Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 174 van 174 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    dat is fout, zijn gewoon de bekend gratis upload websites die je zonder problemen kunt gebruiken

  2. #152

    Standaard

    Dat mag voor jou dan wel een 'bekende' upload-site zijn (ik ken hem niet), maar waarom moet je dan eerst een 'download manager' installeren (met alle risico's van dien (malware, advertenties)) en kun je niet direct downloaden via je browser, zoals je normaal altijd doet?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 26-09-2012 om 19:50

  3. #153

    Standaard

    Je begrijpt hem verkeerd Marcel, hij bedoelt dat je gewoon de 'bekende' sites er voor moet gebruiken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    nee dat bedoel ik eigenlijk niet, ik gebruik zelf de nieuwsgroepen

    maar op de website die jij noemt zie je urls van novafile en depositfiles (zelfde idee als rapidshare, megaupload etc.)

    klik op de juiste knop, regular download is dit vaak en je moet een aantal seconden wachten en hij haalt hem binnen

    niet klikken op knoppen als fast downloaden en dergelijk want die zorgen idd voor troep

  5. #155

    Standaard

    Dat is idd net weer anders
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #156
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    nee dat bedoel ik eigenlijk niet, ik gebruik zelf de nieuwsgroepen

    maar op de website die jij noemt zie je urls van novafile en depositfiles (zelfde idee als rapidshare, megaupload etc.)

    klik op de juiste knop, regular download is dit vaak en je moet een aantal seconden wachten en hij haalt hem binnen

    niet klikken op knoppen als fast downloaden en dergelijk want die zorgen idd voor troep
    Heb ik idd voorheen ook veel gebruik van gemaakt voor uploads and downloads. Maar heb wel het idee dat een hele hoop daar de laatste tijd is verwijderd of aan banden gelegd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Momenteel zijn diverse recente (interactieve) back issues van het Engelse filmblad Total Film voor slechts € 0,89 per stuk te downloaden m.b.v. de iPad-app.

  9. #159

    Standaard

    Ik vind de Empire en Total film echt heel handig voor de iPad! Goede alternatief!

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik vind de Empire en Total film echt heel handig voor de iPad! Goede alternatief!
    En een stuk goedkoper dan de papieren versie + interactieve inhoud (trailer e.d.)!

  11. #161

    Standaard

    Kent er iemand nog leuke links naar gratis filmbladen die je als pdf kan downloaden.

    Bijvoorbeeld bladen zoals filmclub, unlimited entertainment, Preview, Filmtab.

    Het mogen ook buitenlandse bladen zijn, total film en Empire die ken ik uiteraard.

    Tevens ben ik op zoek naar bladen die ook aandacht schenken aan tv series.

  12. #162

    Standaard

    Een (Buitenlands) blad dat veel aandacht schenkt aan TV-Series is SFX.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  13. #163

    Standaard

    Een hele tijd geleden heb ik eens gekeken of Empire ook voor Android beschikbaar zou zijn. Ik vond het even schrikken zojuist toen ik ontdekte dat het nog altijd het geval is. Erg jammer!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Een hele tijd geleden heb ik eens gekeken of Empire ook voor Android beschikbaar zou zijn. Ik vond het even schrikken zojuist toen ik ontdekte dat het nog altijd het geval is. Erg jammer!
    Je bedoelt waarschijnlijk: ".... dat het nog altijd niet het geval is." ?

  15. #165

    Standaard

    Momenteel zijn wederom diverse recente (interactieve) back issues van het Engelse filmblad Total Film voor slechts € 0,89 per stuk te downloaden m.b.v. de iPad-app.

  16. #166

    Standaard

    Deze maand in het Britse blad Empire de top 301 gekozen door de lezers zelf.

    http://www.empireonline.com/301/

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Kent er iemand nog leuke links naar gratis filmbladen die je als pdf kan downloaden.

    Bijvoorbeeld bladen zoals filmclub, unlimited entertainment, Preview, Filmtab.
    Ik ken enkel maar http://issuu.com (of download de Android app).
    Daar kan je iig enkele filmbladen gratis online lezen. O.a. Filmclub magazine, Preview, Disney newsletter, Unlimited Entertainment, Kinoaktuell, Moviemagic, enz.
    Helaas niet als PDF te downloaden.

  18. #168

    Standaard

    Een groot aantal digitale versies van recente uitgaven van Empire Magazine voor o.a.de iPad zijn nu tijdelijk 0,99 per stuk i.p.v. 5,49.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #169

    Standaard

    Ook dit weekeinde zijn alle oude digitale nummers van Empire Magazine voor o.a. de iPad voor slechts 0,99 euro per stuk te koop.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #170

    Standaard Empire

    Vandaag in de Bruna het september-nummer van het Engelse filmtijdschrift Empire in mijn handen gehad en doorgebladerd, maar gauw teruggelegd toen ik de prijs zag: € 13,99! En dat terwijl er op de omslag een losse verkoopprijs van £ 5.50 vermeld stond. Te belachelijk voor woorden! Voor € 9,95 had ik het blad waarschijnlijk wel gekocht. De afgelopen maanden kostte het blad volgens de Bruna-verkoper al € 11.99 en nu uit het niets maar liefst € 2,00 prijsverhoging. Tel uit je winst! Nee, geen Engelse filmtijdschriften meer voor mij.

    001_emp_418_sep.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #171

    Standaard

    Empire...... tot een jaar of 20 geleden haalde ik die maandelijks. Een goed blad destijds. Nu een woke zooitje getuige deze passage in hun review van Indiana Jones 5:
    It doesn’t escape the sometimes-wobbly politics that the series has sometimes been accused of; the return of John Rhys-Davies, a white Welshman, as the Egyptian character Sallah, feels a needlessly thoughtless choice in 2023.
    Dat bedrag voor een magazine slaat overigens nergens op. Gevolg van de Brexit?

  22. #172

    Standaard

    Ik ben al jaren geabonneerd op Empire, kost me momenteel ongeveer 7 euro per nummer (afhankelijk van de wisselkoers, £ 5,85). Als abonnee krijg je speciale covers. De laatste maanden waren er wat problemen met de bezorging, maar twee weken geleden ontving ik er drie te gelijk en de dag erna zelfs het nieuwste nummer ruim op tijd.

    IMG_4344.jpg

  23. #173

    Standaard

    Ik kocht vroeger nog wel een de Empire of the Total Film, maar met alle info op internet zie ik de meerwaarde niet meer van film magazines, en dan zeker ook nog eens vanwege de prijs.

  24. #174

    Standaard

    In België kan je zowel Empire als Total Film vinden bij IMS tijdschriften in Antwerpen en Hasselt
    Empire voor de prijs van €9,95 en Total Film voor €10,95

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •