Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 174 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zit er over te denken om een abbo te nemen op de Empire, koop hem nu wel eens los en dan dat kost me iets van 11€ per nummer. Kan dus in die zin wel uit.
    Geen slecht idee. Ik heb het zelf ook gedaan, en het bevalt me prima. Het is veel goedkoper dan los kopen in de winkel. Het eerste nummer van mijn abonnement (20th anniversary edition) liet lang op zich wachten, maar alle volgende nummers werden tot op heden mooi op tijd bezorgd.

  2. #102

    Standaard

    Die 20th anniversary edition heb ik ook, die was het geld zeker waard!

  3. #103

    Standaard

    Hoeveel kost een abo'tje eigenlijk van de empire? Ik koop ze altijd los bij de bruna maar met een abo met je natuurlijk voordeliger uit
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Beetje zoals Filmvalley. Veel kleine hapsnap artikeltjes en veel ditjes en datjes.
    Dat vind ik echt heel erg meevallen. Er zitten altijd grote artikelen in, vind die altijd erg interessant. Misschien geen wetenschappelijke analyses van films maar de kwaliteit is wel beter dan dat van Film Valley hoor
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #105

    Standaard

    Is er nog een aanrader qua nederlands/belgisch filmblad ? Empire is goed, daar heb ik er al een paar van gelezen maar ik zoek eigenlijk een blad in "my own language"


  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Hoeveel kost een abo'tje eigenlijk van de empire? Ik koop ze altijd los bij de bruna maar met een abo met je natuurlijk voordeliger uit
    staat op de site

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    staat op de site
    Een jaarabonnement (12 nummers) kost 57 pond, oftewel zo'n 65 euro

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben met losse verkoop het dubbele kwijt. Ik koop hem echter elke keer. Misschien toch maar een abo..... Thanks
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    ik zag ergens een advertentie van een nieuw nederlandstalig blad over HD/Bluray

    weet iemand hier iets van, weet niet of het over hardware gaat of echt over films namelijk

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een jaarabonnement (12 nummers) kost 57 pond, oftewel zo'n 65 euro
    Mmm, dat word denk ik binnekort even een abotje aanvragen Ben nu per jaar iets minder als de helft meer kwijt
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  11. #111

    Standaard

    Vrij onverwacht kreeg ik vandaag de vernieuwde Skrien binnen. Eerste indruk is dat de focus verschoven is van de films zelf naar interviews, profielen en beschouwingen over de filmindustrie. Er zijn in deze editie nog maar twee pagina's vrijgemaakt voor pure filmbesprekingen terwijl dat voorheen toch een prominenter onderdeel van het blad was. Ik ben benieuwd hoe het blad zich dit jaar gaat ontwikkelen, maar het is duidelijk dat men een andere weg is ingeslagen.

  12. #112

    Standaard

    Vandaag weer de nieuwe Empire ontvangen. Heel tof dat er zoveel subscribers only covers zijn. Die van deze maand is ook tof. Een nightvision cover van Paul Greengrass` Green Zone
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #113

    Standaard

    Indien je er niet om geeft dat er ook muziek in het blad staat, lijkt het Belgisch blad Apollo een alternatief. http://www.apollo.be/

  14. #114

    Standaard

    Weet er iemand of het New York's filmmagazine Film Journal International in Vlaanderen verkrijgbaar is? (http://www.filmjournal.com/filmjournal/index.jsp) Of Entertainment Weekly?

  15. #115

    Standaard

    Iemand hier weleens problemen gehad met de bezorging van Empire als abbonnee in Nederland?

    Bij mij heb ik van september t/m januari alle nummer juist ontvangen op mijn huidige adres. Die van februari én van maart heb ik nooit ontvangen. Die van april weer wel (nu al).

    Heb contact gehad met de klantenservice en die blijven excuses aanbieden en verzekeren dat alle titels onderweg zijn, maar voor het februari nummer melden ze dit nu al 2 maanden.

    Als dit een patroon is daar, dan ga ik volgend jaar niet verlengen. Empire kost me nu 8 euro per nummer - alleen het eerste jaar is veel goedkoper, een verlenging is duur - en in Nederland kost deze 10 euro per nummer, maar dan weet ik tenminste zeker dat ik niet betaal voor iets wat ik niet (of veel te laat) krijg.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #116
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja ik koop ze ook altijd los...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #117

    Standaard

    Ja hier het zelfde. Mijn verlenging ging afgelopen augustus in: t/m het nummer dat ik in november moest ontvangen ging het goed (dat wil zeggen: ik ontving `m binnen 1,5 week nadat ie in de UK uitkwam). De nummers van december en januari ontving ik 3 - 3,5 week nadat ie in de UK was uitgekomen!! `t laatste nummer ontving ik wel weer op tijd (binnen een week).
    Heb er ook een paar hele boze mails aan gespendeerd destijds, hoop dat `t geholpen heeft.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #118

    Standaard

    Jammer om dit te lezen, was juist aan het overwegen een abbo af te sluiten op Empire. Op deze manier ga ik dat dus nooit doen.

  19. #119

    Standaard

    Zal wel met Royal Mail verstuurd worden, die zijn afgrijselijk langzaam de laatste maanden. Alle post uit de UK verstuurd via hen duurt minstens 10 dagen, ook binnen de UK schiet het niet op.
    Zal hier ook wel die kant opgaan met al die bezuinigingen bij TNT Post....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #120

    Standaard

    Bij mij gaat het echter niet meer om vertraging maar om missing issues. Februari en maart hadden er natuurlijk allang moeten zijn, februari al 2 maanden geleden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #121

    Standaard

    Het is overigens weer raak, het juni nummer heb ik wel gekregen maar het mei nummer niet.
    Het mei-nummer wordt nu opnieuw verzonden. Duurt tot wel 28 werkdagen met als gevolgd dat het juli nummer dan al uit kan zijn en het dus nogal een verouderde resend is.

    Voor mij is de maat al vol, zodra mijn abbonement erop zit ga ik voor de losse exemplaren in de winkel. Zal dan alleen nog wel een uitdaging worden om een winkel te vinden die Empire verkoopt, de gemiddelde Bruna bijvoorbeeld doet het niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is overigens weer raak, het juni nummer heb ik wel gekregen maar het mei nummer niet.
    Het mei-nummer wordt nu opnieuw verzonden. Duurt tot wel 28 werkdagen met als gevolgd dat het juli nummer dan al uit kan zijn en het dus nogal een verouderde resend is.

    Voor mij is de maat al vol, zodra mijn abbonement erop zit ga ik voor de losse exemplaren in de winkel. Zal dan alleen nog wel een uitdaging worden om een winkel te vinden die Empire verkoopt, de gemiddelde Bruna bijvoorbeeld doet het niet.
    De Bruna's op Utrecht CS en Amsterdam Amstel verkopen 'em wel. Gezien je woonplaats Groningen heb je daar natuurlijk niet veel aan, maar misschien zit er daar ook eentje op het station, en lukt het dan wel.

    Overigens is bovenstaande ook mede een reden voor mij om bij de losse verkoop te blijven. Af en toe sla ik ook een nummer over als de artikelen me niet interessant lijken(lees teveel blockbustergericht).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #123

    Standaard

    Ik heb er wel eens over nagedacht Empire in huis te gaan halen ( ze hadden toen een mooie special over Terminator 4 ) maar de winkel waar ik altijd mijn boeken haalde is gestopt met tijdschriften ( verkocht gewoon niet goed genoeg ). De tijdschriftenwinkel aan de overkant heeft niet altijd alles binnen, zeker niet als het gaat om buitenlandse tijdschriften. De ene maand hebben ze wel de Empire liggen, en dan ineens twee maanden weer niet. Ik weet niet of de Empire elke maand moet uitkomen?
    En als ik informatie wil over een film staat het meestal ook op internet. Fans scannen vaak de belangrijkste stukken in en dat vind ik meer dan voldoende eigenlijk

  24. #124

    Standaard

    Iemand toevallig het blad Sight and Sound tegen gekomen in een boekhandel in Utrecht? Twijfel om een abbo te nemen maar ik wil het eigenlijk eerst een keer doorbladeren.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  25. #125

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •