Pagina 50 van 51 EersteEerste ... 40464748495051 LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1267 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Weet iemand of de nieuwe uitgave van battlestar galactica in Frankrijk eind vorig jaar dezelfde masters zijn als de vorige en dus NL ondertitels heeft, staat niet op de box.

  2. #1227

    Standaard

    kan dit topic gesloten worden, er is al lang een deel 2?

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maartend Bekijk bericht
    kan dit topic gesloten worden, er is al lang een deel 2?
    Dit is het topic waar je vragen in kunt stellen en het deel 2 waar je het over hebt is daar niet voor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit is het topic waar je vragen in kunt stellen en het deel 2 waar je het over hebt is daar niet voor.
    Oke, dus hier is het topic om vragen te stellen of iets nl. ondertiteld is en het andere topic om aan te geven dat ze nl. ondertiteld zijn als je iets in het buitenland koopt?

    Dan snap ik het, thnx

  5. #1230

    Standaard

    Heeft de UK blu ray Transformers: Dark of the Moon (Blu-ray 3D + Blu-ray + Digital Copy) op de 2d en 3d schijf nederlandse subtitels?

  6. #1231

    Standaard

    Is er iemand die weet of de volgende Franse uitgaves NL subs hebben? DVDFR is (tegenwoordig) nogal vaak onvolledig in de informatie over de ondertitels van de verschillende uitgaves:
    - Wall Street
    - Serpico
    - New York, New York
    - Crazy Heart
    - A Single Man
    - Cirque du Freak: The Vampire's Assistant
    - The Magnificent Seven
    - Maverick
    - West Side Story

    Alvast bedankt voor de informatie.

  7. #1232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft de UK blu ray Transformers: Dark of the Moon (Blu-ray 3D + Blu-ray + Digital Copy) op de 2d en 3d schijf nederlandse subtitels?
    Alleen de 2D schijf heeft NL subs de 3D zoals het er nu naar uitziet niet.
    Versie in DE is zelfde als de UK editie en daar heeft de 3D versie alleen EN subs en nog wat talen.

    Kunnen dus met 99% zekerheid zeggen dat de UK versie 3D ook geen NL subs zal hebben.

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is er iemand die weet of de volgende Franse uitgaves NL subs hebben? DVDFR is (tegenwoordig) nogal vaak onvolledig in de informatie over de ondertitels van de verschillende uitgaves:
    - Wall Street >>volgens blu-ray.com wel
    - Serpico>>niet
    - New York, New York>>naar alle waarschijnlijkheid wel
    - Crazy Heart>>volgens blu-ray.com wel
    - A Single Man>>niet
    - Cirque du Freak: The Vampire's Assistant>>ik denk het niet
    - The Magnificent Seven>>naar alle waarschijnlijkheid wel
    - Maverick>>niet
    - West Side Story>>naar alle waarschijnlijkheid wel

    Alvast bedankt voor de informatie.
    >>naar alle waarschijnlijkheid wel uitgaves zijn grote internationale uitgaves, kan haast niet missen dat deze NL subs hebben. Bij >>niet heb ik zelf Serpico, A Single Man is hier door een independent uitgegeven en Maverick heeft dezelfde uitgave in een aantal landen en nergens worden NL subs gemeld, bij Cirque du Freak ook niet maar is wat lastiger te achterhalen, vandaar de kleine twijfel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    >>naar alle waarschijnlijkheid wel uitgaves zijn grote internationale uitgaves, kan haast niet missen dat deze NL subs hebben. Bij >>niet heb ik zelf Serpico, A Single Man is hier door een independent uitgegeven en Maverick heeft dezelfde uitgave in een aantal landen en nergens worden NL subs gemeld, bij Cirque du Freak ook niet maar is wat lastiger te achterhalen, vandaar de kleine twijfel.
    Bedankt voor de informatie!

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Bedankt voor de informatie!
    Ikzelf heb Wall Street ui Frankrijk en kan bevestigen dat deze NL subs heeft.


  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ikzelf heb Wall Street ui Frankrijk en kan bevestigen dat deze NL subs heeft.
    Bedankt!

    Heeft er toevallig ook nog iemand informatie over 127 hours uit Frankrijk en de eventuele subs daarop?

  12. #1237

    Standaard

    Iemand die kan bevestigen welke van de sites het bij het rechte eind heeft? Voor Final Destination 5 (Duitse uitgave) staan bij zowel dvdcompare als bij amazon.de zelf vermeld dat die NL subs zou hebben. Bij bluray-disc.de staan deze echter niet vermeld. Op het eerste zicht lijkt de Duitse disc wel over dezelfde audio talen te beschikken als de Engelse disc die wel ondertiteld is. Dus volgens mij is de Duitse uitgave gelijk aan de Engelse?

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Iemand die kan bevestigen welke van de sites het bij het rechte eind heeft? Voor Final Destination 5 (Duitse uitgave) staan bij zowel dvdcompare als bij amazon.de zelf vermeld dat die NL subs zou hebben. Bij bluray-disc.de staan deze echter niet vermeld. Op het eerste zicht lijkt de Duitse disc wel over dezelfde audio talen te beschikken als de Engelse disc die wel ondertiteld is. Dus volgens mij is de Duitse uitgave gelijk aan de Engelse?
    Als er Duitse subs en audio op de UK versie staan zijn het zelfde discs ja!

  14. #1239

    Standaard

    Heeft er iemand de UK-versie van In Time?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heeft er iemand de UK-versie van In Time?
    Die van mij is onderweg van Play. Volgens Amazon heeft ie NL subs, maar ik kan het bevestigen wanneer ik hem binnen heb (Of iemand anders, als die hem sneller binnen heeft )

    //edit

    Was vergeten dat ik op HiDefNinja.com al had gevraagd of ie NL subs had. En iemand die hem al binnen had heeft dit aan mij bevestigd: *click*
    Laatst aangepast door Ralfers : 27-02-2012 om 18:25


  16. #1241

    Standaard

    Heeft er iemand de UK-versie van In Time?
    net gekeken, hoes vermeldt enkel efdh maar disc bevat zoals steeds bij fox ganse rits europese ondertitels en dus ook nederlandse.

  17. #1242

    Standaard

    Heeft er iemand de Duitse versie van Puss In Boots (Der Gestiefelte Kater)?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #1243

    Standaard

    Nee, maar de Nederlandse versie heeft Duitse audio en ondertitels, dus lijkt het mij zo goed als zeker dat de Duitse versie Nederlandse en Vlaamse audio en Nederlandse ondertitels heeft.

  19. #1244

    Standaard

    Hugo 3d uit Engeland toevallig Ned ondertiteld?

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raMniv Bekijk bericht
    Hugo 3d uit Engeland toevallig Ned ondertiteld?
    Nee
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1246

    Standaard

    Dexter heeft zogezegd volgens de backcovers van de individuele edities NL ondertitels op seizoenen 1, 2, 3 en 5.

    Echter volgens de informatie op de verzamelbox 1-5 is NL ondertiteling enkel aanwezig op 1 en 5.

    Zijn de discs in deze box dezelfde als in de individuele of zijn dit andere masters?

    http://www.amazon.co.uk/Dexter-Seaso...0744130&sr=8-7

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dexter heeft zogezegd volgens de backcovers van de individuele edities NL ondertitels op seizoenen 1, 2, 3 en 5.

    Echter volgens de informatie op de verzamelbox 1-5 is NL ondertiteling enkel aanwezig op 1 en 5.

    Zijn de discs in deze box dezelfde als in de individuele of zijn dit andere masters?

    http://www.amazon.co.uk/Dexter-Seaso...0744130&sr=8-7
    Dit is de DVD-box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #1248

    Standaard

    Ach, ne keer een nieuwe bril gaan kopen.

  24. #1249

  25. #1250
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zal wel niet. Volgens opgave blu-ray.com alleen Engels, Frans en Spaans.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 50 van 51 EersteEerste ... 40464748495051 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •