Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 174 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Dat duurt idd erg lang. Vooral op de Top 250 editie heb ik zelfs een paar maand op moeten wachten.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Nope, nog niet binnen gehad. Helaas duurt het met verzendingen uit UK vaak erg lang (zoals ook bij Play), wanneer men gebruik maakt van standaard British Mail in combinatie met TNT post of zelfs selektmail...

    Als begin volgende week niks binnen is, dan zal ik eens mailen.
    Hmm... Vreemd, Play is bij mij altijd best snel. Vooral de laatste tijd vallen pakjes van Play meestal binnen een week op de deurmat. En DVD's van Amazon.co.uk komen bij mij altijd binnen drie dagen binnen, dus ik zou niet weten waarom dit zo lang moet duren. Zo'n abonnement mag dan goedkoper zijn dan losse nummers kopen in de winkel, maar als het zo moet, koop ik ze toch liever in de winkel.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRR Bekijk bericht
    Kost geld
    Waarom betalen als je het ook ergens gratis af kunt halen..de vraag is alleen waar die 'ergens' is..
    Liggen toch gewoon bij de Pathé-bioscopen?
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Hmm... Vreemd, Play is bij mij altijd best snel. Vooral de laatste tijd vallen pakjes van Play meestal binnen een week op de deurmat. En DVD's van Amazon.co.uk komen bij mij altijd binnen drie dagen binnen, dus ik zou niet weten waarom dit zo lang moet duren. Zo'n abonnement mag dan goedkoper zijn dan losse nummers kopen in de winkel, maar als het zo moet, koop ik ze toch liever in de winkel.
    Ik heb de laatste tijd niet veel bij Play besteld, maar andere webshops (Amazon ed.) gaan vaak sneller, al wordt het ook vaak uit Duitsland toegezonden bij Amazon (ook bij Engelse orders).

    Maar bij Play bijvoorbeeld wel meegemaakt dat ik een paar dingen met een paar dagen speling achter elkaar bestelde en dat ik deze door een selektvracht in 1 bezorging kreeg.

    Soms heb ik het vermoeden dat die alternatieve postroutes wel eens pakjes of gewone post opsparen voor een wijk en dus niet meteen bezorgen. Ook ken ik postroutes selektmail waar 2 x per week post wordt uitgedragen.

    Maar wellicht komt het gewoon met TNT post. Ik zal in ieder geval laten weten wanneer ik het blad binnen heb en welke poststempel (maatschappij) erop de adressering staat.

    Persoonlijk wacht ik liever een weekje langer dan dat ik iedere keer in de winkel het dubbele zou moeten betalen (en ik zou hier in de buurt eerlijk gezegd moeten zoeken waar men het blad verkoopt, ik denk dat ik dan Heerlen in moet, parkeergeld betalen etc.).
    Maar het moet niet ellenlang duren, dat ben ik met je eens.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #80

    Standaard

    Empire is binnen hier.

    Het blad zit in een plastic waarop een Royal mail logo staat, maar daarover is een "Swiss Post" etiket geplakt (Zürich). Het lijkt erop dat het met de reguliere TNT post route is gekomen, maar dat weet ik niet zeker.

    Het blad ziet er goed uit, straks eens doorbladeren.

    Bezorgtijd zou iets korter mogen, maar er is nog mee te leven. Ook weinig andere opties (behalve dure winkelaankoop).
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Empire is binnen hier.

    Het blad zit in een plastic waarop een Royal mail logo staat, maar daarover is een "Swiss Post" etiket geplakt (Zürich). Het lijkt erop dat het met de reguliere TNT post route is gekomen, maar dat weet ik niet zeker.
    Hier ook vandaag binnen, ook met "Swiss Post"-etiket.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Empire is binnen hier.

    Het blad zit in een plastic waarop een Royal mail logo staat, maar daarover is een "Swiss Post" etiket geplakt (Zürich). Het lijkt erop dat het met de reguliere TNT post route is gekomen, maar dat weet ik niet zeker.

    Het blad ziet er goed uit, straks eens doorbladeren.

    Bezorgtijd zou iets korter mogen, maar er is nog mee te leven. Ook weinig andere opties (behalve dure winkelaankoop).
    De 20th anniversary edition of al de volgende?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    De 20th anniversary edition of al de volgende?
    20th anniversary edition.
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    20th anniversary edition.
    Ah ok. Mijn abo gaat pas in bij het volgende nummer, dat rond 28 mei zou verzonden worden. Dacht dat jij die al had gekregen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #85

    Standaard

    Hoe zit het met het blad Film Total? Bevat dat veel en goede recensies. Ik zag dat je er deze maand een 3-d brilletje bijkreeg omdat er verschillende 3-d plaatjes instonden (o.a van UP)
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  11. #86

    Standaard

    Total Film heet het en is ook een goed blad. Net iets andere look and feel dan Empire maar wel net zo gevuld.
    Dat 3D-brilletje vond ik overigens weinig toevoegen. Werkte nauwelijks (zoals de meeste 3D).
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  12. #87

    Standaard

    Oke, Total Film ik zal het onthouden:wink: Iemand hier met een abbo op het blad?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  13. #88

    Standaard

    ik ben misschien een van de weinigen maar ik vond Filmvally een mooier en fijner blad om te lezen dan Empire, ik heb van de laatste nu een aantal bladen gelezen, en vind het toch minder.
    Vooral als het gaat om reviews van arthouse films.

    Toch zal ik omdat het het beste alternatief is toch een abonnement nemen op Empire.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #89

    Standaard

    Filmkrant (en daar hoef je geen abbonoment op af te sluiten) en je bent niet de enige die Empire prut vind.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    ik ben misschien een van de weinigen maar ik vond Filmvally een mooier en fijner blad om te lezen dan Empire, ik heb van de laatste nu een aantal bladen gelezen, en vind het toch minder.
    Vooral als het gaat om reviews van arthouse films.

    Toch zal ik omdat het het beste alternatief is toch een abonnement nemen op Empire.
    Ben zelf abonnee geworden op Sight and Sound.....prima blad!! En behandeld vooral arthousefilms.

  16. #91
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Empire vind ik al jaren altijd een feest!

    De nederlandse bladen vind ik altijd mosterd na de maaltijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ben zelf abonnee geworden op Sight and Sound.....prima blad!! En behandeld vooral arthousefilms.
    leveren zij ook naar NL dan? Hoeveel extra?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #93

    Standaard

    Bij S&S krijg je overigens nu een gratis Masters of Cinema dvd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #94

    Standaard

    En een lidmaatschap van 12 nummers kost 61 pond!

    Eerst kijken, dan pas vragen Coen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    leveren zij ook naar NL dan? Hoeveel extra?
    Jaja. Een abbo kost omgerekend 70 euro (iets minder geloof ik) voor 12 nummers. Tevens krijg je er een MoC gratis bij. Ik heb voor La Notte gekozen. Prima deal.

    Ik heb begrepen dat Nederlandse boekhandels het blad niet altijd los verkopen. Om er een te proberen zou je bv via de site van sight and sound een exemplaar kunnen nabestellen. Kost je geloof ik 6 euro incl verzending......

  21. #96

    Standaard

    S&S vind ik persoonlijk wat te zware kost. Bijna alsof je een wetenschappelijk paper aan het lezen bent.
    Maar ik begrijp volledige dat sommige mensen juist hard op zoek zijn naar deze verdieping en dan ben je bij S&S aan het juiste adres.
    Empire is meer het Britse equivalent van onze eigen Filmvalley.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #97

    Standaard

    Er is mogelijk weer een lichtpuntje op het gebied van de Nederlandse filmtijdschriften, want het bericht is naar buiten gekomen dat Skrien dit najaar gerehabiliteerd wordt (zij het in een nieuwe vorm).

  23. #98

    Standaard

    Is er iemand die zowel Empire als Total Film leest die deze twee bladen kan vergelijken. Ik ben nog steeds op zoek naar een alternatief voor Filmvalley. Empire kost 65 pond voor 12 nummers, Total Film kost 50 pond voor 13 nummers. Toch wel een behoorlijk prijsverschil. Behandelen deze bladen ook klassiekers en arthouse?

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Is er iemand die zowel Empire als Total Film leest die deze twee bladen kan vergelijken. Ik ben nog steeds op zoek naar een alternatief voor Filmvalley. Empire kost 65 pond voor 12 nummers, Total Film kost 50 pond voor 13 nummers. Toch wel een behoorlijk prijsverschil. Behandelen deze bladen ook klassiekers en arthouse?
    Vind Empire wat beter. Ze behandelen allerlei films dus ook klassiekers en arthouse. Maar tis een zeer commercieel blad met veel flashy foto's met steevast een paginavullende foto van een lekkere actrice. Op de cover ook bijna altijd een blockbuster. Zeer toegankelijk blad dus verwacht niet teveel verdieping. Beetje zoals Filmvalley. Veel kleine hapsnap artikeltjes en veel ditjes en datjes.

  25. #100

    Standaard

    Zit er over te denken om een abbo te nemen op de Empire, koop hem nu wel eens los en dan dat kost me iets van 11€ per nummer. Kan dus in die zin wel uit.

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •