Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 174 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Wel handig dit topic want na een los gekochte Empire voor de afgelopen vakantie ging ik weer eens twijfelen om een abbo af te sluiten. Maar als ik bovenstaande perikelen lees dan blijf ik ze wel los kopen.....ik koop em toch niet elke maand.

  2. #127

    Standaard

    Ben erg blij met de iPad app van Empire. Elk blad voor rond de 5 euro met ingebakken trailers! Toppie

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Ben erg blij met de iPad app van Empire. Elk blad voor rond de 5 euro met ingebakken trailers! Toppie
    ooh wow wist niet dat dit kon, dank voor de tip!

    Kan je ook oudere nummers bestellen?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #129

    Standaard

    Ja oude nummers kan alleen vanaf februari 2011. Deze oudere bladen kosten overigens maar 2,50.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Ben erg blij met de iPad app van Empire. Elk blad voor rond de 5 euro met ingebakken trailers! Toppie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn Bekijk bericht
    Ja oude nummers kan alleen vanaf februari 2011. Deze oudere bladen kosten overigens maar 2,50.
    Ik heb de app gedownload, maar ik heb geen idee hoe ik het huidige nummer of oudere kan downloaden.

    Op de website van Empire staat download now als ik daar op klik kom ik weer in de apple store bij de app. Maar die is al geinstalleerd

    Nog een idee wat ik verkeerd doe, ik zie alleen een proef nummer maar dat is maar 20 pagina's.

    Jij woont ook in Nederland? IVM copyright
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #131

    Standaard

    Het gratis nummer is idd maar 20 pagina's. Je moet de nummers downloaden via de app. Als ik de app open zie ik een overzicht met alle beschikbare nummers. Ik zal vanavond nog wel even kijken.

  7. #132

    Standaard

    Je moet de App op je iPad openen. Daarvoor is die app... Dan kom je in de Empire Magazine Bieb.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Je moet de App op je iPad openen. Daarvoor is die app... Dan kom je in de Empire Magazine Bieb.
    Ik zal het vanavond nog eens proberen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #134

    Standaard

    Heeft iemand met een Empire-abbonement het oktober nummer al ontvangen? Ik heb namelijk pas sinds kort een abbonement, en vroeg me af hoe lang het tegenwoordig ongeveer duurt voordat ie in Nederland aankomt. De laatste berichten hierover in dit topic zijn namelijk al weer een tijdje geleden.

  10. #135

    Standaard

    Hier nog niets... Maar ik verwacht ook eerst nog het september nummer
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #136

    Standaard

    September is Judge Dredd Cover
    Oktober is Sherlock Holmes 2 Cover

    De laatste is sinds vorige week uit (ze lopen altijd een maand voor).
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  12. #137

    Standaard

    Heb inderdaad pas afgelopen vrijdag het september nummer ontvangen... Maar dat kwam ook omdat ik mijn abo heb moeten vernieuwen en het even duurde voor ie verzonden werd. Intussen hebben ze ook al een vervangend exemplaar opgestuurd.

    Van het oktober nummer heb ik nog niets gezien...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #138

    Standaard Filmtab

    Nu is er een nederlandse equivalent van Empire. Filmtab, voor de ipad only.

    dik magazine (550mb)

    http://itunes.apple.com/nl/app/filmtab/id461294214?mt=8

  14. #139

    Standaard

    @filmtab ff snel gecheckt maar dit zit er goed uit. Zelfde lay-out als Empire. Tnx voor de tip

  15. #140

    Standaard




    De nieuwe Filmtab voor ipad is weer superdik. Fijn magazine toch.

  16. #141

    Standaard

    Ga Filmtab eens checken...heb al abbo's op Empire en Total Film, waarbij ik het bij de laatste irritant vind is dat je bij dwarse weergave 2 bladzijden krijgt te zien die qua grootte niet lekker leesbaar zijn. Heb de "Magic Cover" van Apple dus kan m'n iPad alleen dwars neerzetten. Bij Empire krijg je wel een enkele pagina of zelfs een halve, om het lekker leesbaar te houden. Erg prettig IMO.

  17. #142

    Standaard

    FIlmtab is vanaf vandaag gratis in appstore UPDATE eerst de app!

  18. #143

    Standaard

    Ik kreeg deze week een brief van Empire over het verlengen van m'n abonnement, de bijgevoegde aanbieding was een jaar voor 75 pond. Echter zag ik op hun site 57,80 pond staan voor een jaar. Das nogal een prijsverschil, dus ik heb ze eens gemaild. Hun antwoord was dat ik vrij stond om die aanbieding te gebruiken, ik moest dan alleen een andere promocode invoeren. Toch weer 17,20 pond winst t.o.v. hun aanbod!

    Dus bij deze voor alle Empire abonnees een waarschuwing: Zoek de goedkoopste aanbieding uit en gebruik die promocode!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  19. #144

    Standaard

    Ik ga misschien een stomme vraag stellen. Ik ben net als jullie een groot filmliefhebber.
    Jarenlang heb Total film gekocht en later een Hollands blad dat toen failliet ging helaas.

    Als ik zie wat het kost, zowel los als abonnement, vraag ik me af hoe ze toch een grote schare leden kunnen houden.
    Ikzelf ben niet meer lid van een papieren of digitale versie.
    Heel veel informatie, waaronder ook interviews en achtergrond informatie kun je lezen op internet ver voordat je het maandblad ontvangt.
    Tevens nu voor de iPad het gratis filmtab. Absoluut een aardig digitaal blad. Tuurlijk zijn empire en Total film even mooier en uitgebreider, maar toch. En zoals gezegd, het internet.

    Wat zijn de beweegredenen van jullie om er toch voor te betalen. (no offense, ik ben hier gewoon benieuwd naar).
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik ga misschien een stomme vraag stellen. Ik ben net als jullie een groot filmliefhebber.
    Jarenlang heb Total film gekocht en later een Hollands blad dat toen failliet ging helaas.

    Als ik zie wat het kost, zowel los als abonnement, vraag ik me af hoe ze toch een grote schare leden kunnen houden.
    Ikzelf ben niet meer lid van een papieren of digitale versie.
    Heel veel informatie, waaronder ook interviews en achtergrond informatie kun je lezen op internet ver voordat je het maandblad ontvangt.
    Tevens nu voor de iPad het gratis filmtab. Absoluut een aardig digitaal blad. Tuurlijk zijn empire en Total film even mooier en uitgebreider, maar toch. En zoals gezegd, het internet.

    Wat zijn de beweegredenen van jullie om er toch voor te betalen. (no offense, ik ben hier gewoon benieuwd naar).
    Ik lees de Empire voor de achtergrond informatie, exclusieve specials en interviews en eerste indrukken van aankomende films. Verder vind ik de ingezonden brieven altijd wel grappig. Ik lees eigenlijk elke bladzijde.

    Total Film & SFX zijn ook een goed bladen en lees ik soms digitaal (PDF), maar ik vind ze wat drukker en rommeliger en soms heb ik het gevoel alsof de marketingafdeling van de film het artikel schrijft. En de specials missen soms diepte, al kunne ze er bij Empire soms ook te diep op in gaan, maar dat zijn dan vaak films of onderwerpen die mij niet interesseren.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  21. #146

    Standaard

    Is het mogelijk om een abbonnement voor empire magazine af te sluiten zonder credit card?

  22. #147

    Standaard

    Ik heb misschien een oplossing gevonden. Weet er iemand of tijdschriftenenzo.nl betrouwbaar is? Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Alvast bedankt!

  23. #148

    Standaard

    Een aantal recente iPad-versies van TotalFilm zijn tijdelijk voor slechts € 0,79 te downloaden. Het gaat om de volgende nummers: Summer 2012, Augustus 2012 en September 2012. Je hebt hiervoor wel de (gratis) iPad-app van TotalFilm nodig en natuurlijk een (gratis) iTunes-account.

  24. #149

    Standaard

    Bezoek de site downmagaz.ws/ eens een keer.
    Daar kan je een heleboel Total film en sfx magazines gratis downloaden.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bezoek de site downmagaz.ws/ eens een keer.
    Daar kan je een heleboel Total film en sfx magazines gratis downloaden.
    Werkt alleen maar op Windows en dan moet je nog zo'n obscure download manager installeren. Nee, dank je wel.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •