De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard INTERVIEW: KevinSmith

    Hieronder volgt het interview met KevinSmith

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat KevinSmith zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    Algemeen gedeelte:

    - Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
    Ernasto, afgeleid van Ernest, staat voor eerlijk. Klopt voor het overgrote deel ook. Voor mij heeft hij een andere betekenis: het is voor mij een soort van erfenis van m'n oma. Ze is voor mij te vroeg overleden en zij heeft mij deze naam gegeven.

    - Wat is je geboortedatum?
    22 april 1978: 31 is down the road, en ben een echte Stier.

    - Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
    Deventer, Overijssel. Ik ben er geboren en getogen en sinds een aantal jaren dus ook werkzaam. Het schijnt de oorspronkelijke hoofdstad van Nederland te zijn geweest, a very long time ago. De IJssel slipte dicht en men zocht een andere stad die goed bereikbaar was via een rivier (voor de handel), het werd Amsterdam. Voor de rest is het altijd wel een aardig klein stadje geweest, heb nog niet echt de neiging om uit Deventer weg te gaan.

    - Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
    Op dit moment weer vrijgezel, en geniet van het 'being single' Geen kids by the way..

    - Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?
    Ik heb Informatiedienstverlening- en Management gestudeerd, maar na 1,5 jaar afgehaakt. Het was niks voor mij en het was niet wat ik ervan verwacht had. Toen een half jaartje gewerkt en rondgekeken naar andere interessante opleidingen. Ik kwam bij Communicatie uit, omdat het mij interessant lijkt de schakel te zijn tussen twee partijen. Het vertalen/communiceren van de boodschappen die voor beide of meerdere partijen begrijpelijk zijn. Dit is natuurlijk even heel breed en algemeen omschreven wat de opleiding Communicatie inhoudt, want je kunt er heel veel kanten mee op. Van deze opleiding ben ik bij een reclamebureau in Deventer gekomen. Ik ben daar werkvoorbereider en zorg voor de interne en externe communicatie. Een interessante job, want zo probeer ik te 'vertalen' tussen de DTP studio, accountmanagers en adverteerders/klanten. Het is elke keer weer een uitdaging, want de ene keer heb ik een frietboer aan de lijn en de andere keer een kermisklant, vervolgens een makelaarskantoor en allen moet je duidelijk maken welke reclamematerialen je van ze verwacht..

    - Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
    Ten eerste m'n achtergrond. Ik ben een Indische Nederlander (of Indo, net als die ene gast Geert Wilders), en helaas heb ik om verschillende redenen niet veel meegekregen van m'n (Indische) achtergrond. M'n opa's waren KNIL-ers, maar helaas te vroeg overleden om hun kennis aan hun kleinkinderen door te geven. Ik ben dus zelf 'op zoek' gegaan naar m'n verleden en in het algemeen het Indische verleden. Gelukkig is die zo rijkelijk (net als de Indische keuken), dat ik nog lang niet alles ontdekt heb wat er te ontdekken valt. Daarnaast ben ik een muziekverzamelaar, met een voorkeur voor New Jack Swing (of hoe het in Nederland werd genoemd: Swingbeat). Het is in feite R&B uit eind jaren '80/begin jaren '90. Daarnaast nemen classic & modern Soul veel van m'n collectie in. Platenbeurzen, vlooienmarkten, webshops en eBay heb ik vanwege deze hobby veelvuldig bezocht. Vooral omdat ik veel muziek uit de 70's (her)ontdek, is m'n collectie nog lang niet volledig, iets waar m'n portomonnee allesbehalve blij mee is.


    Ervaring met het Medium Film:

    - Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
    M'n vader was een fervent Betamax liefhebber en kopieerde vroeger al vrij snel de meeste films die in de videotheek te huur waren. Zwartwit kopietjes van de covers, die m'n oudste broer dan mocht inkleuren met een rits viltstiften, zodat het een klein beetje in de buurt kwam van de originele covers. Dit moet in het begin van de jaren '80 geweest zijn, hoewel ik op het moment van schrijven even niet weet wanneer Betamax z'n hoogtijdagen beleefde. Lowbudget filmverzamelen dus..

    - Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
    M'n vader was altijd vrij makkelijk met de films: we mochten alles kijken, hoewel adult cinema daar natuurlijk niet onder valt. Ik kan me herinneren dat ik nog heel jong was toen ik An American Werewolf In London zag, of The Excorcist. Dit was 1982 ofzo? En we waren ook altijd gek van martial arts films! M'n vader keek graag naar de Bruce Lee films, terwijl ik en m'n broers altijd de Jackie Chan films keken (Snake In The Monkey's Shadow, Drunken Master en gerelateerde stuff). Dus ja, als ik m'n vroegste filmherinneringen ophaal, dan zijn dat of horror- of martial artsfilms. Een normaal mens zou zeggen: als 4 jarige kijk je toch niet zulk geweldadig spul? True, maar het heeft bij mij ook geen nare gevolgen gehad, was gewoon een blij kind Op de basisschool had ik een leraar, meneer Scott, die operator bij ons Filmhuis was. Door hem kwam ik als klein jochie al snel in aanraking met jeugdige arthouse, al kan ik zo geen titels meer opnoemen van de films die ik toen zag. De eerste film die ik met m'n eigen geld in de Deventer bioscoop ging kijken, was ook gelijk een juggernaut: Terminator 2, Judgment Day.

    - Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
    Zo vanaf m'n 16e, en qua koopgedrag vanaf m'n 18e. Vanwege bijbaantjes (ochtendkranten, brrr) had ik wat meer geld in de zak, dus kon ik die dingen aanschaffen die ik leuk vond. En hoe leuk vond (en vind ik nog steeds) het om films als Back To The Future, Indiana Jones en Star Wars te kijken? Dus, lege videobanden kopen en de video's huren van de videotheek. Vanaf m'n 18e ging ik toch meer over op koopvideo's, die zagen er wat mooier uit (althans, dat was m'n gedachtengang op 18-jarige leeftijd)..

    - Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
    Entertainment op de eerste plaats. Het is toch vaak een ontsnapping van de werkelijkheid, het dagelijkse leven. De meeste films worden gemaakt om even niet je gedachten te richten op de dingen die om je heen gebeuren en je te vermaken met een goed verhaal. De meeste dan. Toch is het a form of art, want met het medium kan je dingen visualiseren die je voorheen alleen kon opmaken uit boeken of stillevens. En zoals TylerDurden het goed verwoordde: de één de ander niet beperkt of uitsluit.

    - In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
    Belangrijk is het niet (ik kan er niet de huur van betalen of m'n maag mee vullen), maar vind het wel erg fijn als ik een goede acteerprestatie op het platte scherm zie, of een mindfucker ala The Usual Suspects 'ontdek'. En tja: Scarlett Johansson in high definition, what more can I ask for?

    - Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
    Dat het allemaal digitaal is geworden vind ik zelf een enorme vooruitgang: schoon en stabiel beeld, hoge resolutie en more sounds than my ears meet.

    - Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
    Ja, ik zou wel aan marketingcampagnes van nieuwe films willen meewerken. Met m'n huidige baan is dat niet echt mogelijk, maar zou het best dope vinden om op de PR afdeling van Disney of Sony te willen werken.

    Film Algemeen:

    - Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
    The Empire Strikes Back. Het is niet echt een film die op zichzelf staat, maar het is wel een film die laat zien dat de good guy niet altijd wint. Eigenlijk heb ik niet echt een nummer 1, maar The Empire Strikes Back ontbreekt nooit op m'n lijstje. Voor de rest heb ik niet de Hitchcock of Kubrick films in m'n Top10, eventhough I've seen them..

    - Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
    Adventure. Het is een genre waarbij de schrijvers hun best doen om je te vermaken (en niet met je mind lopen te kloten), waarbij vaak duidelijk is dat er een good guy & bad guy is, en het is een genre dat een ieders homecinema system prikkelt..

    - Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    Dat moet toch wel Al Pacino zijn. Jong en meedogenloos in de eerste twee Godfatherfilms, roekeloos en over-the-top in Scarface (niet mijn favoriet btw) en op latere leeftijd nog steeds presteren (Glengarry Glen Ross, Scent Of A Woman, Heat). Helaas heeft hij ook een rits missers gemaakt. Toch blijven films die ik graag kijk, films waarin hij een rol heeft. Zelfde geldt voor Harrison Ford. Die kerel heeft twee van mijn favoriete filmpersonages vertolkt (Han Solo en Indiana Jones) en kan zowel overtuigend serieus als grappig zijn. Acteurs van de jongere generaties die het goed doen qua prestaties zijn Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Christian Bale, Ewan McGregor. Oh, en ik vergeet bijna Bruce Willis! Favoriete actrices van mij zijn onder andere Sigourney Weaver, Monica Bellucci, Natalie Portman en Scarlett Johansson. Moeilijk om er slechts eentje uit te pikken..

    - Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    Got to be Steven Spielberg. Hij is de man van de Hollywood Blockbuster, en de man met wiens films ik ben opgegroeid. 1 favoriet heb ik niet van hem, ik denk dat de Indiana Jones films, Saving Private Ryan en E.T. mijn favoriete Spielbergs zijn. Daarnaast doen Ridley Scott, Michael Mann en James Cameron leuke (en goede) dingen voor m'n DVD speler/mediatank. Steven Spielberg springt er dan denk ik toch bovenuit, met zijn rits films..

    - Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
    Read my name: Kevin Smith. Gewoon omdat de dude one of us is, die heel toevallig het filmwereldje is binnengerold, zichzelf is gebleven en continu Ben Affleck weet belachelijk te maken. En de dude houdt enorm van films. Steven Spielberg en James Cameron lijken mij ook interessante mensen, afgaande op de boeken, interviews en ander materiaal wat ik van ze heb gelezen.

    - Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
    Boyz 'N The Hood. Hij is wel redelijk bekend, maar had van mij net zo groot mogen worden als Ben Hur. De film heeft mij geleerd dat 'any fool with a dick can make a baby, but only a real man can raise his child'. De film was voor mij als stoere puber een inspiratebron (Hip Hop scene, afro-Americans), maar wat de film nu als echte boodschap had, was: Increase The Peace. In plaats van elkaar overhoop schieten met driveby shootings, je kop in de boeken steken en weg uit dat zelfvernietigende milieu. Love Jones had ik ook graag wat meer in de pers willen zien.

    - Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
    Crash, There Will Be Blood, The Curious Case Of Benjamin Button, Scarface. Crash omdat de boodschap te hard door je keel wordt gedrukt, There Will Be Blood + The Curious Case Of Benjamin Button omdat er eigenlijk geen hol gebeurde. Scarface omdat tja, alles in die film TE is. En de jonge wannabe gangstertjes hebben de DVD omarmd als de nieuwe Bijbel. Citizen Kane is ook een strijd om die uit te zitten, ik heb em gezien so what's all the fuss about?

    - Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
    Keanu Reeves die emoties probeert te tonen. Zo slecht acteert hij, hoewel Constantine en The Matrix wel meevielen. Maar even serieus: de aflevering "Why We Fight" van Band Of Brothers. Betere televisie is er niet gemaakt en eigenlijk is die hele miniserie blindelings het aanschaffen waard. Can't wait for The Pacific.

    - Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
    Star Wars, Episode IV: A New Hope. Als John Williams ergens in uitblinkt, is het wel dat hij als composer zo goed thema's kan componeren. Main Theme, Princess Leia's Theme, Imperial Attack, The Battle Of Yavin, Land Of The Sand People, Throne Room/Ending Credits..

    - Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
    Taken. Liam Neeson goes Jason Bourne. Enorm vermaakt met deze film.

    - Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
    In bed met een bakje emping goreng/popcorn, flesje Coke en de HT lekker voluit . In de bioscoop het liefst in een zo leeg mogelijke zaal, in het midden natuurlijk.. met een grote bak popcorn.

    - Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
    Alles dat de film verstoord, dus ook wanneer ik helaas naar de wc moet. Je zal maar net in een spannende scene zitten en alles wordt ontrafeld, toch wel balen als je dan ineens de weg naar de wc moet vinden. Je kan de film wel op pauze zetten, maar toch moet je dan weer in 'het moment' komen. In een bioscoop is het bijzonder irritant als er van die opgeschoten knaapjes in je buurt zitten die alleen komen om te jennen. Ook is het erg irritant als er een dude in je buurt zit die de film al eens heeft gezien en alles voorzegt.
    Het is eveneens belangrijk dat de presentatie van de film goed is: geen synchronisatiefouten, geen crappy VMBO-vertaling, geluid dat uit elke speaker komt zoals je dat mag verwachten..


    Van DVD tot HT:

    - Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
    Ik huurde m'n eerste Buena Vista flipper DVD's bij de videotheek en kopieerde ze naar VHS (yes I said it).

    - Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
    Friends, Season 5: Disc 1. Het was een reeks afleveringen die hier in NL nog niet op tv waren uitgezonden. Dus ik was blij omdat de beeldkwaliteit scherper was dan de televisieuitzendingen/import tapes en omdat het nieuwe afleveringen betrof. De multichannel ervaring kwam voor mij bij DVD #2: The Matrix. Het was mijn verplichte aankoop bij een cd/boekenclub waar ik destijds even lid van was, maar het was de aankoop van het jaar voor mij. Wat een geluid!

    - Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
    Sinds een jaar of 2 koop ik nog maar zelden DVD's (met dank aan HD/HD-DVD/BluRay). Films zijn al helemaal uit den boze, ik richt me nu nog voornamelijk op black standup comedy en wat catalogus titels waarvan ik denk dat ze toch niet op Blu Ray zullen verschijnen binnen nu en 10 jaar.

    - Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
    Ja, ik heb enorm veel op backup, zowel films als tv-series. Voor sommige films of series moet je gewoon in de mood zijn. Heb ik geen zin in een bepaalde serie en hij staat toch op, dan kan ik er zo bij in slaap vallen.

    - Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
    De versie van de film, beeldformaat, geluidskwaliteit, ondertiteling (minstens Engels). Audiocommentaar vind ik ook erg interessant, maar dan moet het wel ondertiteld zijn. Heb je weleens John Woo horen praten zonder ondertiteling? No offense, maar de dude praat zo onduidelijk hoewel hij toch wat interessants te vertellen heeft.

    - Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
    Band Of Brothers, Lord Of The Rings, An Evening With Kevin Smith 1-3, Star Wars Original Trilogy, BTTF, Indiana Jones 1-3. Gewoon omdat het rewatch value heeft: het blijft goed.

    - Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
    Been there. Bought the T-shirt. Blu Ray doet heel leuke en mooie dingen voor je Home Theater.

    - Heb je een Home Theater setup thuis?
    Ja.

    - Welke merken zitten daarin?
    Sony (receiver/BD-speler/tv), Toshiba (HD-DVD speler), Western Digital (mediatank), Bang & Olufsen (speakerset)

    - Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
    Upgraden naar een lcd televisie die Full HD weergeeft (40"of groter), extra speakers voor een 7.1 opstelling en een receiver die HD audio weergeeft.

    - Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
    Geïntegreerd in m'n slaapkamer.

    - Ben je al High Definition proof?
    M'n televisie is HD Ready (42"), maar helaas niet Full HD. De receiver is er ook nog debet aan. Toch is het geheel dat er nu staat interessanter dan een Uwe Boll film, alhoewel dat niet zo moeilijk is..

    - In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
    Als de resolutie er niet mee correspondeert vind ik het niks. Ik heb nu een HD ready scherm van 42", en er in SD tv-zenders mee bekijken is echt een koude douche. Upscaling vind ik overigens ook geen wereldwonder: ik zie wel degelijk het verschil tussen upscaled DVD's en HD video (yes I said it).

    De site van DVD.nl:

    - Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
    Sinds maart 2008. Voorheen keek ik weleens op de site als er info stond die ik zocht, maar verder vond ik het niet zo interessant om te reageren in topics. Er werd vaak al het antwoord/reactie gegeven die ik kon geven, dus bleef het bij lezen..

    - Hoe ben je hier terecht gekomen?
    Via DVDForum.nl, een forum waar ik een vaste bezoeker/poster ben.

    - Wat heb je geleerd van deze site?
    Geleerd weinig, wel meer kennis vergaard. Sommige (film/DVD-onderwerpen) zijn diepgaander (en belangrijk: Nederlandstalig) dan die ik op andere sites heb gezien.

    - Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
    Leuk niet persé, maar recensies kunnen soms heel interessant zijn omdat ze weleens een andere kijk op een film hebben dan ik heb. Topics met daarin achtergrond info/tips/trivia vind ik zelf ook altijd leuk om te lezen. En natuurlijk de reacties van forumleden op mensen die 'die irritante zwarte balken in beeld' niet snappen

    - Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
    Als moderator in ieder geval niet. Wel zou ik me bezig willen houden met de contacten met de filmwereld. Verslag willen doen van filmevenementen, pressreleases, DVD/BD showcases, dat soort dingen..

    - Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
    Geld gekost. Ben sinds de downfall van HD-DVD een actief forumlid geworden, zodat ik ook voordeeltjes kon opdoen. Tot nu toe geen spijt van gehad..

    - Hoe vaak ben je op de site te vinden?
    Elke dag even snuffelen, meestal voor en na werktijd..

    - Ben je verslaafd aan deze site?
    Nee.

    - Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
    Nee. Natuurlijk wel jammer als ik net met iemand een deal heb en ik kan niet reageren op zijn/haar messages.. zoals gisteren.

    - Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Op zich geen probleem, alleen wonen er denk ik niet veel forumleden in Deventer. TylerDurden is wel een vriend van me waarmee ik veel contact heb.

    Tot slot:

    - Hoe vond je dit interview?
    Leuk, over sommige vragen moest ik toch wat meer nadenken dan ik zou verwachten (Beste film? Beste acteur? Criteria voor een goede DVD?), en bij sommige vragen ben ik toch wat meer doorsnee dan ik dacht..

    - Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
    Rogue is helaas al aan de beurt geweest, evenals TylerDurden. Dus ik ga maar voor *TIMMIE*

    - Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?
    Welke film is voor jou de doorslag geweest om over te stappen naar HD/Blu Ray, mocht je dat al gedaan hebben. Zo niet, welke film moet dat zijn, waarbij je dat 'Wow!' moment krijgt?

    - De vraag die ik kreeg: Welke film zie je graag als nieuwste film van regisseur Kevin Smith en waarom?
    "Jay & Silent Bob Talk About Star Wars While Being Mallrats Before A Clerks Store"
    Dit, omdat Jay & Silent Bob de cornerstones zijn van het View Askew universum, Star Wars een favoriet onderwerp is van zowel mijzelf als filmmaker Kevin Smith en Mallrats en Clerks films zijn die Smith op zijn CV heeft staan. Everything comes full circle!
    Laatst aangepast door KevinSmith : 06-04-2009 om 15:48

  3. #3

    Standaard

    Grappig! Ken je helemaal niet eigenlijk, dus leuk om te lezen dan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Leuk weer om te lezen inderdaad
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Klinkt alsof ik derde keuze ben. hahaha...
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #6

    Standaard

    Speciaal voor jou post ik nog een keer Ernasto; ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan je meest waardevolle DVD's .
    Vreemd dat je geen mod wil zijn trouwens .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Speciaal voor jou post ik nog een keer Ernasto; ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan je meest waardevolle DVD's .
    Vreemd dat je geen mod wil zijn trouwens .
    Jaja, je Kevin Smith DVD's zijn veelvuldig in m'n DVD speler te vinden, dat heb je goed gedaan

    Voor de rest hebben je HD-DVD's ook een prominente plek in m'n collectie gevonden

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Klinkt alsof ik derde keuze ben. hahaha...
    Saving the Best for Last

  9. #9

    Standaard

    Deventer de hoofdstad van Nederland geweest? Interessante verhalen doen daar de ronde...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Deventer de hoofdstad van Nederland geweest? Interessante verhalen doen daar de ronde...
    Interessante verhalen doen daar de ronde!?

    Is in een ver verleden geweest, ergens bij 1200..

  11. #11

    Standaard

    In 1200 bestond Nederland niet. Deventer heeft natuurlijk een rijke en gevarieerde geschiedenis en was destijds wel degelijk één van de grootste steden in de Noordelijke Nederlanden, groter dan Amsterdam of de meeste Hollandse steden. En in de late Middeleeuwen een belangrijke Hanzestad natuurlijk, maar hoofdstad van enigerlei staatkundig verband is Deventer nooit geweest.

    Voor de rest niets tegen Deventer dus. Historische misverstanden schieten we niets mee op, toch?

    Afijn, leuk interview verder!




    .

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KevinSmith Bekijk bericht
    - In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
    Als de resolutie er niet mee correspondeert vind ik het niks. Ik heb nu een HD ready scherm van 42", en er in SD tv-zenders mee bekijken is echt een koude douche.
    Dat is inderdaad hetgeen ik ook op mijn tv nog wilt verbeteren. Digitale televisie. Het analoge signaal is kijkbaar, maar wel zeer teleurstellend. Verder een leuk interview.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #13

    Standaard

    Leuk interview, and thanks for the kudos homes!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KevinSmith Bekijk bericht
    - Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
    Read my name: Kevin Smith. Gewoon omdat de dude one of us is, die heel toevallig het filmwereldje is binnengerold, zichzelf is gebleven en continu Ben Affleck weet belachelijk te maken. En de dude houdt enorm van films.

    - Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
    ...An Evening With Kevin Smith 1-3...
    Ik heb nu 3 spoken word shows meegemaakt. Ik ben zelfs in beeld (niet pontificaal, gelukkig) bij de Londen show die op "Evening Harder" staat. Heb 'm ook ontmoet na die show, toen hij een uur lang buiten handtekeningen stond uit te delen. Blij dat ik m'n dvd-hoesjes had meegenomen... ... die zijn nu volgekliederd door de heren Smith en Mewes.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo hé!!

    Sommige antwoorden schelen helemaal niet veel met mijn interview!
    En juist daarom nog leuker om te lezen

    Exorcist, American werewolf en Bruce Lee in een adem!
    ......, zucht!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •