Pagina 3 van 51 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1267 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Geen idee of het hier al gepost is maar de UK editie van Lost Seizoen 4 op Blu-Ray bevat ook dutch subtitles.

    Bron: backcover via dvdprofiler & http://www.zavvi.co.uk/

    Tevens zal Hellboy II, Mummy 3 & Mamma Mia ook dutch subtitles bevatten in de UK.

    bron: www.dvdtimes.co.uk
    BD (1243) What i Watch

  2. #52

    Standaard

    Klopt, ik heb de UK versie hier in huis en idd NL subs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #53

    Standaard Subs

    Zou er ergens een versie bestaan van Michael Clayton met Nederlandse ondertitels?
    Gisteren een BD uit de VS gezien met veel rechtskundige termen, poeh...mijn onbegrip deed echt afbreuk aan de prima film...
    Ik bedoel dus niet iets van Bol voor 30 piek of zo...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Zou er ergens een versie bestaan van Michael Clayton met Nederlandse ondertitels?
    Gisteren een BD uit de VS gezien met veel rechtskundige termen, poeh...mijn onbegrip deed echt afbreuk aan de prima film...
    Ik bedoel dus niet iets van Bol voor 30 piek of zo...
    Uhm gewoon de nederlandse versie....

  5. #55

    Standaard Clooney

    Was ik al bang voor...woordenboek er maar bijhouden voortaan...

  6. #56

    Standaard

    Men In Black heeft volgens axelmusic NL subs, maar kan nergens anders bevestiging vinden. AxelMusic meldt dat het om de USA versie gaat die NL subs heeft.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Men In Black heeft volgens axelmusic NL subs, maar kan nergens anders bevestiging vinden. AxelMusic meldt dat het om de USA versie gaat die NL subs heeft.
    Ik kan bevestigen dat de US versie inderdaad Nederlandse ondertitels heeft.

  8. #58

    Standaard

    Men in Black staat ook al in de lijst.

  9. #59

    Standaard

    Zag hem idd net staan onder de USA lijst. Bedankt!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  10. #60
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2008
    Woonplaats
    In the 'Village'

    Standaard Godfather Trilogy (Blu-ray, Regio B, UK)

    weet iemand misschien of de UK Regio-B editie van The Godfather Trilogy
    ook NL ondertitels heeft?

  11. #61

  12. #62
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2008
    Woonplaats
    In the 'Village'

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stigmata666 Bekijk bericht
    Dat zal mooi zijn, maar hier wordt gemeld dat dat niet het geval is!
    (Als het goed is gaat het daar toch echt over de Blu-ray versie)

  13. #63

    Standaard

    Maar de link naar de shop is een 'officiele' link, en geen stelling zonder bronvermelding. Nog even wachten op andere bevestigingen, maar het begint er op te lijken dat de UK-versie Nederlandse ondertiteling heeft.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 27-10-2008 om 21:03
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #64

    Standaard

    Ook play.com meldt op UK-versie Nederlandse ondertiteling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard Godfather

    Hier vond ik extra bevestiging dat The Godfather (Der Pate) in Duitsland nl ondertitels heeft:
    www.cinefacts.de
    Maar ik heb gisteren toch maar de UK versie besteld anders denken de huisgenoten dat het een doos paté is...
    Laatst aangepast door barend : 30-10-2008 om 10:49

  16. #66

    Standaard

    Heeft er iemand zekerheid dat de franse versie van "The Rock" nederlandse ondertitels heeft, want ik vind nergens ook maar enige referentie daarvan buiten dit?

    Dank bij voorbaat

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stigmata666 Bekijk bericht
    Heeft er iemand zekerheid dat de franse versie van "The Rock" nederlandse ondertitels heeft, want ik vind nergens ook maar enige referentie daarvan buiten dit?

    Dank bij voorbaat

    Volgens de backcover heeft ie alleen franse en engelse SDH ondertitels. Alleen de DVD-versie heeft nederlandse ondertitels.
    Laatst aangepast door Rolo71 : 30-10-2008 om 07:50
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zeker weten??
    Op Play.com staat:
    English ; German ; Italian ; Portuguese ; Danish ; Norwegian ; Swedish ; Finnish
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolo71 Bekijk bericht
    Ik ben hem hier tegen gekomen:

    http://www.zavvi.co.uk/goonies-blura...qc.r10.1/p.jsf

    Dus dat wordt even afwachten.
    Op play.com is het intussen aangepast. Er staat nu:
    English ; Brazilian Portuguese ; Chinese ; Dutch ; French ; Korean ; Spanish
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stigmata666 Bekijk bericht
    Heeft er iemand zekerheid dat de franse versie van "The Rock" nederlandse ondertitels heeft, want ik vind nergens ook maar enige referentie daarvan buiten dit?

    Dank bij voorbaat

    Heb m gekocht via franse pacific meen ik en dat is 100 procent nl subbed en staat idd niet op de backcover aangegeven.

  21. #71

    Standaard

    ik zal het zondag allemaal even updaten de lijsten, ook wil ik nog even vermelden dat Hellboy 2 UK waarschijnlijk ook NL subs zal gaan bevatten. Bron: Play.com

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    ik zal het zondag allemaal even updaten de lijsten, ook wil ik nog even vermelden dat Hellboy 2 UK waarschijnlijk ook NL subs zal gaan bevatten. Bron: Play.com
    Was vorige week al vermeld door ik
    BD (1243) What i Watch

  23. #73

    Standaard Lijst

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    ik zal het zondag allemaal even updaten de lijsten, ook wil ik nog even vermelden dat Hellboy 2 UK waarschijnlijk ook NL subs zal gaan bevatten. Bron: Play.com
    Jofel, Wim, wordt zeer op prijs gesteld deze thread!

  24. #74

    Standaard

    Inmiddels al geupdate

    Twijfels zijn er nog bij:

    Band of Brothers USA
    Matrix Trilogy, The UK

    Vandaar ook nog niet toegevoegd.

  25. #75

    Standaard

    Alles toegevoegd
    Laatst aangepast door Rolo71 : 04-12-2008 om 14:34
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

Pagina 3 van 51 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •