Pagina 40 van 51 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1267 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Nou zag ik via dvd profiler dat de blu ray van supernaturals seizoen 4 geen nl subs hadden maar de dvds wel.
    De uk versie wel te verstaan.

    Is het niet vreemd dat er op de blu ray minder ondertitels staan of is het niet compleet?

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou zag ik via dvd profiler dat de blu ray van supernaturals seizoen 4 geen nl subs hadden maar de dvds wel.
    De uk versie wel te verstaan.

    Is het niet vreemd dat er op de blu ray minder ondertitels staan of is het niet compleet?
    Correctie

    Supernatural Seizoen 4 is in de UK verschenen met inderdaad Dutch Subtitles, maar omdat er geen extra's aanwezig waren (die er normaal wel moesten opstaan) hebben ze beginnen klagen tegen Warner. Warner heeft dan beslist dat alle gekochte exemplaren omgeruild mochten worden voor een nieuwe met extra's maar het probleem is nu met deze nieuwe versie dat de extra's er inderdaad opstaan maar ze DUTCH subtitles weggelaten hebben en vervangen hebben door Suomi, Norsk, Portugues, Svenska, Danks, English

    Dus de Dutch Subtitles versie is OOP en nog zeldzaam te vinden tenzij je er een paar € tegenaan gooit dan kun je hem nog op verschillende 2de hands webwinkels vinden. De aparte sets (volume 1 en 2 van Seizoen 4) kunnen wel nog subs hebben, daar kan ik me niet over uitspreken of Warner daar iets aan veranderd heeft.

    BD (1243) What i Watch

  3. #978

    Standaard

    Heeft "The Twilight Saga: New Moon" NL-subs?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Heeft "The Twilight Saga: New Moon" NL-subs?
    UK?


  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    UK?
    Oops, vergeten.

    Ja, ik bedoel de UK-versie
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #981

    Standaard

    Disney's G-force blu ray, is die NL ondertiteld, heeft iemand deze in bezit ?
    The Garage

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Disney's G-force blu ray, is die NL ondertiteld, heeft iemand deze in bezit ?

    Krijg hem als het goed is vandaag of morgen binnen. Maar voor zover ik weet heeft deze versie nl subs
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  8. #983

    Standaard

    Heb zojuist G-Force binnen gekregen.....
    Helaas de blu ray heeft geen NL ondertiteling.
    De dvd die er extra bij zit, wel!
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 22-03-2010 om 14:13

  9. #984

    Standaard

    oops moest dus hier de vraag stellen

    ik wil dringend pirates of the caribbean box uk versie kopen op amazon
    vraag is alleen , hebben alle 3 de delen nl subs?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  10. #985

    Standaard

    Nopes, alleen deel 3.
    Alternatief is bestellen op Amazon.fr.

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Nopes, alleen deel 3.
    Alternatief is bestellen op Amazon.fr.
    dank u ! toch handig hier
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #987

    Standaard

    Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag omdat het geen Nederlandse ondertiteling heeft. Kun bij de VS uitgave van Das leben der anderen(The Lives of Others) de ondertiteling uitzetten? Ik heb wat reviews bekeken maar zag daar over niks staan. Dus ik ga eruit van wel want meestal zeggen ze wel als er forced subs zijn.

  13. #988

    Standaard

    Heeft de duitse versie van iron man nl subs?

  14. #989

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Heeft "The Twilight Saga: New Moon" NL-subs?
    Wil ik ook graag weten of de UK versie NL subs heeft.

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dolfigirl Bekijk bericht
    Wil ik ook graag weten of de UK versie NL subs heeft.
    Alleen Engels SDH. Zie de coverscan: http://www.blurayspecs.co.uk/media/m...MoonBackUK.jpg
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #992

    Standaard

    Logisch natuurlijk, aangezien het een Independent Films release is in de Benelux.

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    dank u ! toch handig hier
    Hij is alleen op dit moment bij amazon.fr niet meer te koop. Ja oke 2de hands voor 100e :S

    Ik wil hem ook nog halen dus hoop dat ie snel weer komt. En dan hebben we het over pirates of the caribian trilogy box of weet ik hoe je het schrijft!

  19. #994

    Standaard

    Heeft de Dirty Harry Collection die bij Play te koop staat NL subs? Ik lees verschillende dingen dus ik kom er niet helemaal uit.

  20. #995

    Standaard

    Volgens het topic daarover wel - http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008
    Laatst aangepast door Wieba : 01-04-2010 om 09:56

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heeft de Dirty Harry Collection die bij Play te koop staat NL subs? Ik lees verschillende dingen dus ik kom er niet helemaal uit.
    We zullen het over een tijdje weten want dan komt die box binnen 21 euro vindt ik een mooie prijs voor deze box, was al langer aan het wachten tot die onder de 25 euro zou zijn inclusief verzendkosten... thanx..

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heeft de Dirty Harry Collection die bij Play te koop staat NL subs? Ik lees verschillende dingen dus ik kom er niet helemaal uit.
    Hier staan alle taal- en ondertitelopties uitgewerkt:

    http://www.amazon.co.uk/product-revi...owViewpoints=1
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  23. #998

    Standaard

    zou avatar in de uk , ned subs meekrijgen met de eerstvolgende komende release?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #999

    Standaard

    Weet iemand of de UK versie van My sisters keeper NL Sub heeft, en ook UK versie The Devil Wears prada???

  25. #1000

    Standaard

    Maakt dat wat uit bij die films?

Pagina 40 van 51 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •