De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Predator 2 [Blu-ray Disc]

    Predator 2

    Danny Glover trekt ten strijde tegen de buitenaardse jager, nu in HD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuk filmpje, jammer van de gebruikte coverart.

  3. #3

    Standaard

    Ik hou t maar bij de 2-disc dvd. Vond geluid en beeld prima van deze dvd's.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Ik hou t maar bij de 2-disc dvd. Vond geluid en beeld prima van deze dvd's.
    De dvd is inderdaad top (heb ik ook nog), totdat je de blu ray erin doet....ai, ai, ai. Dat is toch heel wat beter hoor....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Deze kon me toch niet zo bekoren als deel 1. Ik hou het bij de DVD. Deel 1 heb ik wel op BR aangeschaft. Dat blijft gewoon een toppertje
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  6. #6

    Standaard

    Heb ook helemaal niets met dit deel. De jungle + schwarzenegger was echt een belevenis (en deels jeugdsentiment natuurlijk) - dus deel 1 staat op BR in de kast en heeft zelfs mijn 2 disc dvd vervangen.

  7. #7

    Standaard

    Vandaag de box gekocht, deel 1 en 2 .....
    De beeldkwaliteit van deel 2 ziet er een stuk beter uit als deel 1... (gelukkig maar)

    Persoonlijk vind ik dit een van de weinige films waarbij deel 2, deel 1 overtreft

    Gelukkig maar dat smaken verschillen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan C Bekijk bericht
    Vandaag de box gekocht, deel 1 en 2 .....
    De beeldkwaliteit van deel 2 ziet er een stuk beter uit als deel 1... (gelukkig maar)

    Persoonlijk vind ik dit een van de weinige films waarbij deel 2, deel 1 overtreft

    Gelukkig maar dat smaken verschillen
    Die had ik nog niet vaak gehoord. Deel 1 vond ik persoonlijk een heel stuk beter dan deel 2. Maar zoals je al zei, smaken verschillen

    Ik ben op zich wel benieuwd naar deze blu-rays, maar ik hou het voorlopig nog maar ff bij de dvd's. De blu-ray van 1 viel geloof ik wat tegen en deel 2 vind ik denk ik het aanschaffen niet waard.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •