De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Standaard Vraag m.b.t. printable DVD's

Ik heb een vraagje m.b.t. printable DVD's.

Sinds eind vorig jaar heb ik een Canon printer. Mijn oude HP printer was aan vervanging toe en toen heb ik een Canon Pixma MP610 gekocht, vanwege de gescheiden inkttanks en de mogelijkheid om DVD's en CD's te bedrukken.
    Ik heb dat tot op heden nog niet gedaan, maar ik moet binnenkort een aantal DVD's gaan branden, o.a. voor twee schoolprojecten (ik studeer aan een filmschool in Brussel). Nu wil ik graag bedrukbare DVD's, zodat ik (i.c.m. een zelfgemaakt hoesje) een mooi geheel kan afleveren.
    Ik heb na wat zoekwerk ontdekt dat Taiyo Yuden de beste DVD's maakt, maar dan heb ik twee vragen: waar kan ik die het beste kopen, en hoe weet ik zeker dat ik de echte koop? Ik kwam namelijk nogal veel discussies tegen op internet inzake in China geproduceerde nep Taiyo Yuden DVD's, die andere serienummers hebben en zo.

Let wel: ik zoek dus PRINTABLE DVD+R's, geen 'gewone' Taiyo Yuden DVD's.

En hieraan gerelateerd (maar misschien wel in het verkeerde forum): maakt Taiyo Yuden ook de beste printable CD's? Zo niet, wie doet dat dan wel? Ik zie overal trouwens alleen maar CD-R, bestaat hier geen + van?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
    Laatst aangepast door Leijo : 04-04-2009 om 18:49
    "Bond. James Bond."

Standaard

nierle, opus

er bestaan geen - of + bij cd's

persoonlijk zou ik het labelen van cd's of dvd's afraden en te gaan lightscriben

Standaard

Bedankt voor de links!

Dat er geen + of - bij CD's bestaat vermoedde ik al, maar ik denk vraag 't voor de zekerheid even.

Ik ga echter niet lightscriben, ik weet zeker dat ik wil printen.

Als er nog mensen zijn die mijn andere vragen kunnen beantwoorden, graag!
    "Bond. James Bond."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    nierle, opus

er bestaan geen - of + bij cd's