Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beëindigd: Prijsvraag Warner Collectors Edition

    1. Prijsvraag Warner Collectors Edition

    Warner Home Video brengt op 1 april tien top DVD-titels uit in een luxueuze, vernieuwende en onderscheidende Collectors Edition verpakking. Elke uitgave is beschikbaar in een gelimiteerde oplage van 10.000 stuks en ze zijn allen genummerd. De Collectors Edition bestaat uit 2-discs, met op disc 1 de film en disc 2 een grote hoeveelheid extra’s. Daarnaast is aan elke editie een set exclusieve filmkaarten of een boekje over de film toegevoegd. Deze Engelstalige boekjes bevatten onder meer achtergrondinformatie en schetsen uit de film. Alle titels zijn zorgvuldig en onder streng toezicht van de filmproducent ontwikkeld en om die reden een echte ‘must-have’ voor filmliefhebbers of verzamelaars van film collectors editions.

    Wij mogen één exemplaar van Batman Begins en één exemplaar van Troy uit de Warner Collectors Edition weggeven. Beantwoord drie (eenvoudige) vragen en maak kans op één van deze twee fraaie prijzen.

    Prijsvraag is afgelopen
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 21-04-2009 om 23:48

  2. #2

    Standaard

    Leuk! Uiteraard meegedaan.

    Welke titels komer er eigenlijk nog meer uit?

  3. #3

    Standaard

    Meegedaan!!

    Hopelijk staat het geluk aan m'n kant...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pulse Bekijk bericht
    Leuk! Uiteraard meegedaan.

    Welke titels komer er eigenlijk nog meer uit?
    Zie: http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=66976
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #5

    Standaard

    Top!
    Ook weer meegedaan... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Ook ik ga mijn geluk eens beproeven

  7. #7

    Standaard

    Zeer gaafe prijsvraag!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    drie (eenvoudige) vragen
    Wat een leuke knipoog naar de vorige prijsvraag...

    Leuke actie, toch maar weer meegedaan!

  9. #9

    Standaard

    Cool! Ook meegedaan uiteraard


  10. #10

    Standaard

    Heb ook meegedaan!
    Hopelijk heb ik nu eens geluk!

  11. #11

    Standaard

    Ook meegedaan, maar ik vond de tweede vraag wat verwarrend...

  12. #12

    Standaard

    Ook maar weer een keertje mee gedaan.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb ook meegedaan.
    Het zou leuk zijn als ik win, heb ook al de V for Vendetta en Sweeney Todd CE's en ze zijn onwijs cool
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  14. #14

    Standaard

    Ook nog eens meegedaan zi

  15. #15

    Standaard

    Meegedaan. maar ligt het aan mij of waren de vragen wel heel makkelijk. kan natuurlijk zijn dat ik er helemaal naast zit.

    het enige dat je hoefde te doen was het stukje wat erbij stond door te lezen...
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  16. #16

    Standaard

    Ook meegedaan. En mocht ik winnen, dan maak ik er hier op het forum een leuke gratis prijsvraag van (Troy heb ik al in de luxe director's cut versie, en Batman Begins heb ik gisteren zelf gekregen).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ook meegedaan. En mocht ik winnen, dan maak ik er hier op het forum een leuke gratis prijsvraag van (Troy heb ik al in de luxe director's cut versie, en Batman Begins heb ik gisteren zelf gekregen).
    Vraag me dan een beetje af waarom je mee zou doen als je er daarna zelf weer een prijsvraag van maakt...
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Vraag me dan een beetje af waarom je mee zou doen als je er daarna zelf weer een prijsvraag van maakt...
    Voor de lol, win nooit bij een prijsvraag 8) . Niet boos om worden .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  19. #19

    Standaard

    Word ik niet, vond het alleen niet erg logisch
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Voor de lol, win nooit bij een prijsvraag 8) . Niet boos om worden .
    Als je toch al weet dat je hem niet wint. Waarom doe je dan mee?

    Niet boos om worden.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  21. #21

    Standaard

    Laat de uitslag maar komen
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  22. #22

    Standaard

    Maar weer eens proberen
    Schitterende uitgaven trouwens!
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  23. #23

    Standaard

    Antwoorden:

    1. tien top DVD-titels

    2. De Collectors Edition bestaat uit 2-discs, met op disc 1 de film en disc 2 een grote hoeveelheid extra’s. Daarnaast is aan elke editie een set exclusieve filmkaarten of een boekje over de film toegevoegd.

    3. 300

    De twee winnaars zijn:
    - Marjolein Neef
    - P van Westrhenen

    Van harte gefeliciteerd, de prijs wordt door het persbureau van Warner toegestuurd.
    Iedereen dank voor het meedoen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De twee winnaars zijn:
    - Marjolein Neef
    - P van Westrhenen
    Huh? Waarom staat mijn naam daar niet tussen? Heb je die chantagebrief niet ontvangen of zo?

  25. #25

    Standaard

    Gefeliciteerd met de dvd's, het zijn mooie uitgaves
    Volgende keer nog een keer proberen, hopelijk heb ik dan wat meer geluk
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •