Pagina 49 van 51 EersteEerste ... 3945464748495051 LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1267 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is er iemand die een goede site kent voor de subs van Franse uitgaves? Ik merk dat dvdfr.com toch regelmatig onvolledig is in zijn informatie.
    blu-ray.com en priceminister.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    blu-ray.com en priceminister.com
    Bedankt voor de info! Deze sites eens raadplegen dan.

  3. #1203

    Standaard

    Ik geef je weinig kans. Blu-rays van buitenlandse televisieseries die niet in Nederland worden uitgebracht, hebben meestal geen NL-ondertitels.

  4. #1204

    Standaard

    Ik denk het ook niet. Seizoen 6 had ook geen NL subs, dus ik denk dat seizoen 7 het ook niet zal hebben.


  5. #1205

    Standaard

    Gaat iemand Captain America uit de UK bestellen? Zoja, laat ff weten welke subs erop zitten. Alvast bedankt.

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Gaat iemand Captain America uit de UK bestellen? Zoja, laat ff weten welke subs erop zitten. Alvast bedankt.
    Die heeft NL subs! De 3D versie overigens niet

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...rlrefer=search

    En op verschillende duitse sites is ook te zien dat hij NL subs heeft. Paramount releases hebben 99/100 NL subs de laatste tijd.

    Die zijn in mijn ogen tenminste slim Die brengen 1release uit die bijna voor heel west europa het zelfde is.

  7. #1207

    Standaard

    Weet iemand of dat de UK versies van From Dusk Till Dawn en Pulp Fiction NL subs hebben?

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Weet iemand of dat de UK versies van From Dusk Till Dawn en Pulp Fiction NL subs hebben?
    Ik kan bijna met 100% zekerheid zeggen van niet, die worden hier namelijk door een independent uitgegeven(E1).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1209

    Standaard

    Van Pulp Fiction kan met 100% zekerheid gezegd worden dat deze geen Nederlandse ondertitels, want op The Digital Fix staat een recensie. Wat trouwens interessant is om te melden is dat de Engelse uitgave nu ongecensureerd is in vergelijking met de uitgave op DVD.

  10. #1210

    Standaard

    Jammer, dacht vraag maar. Je weet maar nooit :P

  11. #1211

    Standaard

    Excuseer me als m'n vraag eerder is beantwoord, maar kan er zo gauw niets over vinden. Bevat de UK uitgave van de Nightmare on Elm Street boxset NL subs?

  12. #1212

    Standaard

    Iemand al zeker dat de nieuwe x-men niet nl ondertiteld is uit engeland.
    Zag net dat er al 2 naar mij onderweg zijn
    1 van play steelbook en 1 van zavvi met filmcell als het goed is.

    Anders moet ik er dalijk nog 1 kopen om m ondertiteld te hebben

  13. #1213

    Standaard

    Waarom heb je 'm besteld als je niet zeker was van Nederlandse ondertitels? Gezien je laatste zin en emoticon hecht je hier blijkbaar waarde aan.

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waarom heb je 'm besteld als je niet zeker was van Nederlandse ondertitels? Gezien je laatste zin en emoticon hecht je hier blijkbaar waarde aan.

    Nou bij play was ik vergeten dat ik m gepreordered had , maar wilde toch de steelbook hebben, en bij zavvi zat die filmcel die ik wilde hebben.
    En ging er in het begin wel van uit dat er waarschijnlijk nl subs op zouden zitten, maar het lijkt er steeds meer op dat dat niet zo is.

    Dus moet ik m nog een keer kopen, wil wel alles nl subbed hebben.
    Uitzonderingen daargelaten zoals scrubs die vanaf seizoen 3 niet nl subbed te krijgen is.

  15. #1215

    Standaard

    Op de disk van The Tudors seizoen 4 FR stond op de hoes in elk geval dat de disks géén NL subs bevatten. Weet er iemand iets over de ondertitels van de Franse (of andere) Blu-rayversies van Caprica en Walking Dead seizoen 1?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1216

    Standaard

    Weet iemand of de UK versie van Rango NL subs heeft?
    http://www.thehut.com/blu-ray/rango-.../10448526.html

  17. #1217

    Standaard

    De UK versie van Rango heeft geen Nederlandse ondertitels, volgens deze recensie.

  18. #1218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Op de disk van The Tudors seizoen 4 FR stond op de hoes in elk geval dat de disks géén NL subs bevatten. Weet er iemand iets over de ondertitels van de Franse (of andere) Blu-rayversies van Caprica en Walking Dead seizoen 1?
    The Walking Dead wordt in december uitgegeven door E1 in de benelux, met extra's. Dus misschien is dat wat voor je?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #1219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    The Walking Dead wordt in december uitgegeven door E1 in de benelux, met extra's. Dus misschien is dat wat voor je?
    Zeer zeker. Thanks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De UK versie van Rango heeft geen Nederlandse ondertitels, volgens deze recensie.
    Thanks Frank

  21. #1221

    Standaard

    Heeft de Duitse versie van de blu-ray van Benny & Joon Nederlandse ondertitels? Er stond Engels, Frans, Spaans "u.a.", dus mogelijk zijn er meer?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #1222
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heeft de Duitse versie van de blu-ray van Benny & Joon Nederlandse ondertitels? Er stond Engels, Frans, Spaans "u.a.", dus mogelijk zijn er meer?
    Nee:

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

  23. #1223

    Standaard

    Ik heb zonet een site ontdekt die zich verdiept in Engelse uitgaven en hun ondertiteling. Je kan er zelf pariciperen door het al dan niet aanwezig zijn van ondertitels te confirmeren en zo een overzicht te krijgen welke films op je lijstje mogen.
    Het is een erg trage site maar wel zeer nuttig.
    www.blu-world.co.uk

  24. #1224

    Standaard

    Die site klopt niet 100%. Staan titels tussen die geen NL subs hebben.

  25. #1225

    Standaard

    Deze versie van Ice Age 1-3, staat bij Zavvi.nl maar is afkomstig van Zavvi.com.
    Staat nix bij over subtitles. Dutch?

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/ice-age-.../10053857.html
    Laatst aangepast door maartend : 19-12-2011 om 19:16

Pagina 49 van 51 EersteEerste ... 3945464748495051 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •