Pagina 2 van 51 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1267 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard Matrix

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    The Matrix ( US ) 1-3
    Bron Axelmusic (hoes)
    Raar geval, dit...
    Region A, maar de ondertitels duiden op Europa;
    Extra's zijn echter 480p (geen Europees 576p).
    Erg duur ook...bij Play.com is-ie stukken goedkoper, maar zou dat dezelfde box zijn?
    Wordt daar morgen verwacht in plaats van eind november!
    Wie het weet mag het zeggen! :neutral:
    Laatst aangepast door barend : 13-10-2008 om 14:05

  3. #28

    Standaard

    De Amerikaanse release is regiovrij (alle Warner Bros.-titels zijn regiovrij). Bovendien heeft de Amerikaanse release 6 discs, terwijl de Europese releases er maar drie krijgen.

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    even licht off-topic; net BR UK versie In the Line of Fire binnen en bevat 21 ondertitels (van Arabisch tot Hebreeuws, heel Scandinavie en de Balkan) maar geen Nederlands (en trouwens ook geen Frans en duits)

    heeft dit te maken met bepaalde regio's in Europa en waarom heeft UK versie standaard geen nl subs (ligt per slot van rekening aan de overkant)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Kan iemand dit ook bevestigen ?
    Heb het net even nagekeken, de UK versie van Cloverfield bevat inderdaad Nederlandse ondertitels.

  7. #32

    Standaard The Matrix 3-disc

    Is me net door de leverancier bevestigd dat deze http://www.cdwow.nl/MATRIX-THE-TRILO...t/view/3807838 géén NL subs heeft.
    Maar misschien weer zo'n onvermelde die je dan met de AB kunt oproepen...
    Wie weet...
    Wel goedkoop!

  8. #33

    Standaard

    Wie weet is de leverancier niet goed op de hoogte en staan er wel Nederlandse ondertitels op.

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Spiderwick Chronicles, The (UK)
    (staat niet op de hoes vermeld maar heeft wel degelijk NL ondertitels)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Is me net door de leverancier bevestigd dat deze http://www.cdwow.nl/MATRIX-THE-TRILO...t/view/3807838 géén NL subs heeft.
    Maar misschien weer zo'n onvermelde die je dan met de AB kunt oproepen...
    Wie weet...
    Wel goedkoop!
    US , wel degelijk, UK zeker niet
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #37

    Standaard

    Hoe weet je dat? De UK-release komt pas volgende maand uit.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoe weet je dat? De UK-release komt pas volgende maand uit.
    Veel sites melden dat al. Maar ok, 100% zeker weet ik het niet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    Is deze dan wel regiovrij?

    Op Axelmusic staan geen Dutch subtitels vermeld.
    Laatst aangepast door Varg : 19-10-2008 om 12:23

  15. #40

    Standaard

    Die is regiovrij maar heeft volgensmij GEEN NL subs
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Ik kwam onderstaande site tegen, misschien ook wel handig. Ziet er netjes en gerangschikt uit met diverse stats van verschillende andere sites.

    http://www.cinemasquid.com
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    US versie The Sixth Sense

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die is regiovrij maar heeft volgensmij GEEN NL subs
    Wel aldus dvdprofiler, alhoewel het niet op de cover staat. Mogelijk weer één waar de Nederlandse ot met de afstandsbediening moet worden geactiveerd?

    Heeft iemand deze disc?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    US versie The Sixth Sense



    Wel aldus dvdprofiler, alhoewel het niet op de cover staat. Mogelijk weer één waar de Nederlandse ot met de afstandsbediening moet worden geactiveerd?

    Heeft iemand deze disc?
    Volgens http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=999 en http://www.cinemasquid.com/MovieDeta...px?MovieId=946 heeft ie nl subs.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #44

    Standaard

    The Sixth Sense heeft inderdaad NL subs, dat kan ook niet anders, aangezien alle taal en ondertitelsporen van de NL versie exact gelijk zijn aan de US versie.
    't is dus gewoon dezelfde master die voor de persing is gebruikt.
    Kwestie van logica.
    Dat veel recensies de NL subs niet vermelden, komt door het feit dat het simpelweg niet op de US cover staat, dus de meesten typen het gewoon over.

  20. #45

    Standaard

    Excuses, ik was in de war met Unbreakable van Shyamalan, die heeft namelijk geen NL subs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    The Sixth Sense: ook UK
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #47

    Standaard

    Weet iemand of de Blu-Ray van Escape From New York UK ook NL subs heeft. De andere Universal CANAL+ DVD, namelijk Total Recall heeft dat wel.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #48

    Standaard

    De UK-uitgave van Escape from New York heeft geen Nederlandse ondertitels (zie www.dvdcompare.net). De Nederlandse release verschijnt op 27 november.
    Laatst aangepast door Frank : 22-10-2008 om 13:13

  24. #49

    Standaard Link

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De UK-uitgave van Escape from New York heeft geen Nederlandse ondertitels (zie www.dvdcompare.net). De Nederlandse release verschijnt op 27 november.
    Is deze link wel goed?
    Doettutniet...

  25. #50

    Standaard

    De link is wel goed, maar er moet geen haakje achter .net staan. Ik heb de link in mijn post aangepast.

Pagina 2 van 51 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •