De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Powerbuy Denon 2309

  1. #1

    Standaard Powerbuy Denon 2309

    Hallo surround fans,

    Ik ben bezig om een Denon AVR 2309 in Duitsland te kopen.
    Tevens heb ik bij de winkelier de vraag uitgezet of hij ook 10 stuks kan leveren voor een aantrekkelijke prijs.
    Hier had hij wel oren naar en deze week krijg ik te horen of hij 10x Denon AVR 2309 kan leveren en in welke kleur .
    Prijs ligt in ieder geval onder de Eur 600,00 en het gaat om de Duitse uitvoering.
    Ik woon in Zeewolde, afhalen en verzenden (tegen betaling) is mogelijk.

    Mogelijk dat de levering op zeer korte termijn is :razz:.
    Betaling zal voor de bestelling afgerond moeten zijn, bijzonderheden hiervoor volgen z.s.m. indien uiteindelijke prijs inclusief verzendkosten naar Nederland bekend zijn.

    Wie heeft er interesse in zo'n scherpgeprijsde super Denon AVR 2309 :

    Bestellingen:
    AVR 2309 Zwart:
    AVR 2309 Zilver:

    Groetjes
    Rob.

  2. #2

    Standaard Powerbuy Denon 2309

    Hallo Surround Fans,

    Vandaag de informatie gehad van de winkelier.
    Hij kon 2 stuks in de kleur Zilver leveren, prijs Eur 553,00 per stuk inclusief verzending naar Nederland.
    Ik heb ze meteen besteld en beide Receivers hebben al een nieuwe eigenaar.

    Ik heb nu contact gehad met meerdere winkeliers, vaak hebben zij geen apparaten op voorraad of geven geen kortingen omdat de prijs en hun winst al laag is.
    Model 2309 zeer beperkt leverbaar omdat het gewoon een top-apparaat is voor een prijs beneden de Eur 600,00.

    Ik heb nog 1 winkelier die "mogelijk" maximaal 5x Denon AVR 2309 kan leveren, ik wacht nog zijn bericht af.
    Probleem is dat je bij een positief bericht eigenlijk direkt moet bestellen want reserveren voor b.v. 3 tot 5 dagen doen ze niet.

    Dit was voor mij de eerste keer en ik heb het positief ervaren, veel winkeliers zijn niet altijd serieus maar na veel zoeken er dan toch een gevonden.
    Twee personen kunnen eerdags gaan genieten van hun Denon AVR 2309 voor Eur 553,00.
    Groetjes,
    Rob

  3. #3

    Standaard

    Mooie prijs, check anders ook even op www.msniceprice.de hier staan ze voor +/- 550 excl. te koop. Ik heb hem hier met een gelukje voor 533 inclusief gekocht. Binnen een week had ik hem.

    Succes!

  4. #4

    Standaard

    Is er nog verschil in Duitse uitvoering dan met de nederlandse dan eigenlijk?
    Misschien heb ik ook wel interesse...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AndytheZ Bekijk bericht
    Is er nog verschil in Duitse uitvoering dan met de nederlandse dan eigenlijk?
    Misschien heb ik ook wel interesse...
    Volgens mij niet, ik heb de duitse versie en er zit zelf een NL handleiding in.

  6. #6

    Standaard

    Ok bedankt voor d einfo.
    Kwas al bang dat Marco Borsato opeens duits zou gaan klinken...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AndytheZ Bekijk bericht
    Ok bedankt voor d einfo.
    Kwas al bang dat Marco Borsato opeens duits zou gaan klinken...
    Heu-te ist rooooooot

  8. #8

    Standaard

    Jammer dat er geen reactie meer komt, positief of negatief over powerbuy Denon 2309

  9. #9

    Standaard Powerbuy Denon AVR 2309

    Hier weer een kort berichtje.
    De 2 receivers waren binnen een week geleverd en doen hun werk naar volle tevredenheid van de nieuwe bezitters.
    Ondertussen nog contact gehad met diverse leveranciers, vaak hebben ze geen 5 receivers op voorraad en een bestelling duurt tussen de 2-4 weken.
    Ook veranderen dagelijks de prijzen en beginnen nu bij Eur 540,00 tot Eur 590,00 (exclusief verzendkosten) het gaat hierbij dan om 1 receiver.

    Vraag: verschillen tussen Duits - en Nederlands model
    Antwoord: geen.

    Als een leverancier een aanbieding heeft zal ik dit z.s.m. laten weten.
    groet,
    Rob

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Das schrikken...las het verkeerd gisteravond en durfde vanochtend pas weer te kijken; heb net een 2809 gekocht voor 766 euro (in verzending)....8...geen 3...gelukkig maar!

  12. #12

    Standaard


    Voor 766? Das niet duur.... Mag ik vragen waar en bij wie?

  13. #13

    Standaard

    Niet duur is al een veeeeel geruststellender gedachte dan de spookbeelden waar ik vanacht nog aan dacht .

    Heb voor 755 een bieding op ebay gewonnen in Duitsland die hem voor 11 euro opstuurt.

    Wel gesealed, maar uiteraard lastig met garantie...dat zal iedereen hebben die overseas koopt. (en afwachten of het volgende week in mijn bezit zal zijn, de poen is er al af...)

    Nog meer offtopic: Wel interessant eigenlijk; ook al doe je mee aan een powerbuy in het buitenland, of koop je zelf iets; niemand schijnt het een probleem te vinden mbt garantie? Zou je gewoon bij Denon nederland (zal dan Look en listen zijn?) kunnen aankloppen?

  14. #14

    Standaard

    Nog meer offtopic: Wel interessant eigenlijk; ook al doe je mee aan een powerbuy in het buitenland, of koop je zelf iets; niemand schijnt het een probleem te vinden mbt garantie? Zou je gewoon bij Denon nederland (zal dan Look en listen zijn?) kunnen aankloppen?
    Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. In theorie is het prachtig als je een apparaat voordelig in het buitenland koopt, maar moet je dan op de koop toenemen, dat de garantie dan komt te vervallen?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. In theorie is het prachtig als je een apparaat voordelig in het buitenland koopt, maar moet je dan op de koop toenemen, dat de garantie dan komt te vervallen?
    Als ik dit zo lees krijg ik een deja-vu.

    Wettelijk gezien is het zo geregeld dat ze je moeten helpen, helaas zullen ze Nederlandse importeurs dat echter niet doen

    Was enkele jaren geleden zo, toen ik en (meerdere) mensen een modificatie wilde laten uitvoeren aan mijn duitse AVR-1802 zie:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=7419

    In overleg met leverancier toen zelf maar naar de duitse importeur gebracht (zat net over de grens bij Venlo)en gehaald.
    Do you respect wood?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lansink Bekijk bericht
    Hier weer een kort berichtje.
    De 2 receivers waren binnen een week geleverd en doen hun werk naar volle tevredenheid van de nieuwe bezitters.
    Ondertussen nog contact gehad met diverse leveranciers, vaak hebben ze geen 5 receivers op voorraad en een bestelling duurt tussen de 2-4 weken.
    Ook veranderen dagelijks de prijzen en beginnen nu bij Eur 540,00 tot Eur 590,00 (exclusief verzendkosten) het gaat hierbij dan om 1 receiver.

    Vraag: verschillen tussen Duits - en Nederlands model
    Antwoord: geen.

    Als een leverancier een aanbieding heeft zal ik dit z.s.m. laten weten.
    groet,
    Rob
    Hey Rob,

    Even een tussendoortje (verantwoord )

    Ook in Nederland zijn kortingen te realiseren.

    Ik heb onlangs 1 Onkyo TX-SR806 aangeschaft die bij BesteKeus.nl 989,- euro kost.
    Ten tijden van mijn aankoop was dat trouwens 899,- euro.

    Ik heb een mail gestuurd wat ze met de prijs konden/wilde doen, en heb hem voor 760,- euro meegekregen (uiteraard mooie dichte doos, dus niks demomodel ofzo)

    Ik snap echt niet dat de meeste mensen gewoon de vraagprijs betalen

    Verder zijn ze Onkyo dealer, en dat is altijd fijn.

    Dus altijd interessant om eens te kijken wat ze hier met de prijzen kunnen als je er 6 of 10 afneemt.

    Een tikkeltje duurder terwijl het wel in de buurt is en officieel dealer is natuurlijk ook lekker.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  17. #17

    Standaard

    Officieel dealer zegt helemaal niks. Ik heb nog nooit zo'n waardeloze service als bij Bestekeus.nl meegemaakt. Ik haal daar nooit meer wat.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    Officieel dealer zegt helemaal niks. Ik heb nog nooit zo'n waardeloze service als bij Bestekeus.nl meegemaakt. Ik haal daar nooit meer wat.
    Ik ben er al jarenlang klant, en erg tevreden.

    Gewoon wat roepen hebben we weinig aan, verklaar je nader, dan kunnen we je misschien helpen of leren we er nog wat van.

    Ik kan bv. Mediamarkt wel een teringwinkel vinden, maar het is wel prettig als ik het dan onderbouw.......

    Officieel dealer zegt niets !? Dan wacht maar tot het zover is. Toevallig nu mijn ouders een probleem hebben met hun Denon komt dat naar voren.
    Heb iemand gevonden die dezelfde receiver met een probleem heeft MAAR hem gekocht heeft bij een niet officieële dealer.

    Die van mijn ouders wordt gewoon door Denon Nederland in behandeling genomen.

    Ik citeer: (antwoord op mijn gestuurde mail naar iemand die ook een defecte Denon AVR-1907 heeft)

    ----------------------------------------------

    Probleem is dat Denon NL geen garantie wil geven op producten gekocht via internet. Ze verwijzen je door naar de internetaanbieder. De internetshop Redcoon heeft 2 jaar garantie gegeven maar daar valt ie helaas net 5mndn buiten en ze zijn niet bereid tot enige coulance. Vervolgens heeft ie 2 wkn bij een reparateur gestaan maar die is er ook niet uitgekomen. Schijnt de systeemprocessor te zijn. De overige componenten zijn nog o.k.

    Interesse?

    groeten Remco.

    ----------------------------------------------

    Maar goed, het kan dat jij geen goede ervaringen hebt, dat kan toch, misschien vindt de verkoper jou niet sympathiek of weet ik veel wat

    Groet Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 18-06-2009 om 22:25
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Gewoon wat roepen hebben we weinig aan, verklaar je nader, dan kunnen we je misschien helpen of leren we er nog wat van.
    Ik had daar een speakerset besteld via internet. Ik kreeg toen een afhaalbericht. Ik naar Best rijden, zegt die eigenaar daar. Oei, voor deze prijs kan ik 't niet meegeven hoor, was een foutje op internet. Ik boos, maar goed, ik vraag óm benzinegeld. Nee sorry, zei hij. Als ik daar aan ga beginnen ga ik failliet.

    De set stond er echt niet voor 2 euro op de site hoor. Gewoon een paar tientjes goedkoper dan de goedkoopste op kieskeurig.nl

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    Ik had daar een speakerset besteld via internet. Ik kreeg toen een afhaalbericht. Ik naar Best rijden, zegt die eigenaar daar. Oei, voor deze prijs kan ik 't niet meegeven hoor, was een foutje op internet. Ik boos, maar goed, ik vraag óm benzinegeld. Nee sorry, zei hij. Als ik daar aan ga beginnen ga ik failliet.

    De set stond er echt niet voor 2 euro op de site hoor. Gewoon een paar tientjes goedkoper dan de goedkoopste op kieskeurig.nl
    Dan ligt het probleem toch echt voor een groot deel bij jou. (mijn mening )
    Niet lullig bedoeld, maar vaak worden "onwetende" dames bij bv. de garage niet wijzer gemaakt, en jonge nog makkelijk beïnvloedbare mensen een beetje van de wijs gebracht.
    Met de uitgeprinte status/rekeningoverzicht had je toch voldoende overtuigend bewijs moeten hebben.

    Je krijgt een afhaalbericht maar ook een rekeningoverzicht (bindend lijkt mij, mits het geen fout betreft, een tv voor 200,- euro die normaal 2000,- euro
    kost is natuurlijk gewoon een fout) van het geen dat je gekocht hebt.
    Dat dien je te betalen. Spreek je een prijs af, zorg je natuurlijk zelf ook dat je hier bewijs van hebt om een en ander te voorkomen.
    Even telefoneren voordat je erheen rijdt is ook zo handig, een vergissing zit in een klein hoekje, en voor mij is Best ook 100 km heen ern 100 km terug.

    Ik heb voor m'n Onkyo 806 van de prijs op dat moment (899,- euro) per mail een prijs afgesproken van 760,- euro.
    Dat is netjes in de status vermeldt. (In eerste instantie stond er natuurlijk 899,- aangezien dat de prijs was die de computer daar berekend) En daar hebben ze zich ook aan gehouden.
    Neem de volgende keer iemand mee die wat meer overtuigingskracht en zijn mondje klaar heeft op momenten dat zoiets noodzakelijk is.

    -------------------------------------------

    Factuuradres

    Roger Weerts (Aangepast om privacyredenen)
    Driewegen 34
    Ten Appel, 3333ZZ
    N

    Betaalwijze

    Betalen bij Afhalen in Best
    (Contant/PIN) Sub-Totaal:€ 760,00 BTW 19.0%: € 121,34
    Afhalen (Best (Nederland)):€ 0,00
    Totaal:€ 760,00

    Status bestelling

    08/05/2009 Order ontvangen

    Ter kennisname (Overeen gekomen prijs van 760,- euro bij afhalen in Best)

    -----------------------------

    Geachte heer Weerts,

    Wij kunnen u de SR-806 aanbieden voor euro 760.- afhaalprijs.
    De levertijd van leverancier aan ons zal ongeveer 5 tot 7 werkdagen zijn.
    Met vriendelijke groet en we horen graag van u,

    Bestekeus.nl
    Peter Damen.

    12/05/2009 Niet op voorraad - Verwachte levering in week 21

    Betreft: #113074

    Geachte heer/mevrouw,

    Van het (de) door u bestelde product(en) hebben wij een terugkoppeling van de levertijd ontvangen.

    Onkyo THX® Ultra2 Plus™ Certified 7.1-Channel Home Theatre Receiver TX-SR806 B
    - Wij verwachten dit product in week 21 te ontvangen, dit is de week van 18 Mei, 2009

    Mocht u naar aanleiding van de gegeven informatie nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via info@bestekeus.nl of 0900-BESTEKEUS

    Met vriendelijke groet,

    Inkoop afdeling
    Bestekeus.nl

    15/05/2009 Bestelling in behandeling voor Afhaal (Best)

    15/05/2009 Product ligt klaar voor afhalen in onze winkel

    Betreft bestelling: 113074

    Geachte heer/mevrouw,
    Uw product(en):
    1x Onkyo THX® Ultra2 Plus™ Certified 7.1-Channel Home Theatre Receiver TX-SR806 B

    van ordernummer 113074 liggen voor u klaar om afgehaald te worden.
    Wij verzoeken u vriendelijk uw ordernummer mee te nemen als u uw product(en) op komt halen.

    Ons adres: Koningin Julianaweg 31b 5684 VA Best.
    Wij verzoeken u het produkt binnen 5 dagen op te komen halen. Mocht u verhinderd zijn laat ons dat even weten. De openingstijden van onze winkel zijn:
    maandag gesloten.
    dinsdag t/m donderdag van 10.00 uur tot 18.00 uur.
    vrijdag van 10.00 uur tot 20.00 uur.
    zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.



    Met vriendelijke groet,
    Bestekeus.nl

    22/05/2009 Product Uitgeleverd
    --------------------------------------------------------------------


    Jammer dat jij pech gehad hebt.

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 19-06-2009 om 20:22
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  21. #21

    Standaard

    Ik had printjes bij, maar hij was de eigenaar en was zo onbuigzaam als bamboe. Mijn geduld raakte op, ik voelde agressie opkomen en ben maar weggegaan. Hij heeft er alleen maar zichzelf mee op de lange duur.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    Ik had printjes bij, maar hij was de eigenaar en was zo onbuigzaam als bamboe. Mijn geduld raakte op, ik voelde agressie opkomen en ben maar weggegaan. Hij heeft er alleen maar zichzelf mee op de lange duur.
    Ik weet natuurlijk niet om welke bedragen het gaat, maar je heb middels de rekeningoverzichten een koopovereenkomst waarbij een ieder zijn rechten en plichten heeft. Je zou een grote kans maken als je een eventuele rechtsbijstand hierop zet.
    Het is wel zo dat die pas in actie komen bij bedragen waarbij jij zo'n 150,- euro aan schade hebt opgelopen zeg maar. Zij kunnen je helpen met je rechten en voor je bemiddelen.

    Raar dat je de man niet hebt kunnen overtuigen van het feit dat je toch echt een deal hebt gesloten voor het artikel aan die prijs.

    Maar goed het zij zo,

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Ik weet natuurlijk niet om welke bedragen het gaat, maar je heb middels de rekeningoverzichten een koopovereenkomst waarbij een ieder zijn rechten en plichten heeft. Je zou een grote kans maken als je een eventuele rechtsbijstand hierop zet.
    Het is wel zo dat die pas in actie komen bij bedragen waarbij jij zo'n 150,- euro aan schade hebt opgelopen zeg maar. Zij kunnen je helpen met je rechten en voor je bemiddelen.

    Raar dat je de man niet hebt kunnen overtuigen van het feit dat je toch echt een deal hebt gesloten voor het artikel aan die prijs.

    Maar goed het zij zo,

    Groet Roger.
    kunnen jullie nog aan een denon 2309 ZWART komen?? (misschien via duitsland, dus goedkoop!!)

    groeten

  24. #24

    Standaard

    Welkom Plato,

    Even een tip

    Als je iets "quote" heeft je reply normaliter betrekking daarop, in dit geval dus helemaal niet, hahaha

    Niemand die het je kwalijk neemt, hoop ik tenminste :razz:

    Dus de volgende keer gewoon even op "plaats reactie" drukken, en quote als je reageert op het gedeelte dat je quote, snappie ?

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  25. #25

    Standaard

    Mooie actie was dit zo te zien, gaat er binnenkort nog eens zo'n soort actie georganiseerd worden?

    Gr Rob.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •