Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eagles - Hell Freezes Over [DVD]

    Eagles - Hell Freezes Over [DVD]

    De groep besloot om in 1980 uit elkaar te gaan wegens onderlinge conflicten tussen de bandleden. Echter, bloed kruipt waar het niet gaan kan....

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Eagels = Top

    Half jaar geleden "snuffelde" ik bij Mediamarkt & kwam de Eagels DVD
    tegen voor Hfl 19,- ( ik dacht zou het wat zijn ) DTS + Live !?
    Toch gekocht & tot nu toe mijn beste DVD koop.
    Wereld muziek + klinkt DTS Waanzinnig !!!
    Zeker nummer 15 >> New York Minute >> NU HEEL TOEPASSELIJK NA DE RAMP in de VS >> Dit wordt na het beluisteren van dit nummer >> een paar traantjes wegpinken !

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze vorige week besteld bij EzyDVD omdat er zoveel goeds over te lezen viel....

    Wacht vol spanning tot deze binnenkomt...........

  4. #4

    Standaard Re: Eagels = Top

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 3harts.nl

    Zeker nummer 15 >> New York Minute >> NU HEEL TOEPASSELIJK NA DE RAMP in de VS >> Dit wordt na het beluisteren van dit nummer >> een paar traantjes wegpinken !
    Dit is absoluut een top muziek-dvd, en ik rekende New York Minute altijd al tot mijn favoriete nummers. Vandaag weer eens beluisterd, en je hebt gelijk, zakdoek noodzakelijk!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #5

    Standaard

    Wanneer je dit een mooie DVD vindt dan zal de DVD van Don Henley je even goed kunnen bevallen. Ik vind zelf die DVD ook heel mooi. Ik heb ze beide. Beide DVD's zijn DTS dus perfect geluidje.
    Don Henley brengt ook wat minder bekende nummers ten gehore maar met dezelfde precizie als Hell Freezes Over. Eagles is bekender en verschillende bandleden zingen afwisselend de songs.
    Don Henley laat horen dat hij ook solo zijn mannetje staat en heeft een heel verdienstelijke begeleidingsgroep tijdens zijn concert.
    Ben je een Eagles-fan dan is Don Henley zeker geen miskoop. De prijs is ook heel aantrekkelijk. Ik kocht hem voor f 40,-- en kreeg nog 10% korting. De prijs van een gewone cd dus. (Free-Recordshop.

  6. #6

    Standaard Helemaal mee eens!

    Ik ben het helemaal met deze review eens. Dit is gewoon een "must have" DVD. En ik ben het ook met Henk eens wat de DVD van Don Henley betreft: erg lekker! (en ook DTS!)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Wanneer je dit een mooie DVD vindt dan zal de DVD van Don Henley je even goed kunnen bevallen.
    Deze heb ik vandaag aangeschaft en ik heb er geen moment spijt van!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #8

    Standaard

    Opvallend van deze DVD is dat deze veel wordt gebruikt voor DTS demo's. Toevallig geeft DTS zo'n demostration DVD uit. ! van de demo DVD staat o.a. een stukje uit Saving Private Ryan en tada Eagles met hun Hotel nummertje. En die klinkt zo heftig. Veel mooier dan de orginele studio versie. Ironisch voor mij dan. Ben geen Eagles liefhebber, sterker nog ben niet zo dol van. Toch heb ik deze DVD aangeschaft vanwege de prachtige DTS geluid.

    BTW: Don Henley ken ik alleen van The boys of summer (uit de jaren 80 als ik me niet vergis). Heel mooi zomer nummer.

  9. #9

    Standaard Hell freezes over

    Ik had vorige week een kennis op bezoek en liet hem deze dvd horen. Het gevolg was dat hij deze week diep in de buidel heeft getast en nu ruzie met zijn vrouw en de buren heeft.
    3 keer raden welke dvd hij als eerste heeft gekocht
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  10. #10

    Standaard Re: Hell freezes over

    3 keer raden welke dvd hij als eerste heeft gekocht

    Moeilijk te ebantwoorden, want je zegt dat hij niet alleen ruzie met de buren heeft, maar ook met zijn vrouw.
    Dan komen in ieder geval The Eagles en Don Henley niet in aanmerking.
    Dan moeten we het toch meer zoeken bij Private Ryan of Gladiator.
    En als ik helemaal safe moet spelen, zou ik zeggen U-571. Dat was voor mij meteen de laatste verjaardag bij de buren en dan te bedenken dat ik een vrijstaand huis heb.

  11. #11

    Standaard

    Ik zit eigenlijk te wachten op een dvd met dts van Radiohead (je weet wel de beste band ter wereld) weet iemand daar iets van af?

  12. #12

    Standaard

    Deze dvd Klinkt echt goed!!!

    Echt een hele goede DVD...


    alleen niet echt helemaal mijn stijlmuziek...
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik zit eigenlijk te wachten op een dvd met dts van Radiohead (je weet wel de beste band ter wereld) weet iemand daar iets van af?
    Wat bedoel je precies met: "Weet iemand daar iets van af"?
    Bedoel je of er mensen zijn die iets van Motrohead af weten.?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Wat bedoel je precies met: "Weet iemand daar iets van af"?
    Bedoel je of er mensen zijn die iets van Motrohead af weten.?
    Ik ken Motorhead, maar of ze een DVD hebben weet ik niet, ik hou het liever bij Motorpsycho en Radiohead, is dat ook goed?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ken Motorhead, maar of ze een DVD hebben weet ik niet, ik hou het liever bij Motorpsycho en Radiohead, is dat ook goed?
    Ik wou er maar mee aangeven dat die sector voor mij wat vreemd is.
    Ik ben blijven steken in Deep Purple en later in House of Lords, Tesla en Queensryche. Ik zie af en toe nog wel eens wat hardrock-metal-ellende op TV, maar daar haal ik niets meer tussenuit. Kan ook zijn dat ik op leeftijd geraak. (53+)

  16. #16

    Standaard

    Ik hoop niet dat je denkt dat Motorpsycho en Radiohead, Metal of Hard Rock is, want dat is het niet echt hoor. Laten we maar zeggen helemaal niet

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik hoop niet dat je denkt dat Motorpsycho en Radiohead, Metal of Hard Rock is, want dat is het niet echt hoor. Laten we maar zeggen helemaal niet
    Zie je wel dat ik een boot gemist heb de laatste jaren.
    Leg uit, leg uit, help dit oudje met een verjongingskuur.

  18. #18

    Standaard

    Radiohead kun je het beste samenvatten als emo-rock, Motorpsycho is meer pop rock geworden. Als je een goed idee van Radiohead wil hebben, dan moet je het nummer Street Spirit downloaden, ik denk dat je dan ineens verliefd bent.

  19. #19

    Standaard

    Ik wil hem je ook wel opsturen, dan moet je ff je e-mail adres doorgeven

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Zie je wel dat ik een boot gemist heb de laatste jaren.
    Leg uit, leg uit, help dit oudje met een verjongingskuur.
    Het bekendste en beste(vind ik persoonlijk) nummer van Radiohead is : Creep. Staat ook al jaren in de top 100 aller tijden.

  21. #21

    Standaard

    Ik heb deze DVD nu een aantal dagen in mijn bezit.
    In één woord : Geweldig.
    The Eagles is een geweldige band,maar de uitvoering van deze DVD is heel erg goed. Uitstekend geluid en zeer scherp beeld.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DvZanten
    Ik heb deze DVD nu een aantal dagen in mijn bezit.
    In één woord : Geweldig.
    The Eagles is een geweldige band,maar de uitvoering van deze DVD is heel erg goed. Uitstekend geluid en zeer scherp beeld.
    Daar kan ik me helemaal bij aansluiten, heb hem al meerdere malen gedraaid. Zweven!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik zit eigenlijk te wachten op een dvd met dts van Radiohead (je weet wel de beste band ter wereld) weet iemand daar iets van af?

    Wat betreft beste band ga ik er helemaal in mee. Echt subliem !!!
    Ik ben door een vriend (die helemaal radiohead freak is) uitgenodigd om in augustus mee te gaan naar een live concert in spanje. Daar gaan ze een aantal avonden hun nieuwe album spelen.Zie ik echt heel erg naar uit. Word in een kleine zaal gespeeld voor maximaal 600 man. Hij heeft 2 kaarten weten te bemachtigen. Yesssssss!@! Misschien dat er dan iets op dvd komt ????Als ze mee gaan met deze tijd(hoewel ze natuurlijk wel heel erg eigenzinnig zijn) gaat er vast iets komen,. Gezien dat ze ook kwaliteit nastreven in hun muziek, kan een dts niet ontbreken. Hoop dat zij er ook zo over denken!!!

    Greetz
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  24. #24

    Standaard

    Mijn moeder heeft deze DVD en deze leen ik zo nu en dan. Echt fantastisch geluid. Super goede DTS track op deze DVD, applaus voor de sound editors

  25. #25

    Standaard

    Ik heb deze DVD al enige tijd in bezit en in het begin bijna kaal :P
    gespeeld. Fantastisch beeld en geluid. Heel scherpe beeldtinten en de DTS track geeft een bijzonder mooi geluid.
    Tijdloze muziek waar je absoluut nooit genoeg van krijgt.

    Top DVD

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •