De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Monster Squad 1987

  1. #1

    Standaard Monster Squad 1987

    Moet eerlijk zeggen dat ik me verbaas dat een film als Monster Squad uit 1987 nog niet in Nederland op dvd is verschenen. Een jaar of 2 geleden kwam hij uit opregio 1 dvd en werd daar zelfs met veel tromgeroffel aangekondigd. Er spelen weliswaar geen grote namen in mee, maar er word ergere rommel wel gereleased op dvd.

    Deze film mag je zien als een soort van Goonies/Lost Boys maar dan met Dracula, de Mummy, Frankenstein en nog veel meer.

    WAAROM IS DEZE FILM NIET OP REGIO 2 BESCHIKBAAR?????

    Hoe gaan we regelen dat dezefilm wel uitkomt op regio 2????

    HELLUP!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2

    Standaard

    De film is wel in regio 2 beschikbaar, maar alleen in Frankrijk met Franse ondertitels die je niet kunt uitschakelen als je de film in het Engels bekijkt en zonder extra's. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat deze film in Nederland uitgebracht gaat worden. Hoe we gaan regelen dat hij wel verschijnt weet ik niet, ik weet niet wie de rechten heeft van deze film. Ik heb dan ook de regio 1-release aangeschaft die zeer goed verzorgd is.

  3. #3

    Standaard

    Hmmmm, Franse ondertiteling. Als er geen andere optie is dan moet het maar. Bestaat er geen versie "duitse" vesie waar de ondertiteling weg te drukken is?

    Of weet iemand anders uberhaupt een andere mogelijkheid. Op Play.com is hij wel verkrijgbaar, maar uiteraard alleen regio 1......en aangezien mijn Denon alleen regio 1 speelt word dat geen optie.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #4

    Standaard

    Ik neem aan dat je Denon alleen regio 2 afspeelt en niet regio 1 zoals je schrijft? Voor zover ik weet bestaat er geen Duitse versie. Misschien kun je een (goedkope) regiovrije speler erbij kopen, zodat je ook regio 1 kunt afspelen.

  5. #5

    Standaard

    Euhm....helemaal goed. Denon speelt idd regio 2 en niet regio 1 zoals je schreef.

    Over de optie een 2e te kopen die wel regio 2 afspeelt heb ik al wel lopen denken...maar mijn vrouw vind al dat er genoeg apparatuur in de kamer staat (ze heeft overigens gelijk). Ik probeer tot die tijd een regio 2 oplossing te vinden voor de film.....wellicht heb ik geluk. Toch bedankt.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #6

    Standaard

    Je maakt weer dezelfde fout. :wink: Je bedoelt regio 1 i.p.v. regio 2. Misschien kun je je speler regiovrij (laten) maken.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Euhm....helemaal goed. Denon speelt idd regio 2 en niet regio 1 zoals je schreef.

    Over de optie een 2e te kopen die wel regio 2 afspeelt heb ik al wel lopen denken...maar mijn vrouw vind al dat er genoeg apparatuur in de kamer staat (ze heeft overigens gelijk). Ik probeer tot die tijd een regio 2 oplossing te vinden voor de film.....wellicht heb ik geluk. Toch bedankt.
    Wat voor type denon dvdspeler heb je?

    Want vaak kan je de codes die je moet hebben om je dvdspeler regiovrij te maken, vinden op het wijde internet....

  8. #8

    Thumbs up

    Ik heb de denon dvd 1740. Als je een code hebt of een link dan hou ik me graag aanbevolen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #9

    Standaard

    Een goede site om te kijken of je een speler regiovrij kunt maken is http://www.videohelp.com/dvdhacks. Ik heb echter voor je gekeken en helaas is er voor jou type geen manier om dat zelf te doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •