Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 174 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Door de positieve reacties van de Empire-lezers hier, heb ik net een abo afgesloten.

    Het lijkt me een mooi blad.. en niet onbelangrijk, een succesvol blad dat niet zo snel failliet zou mogen gaan.
    Balen dat het weer alleen met een creditcard kan..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Nu Filmvalley plotseling uit het speelveld verdwijnt, zitten we als filmliefhebber nu met de vraag: Waar halen we nu een maandelijkse portie gedrukte leesstof vandaan?

    Hier discussie over alle gedrukte filmbladen waaruit we de keuze hebben!

    LIJST:


    Nederlands
    talig

    Preview
    Filmkrant
    Cut Magazine
    Schokkend Nieuws
    Filmmagie en Cinemagie

    Engelstalig

    Empire
    Sight & Sound

    Total Film
    Cineaste
    Filmcomment
    Cinema Scope


    Cut! Magazine kan van de lijst worden geschrapt:
    http://cinema.vpro.nl/artikelen/4770...aden-ter-ziele

  3. #28

    Standaard

    Pfft gaat lekker...er zijn toch genoeg filmliefhebbers die zulke bladen lezen? Nja blijkbaar toch niet..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  4. #29

    Standaard

    Dat Cut! Magazine er mee gestopt is verbaast me dan weer niks ... dat FilmValley de handdoek in de ring heeft geworpen blijf ik nog steeds bijzonder vinden (en dan laat ik het gevoel dat ik als nieuwe abonnee flink ben genaaid nog maar achterwege) !

  5. #30

    Standaard

    Ik zeg Filmkrant. Of is die ook al dood? Probleem met filmjournalistiek vind ik altijd de pretentieuze en verheven recensies. Recensenten gebruiken hun schrijfselen als geestelijk rukwerk, lijkt het. Postmodern gebazel vaak. Ook Dana Linssen en Frank de Neeve.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #31

    Standaard

    Ik deel je mening compleet over Dana Linssen. Frank zegt me niets waar die schrijft die dan voor?

    Trouwens van horen zeggen moet Mevrouw Linssen er nogal leuk uitzien.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik deel je mening compleet over Dana Linssen. Frank zegt me niets waar die schrijft die dan voor?

    Trouwens van horen zeggen moet Mevrouw Linssen er nogal leuk uitzien.

    mwoah.....

    EDIT BEHEER: foto verwijderd op verzoek van rechthebbende.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 28-04-2009 om 16:30

  8. #33

    Standaard

    Mijn excuses. Ik heb niets gezegd...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik deel je mening compleet over Dana Linssen. Frank zegt me niets waar die schrijft die dan voor?

    Trouwens van horen zeggen moet Mevrouw Linssen er nogal leuk uitzien.
    Frank schrijft regelmatig voor de filmkrant (en tot voor kort ook voor de Skrien) en ik zie hem ook wel eens terug in het HFN. Hij schrijft ook veel over digitale cinema en dat is best interessant. En achja, de huidige Nederlandse filmjournalistiek is ook niet alles meer. In een vurig betoog in de laatste Skrien werd deze compleet neergesabeld (al is dat ook te interpreteren als een laatste slag voor lijfsbehoud).

  10. #35

    Standaard

    Ik ken Dana eigenlijk alleen van de Typex strips. Daarin is ze nogal po(t)tig. Lekker,... hmm.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Ik wil toch wel iedere maand een filmlad ontvangen dus ik wordt nu waarschijnlijk lid van Sight and Sound, kost omgerekend zo'n 67 euro voor 12 bladen en je krijgt een MoC cadeau!

    Empire neem ik er misschien ook wel bij. Als je in de UK woont, kost een jaarabbo 18 pond!! Dat kan toch bijna niet? Da's te geef, in de UK kost dat blad los in de winkel ook best wel wat. Als je lid bent kost het dus incl bezorging nog geen 2 pond!!

    Als je niet in de UK woont kost een abbo 60 pond, groot verschil in prijs. Zijn de bezorgkosten dat zooo hoog?? Blijkbaar....

  13. #38

    Standaard

    hmmm ik zat na te denken over empire maar zoveel verschil is wel erg vreemd vind ik

  14. #39

    Standaard

    Heb in het weekend eens in een magazine van Empire doorgebladerd maar het is toch eigenlijk een vrij dun blad. Missien duurt het wel lang om te lezen (weinig advertenties) maar €90 vind ik toch erg veel voor het blad.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  15. #40

    Standaard

    Heb momenteel ook de Empire thuis liggen, op zich een mooi blad maar inderdaad aardig aan de prijs. Misschien in de toekomst een abonnement.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Heb in het weekend eens in een magazine van Empire doorgebladerd maar het is toch eigenlijk een vrij dun blad. Missien duurt het wel lang om te lezen (weinig advertenties) maar €90 vind ik toch erg veel voor het blad.
    60 pond is volgens de houdige koers 67 euro, of komen er nog kosten bij?

    PS als je de uitgave hebt met Megan Fox voorop, dan is het het inderdaad een dun blad, maar over het algemeen is het blad toch wel iets dikker. Helemaal het zojuist verschenen jubeleum nummer
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #42

    Standaard

    Heb zelf nu ook twee exemplaren van Empire liggen. Maar moet zeggen vind het werkelijk niets. En het lijkt wel erg veel op Filmvalley. Nu weet ik ook waar filmvalley zijn inspiratie vandaan haalde. Kees Crap Corner, iemand?

    Mijn probleem met het blad is is het feit dat de recensies te kort zijn. Iets wat ik bij Filmvalley de laatste paar maanden ook al zag. Een aantal regels commentaar op de film maar voor de rest niet echt iets diepgaands. Daarbij heb ik zelf ook niet veel aan het blad omdat de meeste release datums niet overkomen met die van Nederland. Veel nutteloze reclame bladzijden. Bij de Filmvalley was het nog filmreclame maar in de Empire word werkelijk alles geplaats. Van auto's tot aan games...

    Hier hoef ik geen abbonement op. :sad:

  18. #43

    Standaard

    Heb ook een abo op Empire genomen. Vind het een leuk blad. Inderdaad niet al te diepgravend maar voor diepgravende stukken ga ik ook geen tijdschrift lezen, daar zoek ik wel een boek voor.

    We hebben al een tijdje oude Empire's en andere filmbladen verzameld en dat maakt het nog leuker: de eerste geruchten over een Lord of the Rings-film, kan de volgende superheldenfilm echt een succes worden (X-men)? Leuk om door te bladeren van tijd tot tijd.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    EDIT BEHEER: foto verwijderd op verzoek van rechthebbende.
    Lol! Is dat dan Dana zelf? Beetje te ijdel voor exposure alhier?

    Pwnd!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Lol! Is dat dan Dana zelf? Beetje te ijdel voor exposure alhier?

    Pwnd!
    Dat meen je niet...

  21. #46

    Standaard

    Zojuist ook een abo op Empire genomen
    kocht het af en toe los, maar 2 film bladen per maand vond ik toen iets te veel van het goede.Nu Film Valley er niet meer is, is Empire een zeer goed alternatief. Goed blad met leuke stukken en goede humor.
    Voor 60 pond zeer te doen. Jammer trouwens dat het eerste nummer pas het komende is en niet het 20th Anniversary nummer. Moet ik die maar los kopen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #47

    Standaard

    Ik ben zelf voor Sight and Sound gegaan....voor 61 pond incl La Notte MoC....

  23. #48

    Standaard

    Vorige week eens een los nummer Empire op proef gekocht. Een 20-jarige reputatie, veel positieve geluiden en een erg leuke Megan Fox - cover maakten de keuze makkelijk.

    Inhoudelijk ben ik echter niet zo onder de indruk. Veel irrelevante reclame en veel nutteloze "wist-u-datjes-die-u-al-wist". De meeste artikelen zijn daarnaast erg kort en oppervlakkig. Afgezien van een paar langere features. De zakelijke zwart op wit look op de meeste pagina's van het blad vind ik ook wat saai, daar waar FilmValley altijd creatief uit de hoek kwam.

    Nee, dit gaat hem niet worden. Ik denk dat ik me maar gewoon ga behelpen met Preview, De Filmkrant en het internet. Nog goedkoper ook.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben zelf voor Sight and Sound gegaan....voor 61 pond incl La Notte MoC....
    La Notte
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    La Notte
    Het blad is trouwens echt wat voor jou, het behandeld films die jij vaak koopt/kijkt. In het huidige nummer een special over 50 jaar New Wave. Ook MoC en Criterionbesprekingen. Tof blad!

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •