uit vind zien

    Elwood.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    ok ok, jullie hebben gelijk, het maakt ook niet uit ofzo, maar ik kan iig niet zeggen welke acteur ik er qua uiterlijk leuk uit vind zien. Bij vrouwen is het vaak toch anders, die intereseren zich vaak ook in het uiterlijk van andere vrouwen, ga als man maar eens zeggen tegen een andere kerel: Goh, die blouse staat je goed, komen je ogen mooi in uit...., nee, nu overdrijf ik een beetje, mannen kunnen elkaar ook wel complimenteren natuurlijk, maar toch kan ik niet echt zeggen welke acteur ik er nou echt leuk uit vind zien

    Elwood.
    Jij zou toch ook moeten zeggen John Belushi, het is je broer verdorie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Jij zou toch ook moeten zeggen John Belushi, het is je broer verdorie
    Hij leeft jammer genoeg niet meer, anders had ik idd een uitzondering gemaakt

    Elwood.

  17. #17

    Standaard

    Brad Pitt is toch mijn favoriet, als ik homofiel of vrouw was, dan zou ik het wel weten. Hij is gewoon supercool

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Brad Pitt is toch mijn favoriet, als ik homofiel of vrouw was, dan zou ik het wel weten. Hij is gewoon supercool
    Ik ga ook voor Brad. Johnny Depp mag er ook wezen; de laatste is ook nog eens een beter acteur .
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #19

    Standaard

    -Depp (met stip op één!!)
    -River Phoenix (is jammer genoeg wel een beetje dood)
    -Pitt

    oudere generatie
    -Pacino
    -Irons (vanwege het accent)
    - euh

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Sean Connery
    John Belushi
    Danny deVito
    Morgan Freeman (de stem)
    ehm ik wil niet lullig zijn, maar ik vroeg de knápste acteur.. en totaal niet om acteerprestaties, wat de mannen volgens mij wél denken... zo vind ik DiCaprio ook nog steeds geen verkeerd stukje vlees, maar ja, om nou te zeggen dat ie het goed doet in films......
    get my point? ik wil moooooie mannen, ik wil bovendien ook pláátjes!!!!

    groetjesss
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    zo vind ik DiCaprio ook nog steeds geen verkeerd stukje vlees, maar ja, om nou te zeggen dat ie het goed doet in films......
    En Romeo + Juliet dan?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    En Romeo + Juliet dan?
    je hebt gelijk, daar is ie onovertroffen. en in titanic doet ie het ook nog aardig, zeker...
    maar sinds ie die successen heeft gehad is het hem naar zn mooie bolletje gestegen: sex drugs en rock'n'roll zeg maar...
    sindsdien is ie aangekomen als een trein en heeft ie alleen maar rollen aangenomen die lekker verdienden maar weinig deden, tot mijn grote spijt
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  23. #23
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    je hebt gelijk, daar is ie onovertroffen. en in titanic doet ie het ook nog aardig, zeker...
    maar sinds ie die successen heeft gehad is het hem naar zn mooie bolletje gestegen: sex drugs en rock'n'roll zeg maar...
    sindsdien is ie aangekomen als een trein en heeft ie alleen maar rollen aangenomen die lekker verdienden maar weinig deden, tot mijn grote spijt
    En hoe denk je dan dat 'ie gaat presteren in Gangs of New York, die film ziet er tot nu toe wel zeer indrukwekkend uit.

    Elwood.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    En hoe denk je dan dat 'ie gaat presteren in Gangs of New York, die film ziet er tot nu toe wel zeer indrukwekkend uit.

    Elwood.
    hm.. hij moet het wel erg goed doen, wil ie mij weer kunnen overtuigen van zijn persoontje...
    ik vind dat ie erg veel zwakte heeft getoond door bij het eerste het beste succes gelijk helemaal over de schreef te gaan en alles te doen wat god verboden heeft...!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    en in titanic doet ie het ook nog aardig, zeker...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •