De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Samsung bp-p1500

  1. #1

    Standaard Samsung bp-p1500

    hallo,

    ik wil van deze blu ray speler een firmware update doen, maar dit lukt niet.

    Heb het al geprobeerd met een usb stick maar die vindt ie niet, tevens met cd rom en dan update erop gebrand.

    Maar deze cd rom kan dus niet lezen, nu is mijn vraag wat moet ik doen om deze te kunnen updaten?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flugel24 Bekijk bericht
    hallo,

    ik wil van deze blu ray speler een firmware update doen, maar dit lukt niet.

    Heb het al geprobeerd met een usb stick maar die vindt ie niet, tevens met cd rom en dan update erop gebrand.

    Maar deze cd rom kan dus niet lezen, nu is mijn vraag wat moet ik doen om deze te kunnen updaten?
    Laatste optie is aansluiten op internet met een ethernet kabel.

    Maar ik denk dat je goed de instructie bij de firmware moet lezen (PDF op de site), ik heb de mijne met een USB stick voorzien van nieuwe firmware en door precies te doen wat in de instructie staat werkte het meteen. Je download van de site een zipfile die je moet uitpakken en dan pas op de USB stick moet zetten.

    Succes.
    Laatst aangepast door Starfox : 14-04-2009 om 19:56

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Starfox Bekijk bericht
    Laatste optie is aansluiten op internet met een ethernet kabel.

    Maar ik denk dat je goed de instructie bij de firmware moet lezen (PDF op de site), ik heb de mijne met een USB stick voorzien van nieuwe firmware en door precies te doen wat in de instructie staat werkte het meteen. Je download van de site een zipfile die je moet uitpakken en dan pas op de USB stick moet zetten.

    Succes.
    Correct lees eerst goed wat je moet doen.

    Let daarbij ook op dat je de speler schoon opstart, dus zonder disc. Als je dan de USB er insteek en even wacht begint het update proces. Het is ook aan te raden dat er niets anders dan de fil op de stick staat...

  4. #4

    Standaard

    Let op de april update NIET installeren!!!!!!!!

    Hier is een probleem mee, zie:

    http://www.areadvd.de/news/2009/04/1...-p1500-update/

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flugel24 Bekijk bericht
    hallo,

    ik wil van deze blu ray speler een firmware update doen, maar dit lukt niet.

    Heb het al geprobeerd met een usb stick maar die vindt ie niet, tevens met cd rom en dan update erop gebrand.

    Maar deze cd rom kan dus niet lezen, nu is mijn vraag wat moet ik doen om deze te kunnen updaten?

    Heb je de cd wel afgesloten? zo niet, leest de samsung de cd ook niet namelijk. (gewoon image van de iso branden met Nero, image branden en afsluiten aanvinken).
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    ik heb een vraag over de 1600 (de opvolger v/d 1500)

    als ik op een USB stick een AVI film heb, kan ik die dan rechtstreeks kijken op een LCD TV?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    ik heb een vraag over de 1600 (de opvolger v/d 1500)

    als ik op een USB stick een AVI film heb, kan ik die dan rechtstreeks kijken op een LCD TV?
    Nee. Je kunt er enkel foto's mee bekijken en MP3's mee afspelen.

  8. #8

    Standaard

    ow.. dat zuigt..

    bedankt voor je antwoord.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •