Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fox: DVD en Blu-ray Disc releases in april t/m juni 2009

    Fox: DVD en Blu-ray Disc releases in april t/m juni 2009



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Australia en The Day the Earth Stood Still komen er zeker in...Mirrors misschien ook wel eens tegen een mooi prijsje.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  3. #3

    Standaard

    Daredevil DC... ik heb nog zo geroepen dat ik niet ga double-dippen, maar als het beeld van deze nog beter wordt dan de dvd en dito geluid... dan moet ik deze hebben.

    Die serie met Danny DeVito zegt me niets, maar lijkt me wel heel aardig. Een moderne, ultragrove 'Cheers' als ik het zo lees.
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #4

    Standaard

    Big Trouble in Little China komt er zeker in. Daredevil waarschijnlijk ook.

  5. #5

    Standaard

    Ben toch wel benieuwd naar die Longest Day blu-ray uitgave. Zo te zien aan de cover, 2 schijfjes. Eindelijk fatsoenlijke extra's ? Hopelijk niet die 'neppe' kleurenversie.
    Verder belangstelling voor Good Bad and the Ugly en Fargo.

  6. #6

    Standaard

    DVD: Futurama: Into The Wild Green Yonder.
    Blu-ray: De rest van de titels zal wat van de aanwezige extra's afhangen denk ik zo. Als ze het netjes aanvullen zoals bij X-Men 3 dan is het goed voor mij. Onder die voorwaarden wil ik wel eens meer weten over o.a. Fargo,DareDevil en evt. Ice Age.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Ik haal zowieso Mirrors een keertje, en heel misschien The Day the Earth Stood Still omdat ik stiekem toch wel benieuwd ben
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  8. #8

    Standaard

    Daredevil heeft al mooie 2 disc SE dvd uitvoering die ook nog is ruim € 17,00-€ 22,00 goedkoper is als het niet meer is. De Dts track op deze bluray heeft de zelfde bitrate als de Dts track op drie de uitvoeringen van de dvd en is het niet zonde van de tijd en het geld dat ze eigenlijk met een bluray versie komen. Het beeld kreeg al een 4.5 bolletje (9/10). Omdat Man On Fire alle extra's mee kreeg en X-men 3 bijna alle extra's als de 2 disc dvd zal dit ook wel bij Daredevil zijn. Maar ook van die 2 titels zijn de huidige 2 disc wel voor een mooi prijs je te krijgen en alle drie titels te samen kosten ongeveer wat 1 bluray minimaal kost. (€ 25,00-€30,00).

    Eigenlijk zou het beter zijn als Fox,titels op bluray uitbrengt van oudere films die niet op dvd verschenen of alleen verschenen met alleen een DD 2.0 of geen extra's. Speed 2 of Den Of Lions. Ander idee is zijn bv tv series. 24 seizoen 1 tm 6 box op 24 blurays (6x4) met DD 5.1 en DTS. Daarnaast kunnen de hudige dvd uitgaves van Home Alone 1 & 2 wel een update gebruiken en die kunnen dan eerst ook nog is te samen worden uitgebracht.

    Een 2 disc bluray van Independence Day met beide versie's (Of minimaal de 147 versie die zogenaamd bij de 1 disc Directers Cut word genoemd,maar eigenlijk ook al op de 2 disc en de VHS stonden. Dit maakte eigenlijk de 138 minuten overbodig.) en de huidige 2 disc extra's maar dan wel extra's met Nederlandse ondertitels. De huidige 2 disc heeft ook nog is een lage DD 5.1 - 384 kbit/s dus zou een 640 en Dts track wel een interessante uitgaven maken. De latere 1 disc dvd heeft wel een hogere DD 5.1,maar mist dan weer heel veel extra's. Het feit dat de 2 disc uit 2001 is,ondertitels mist bij de extra's en de lage bitrate is al meer reden om die op bluray uit te brengen dan Daredevil of The Day After Tomorrow.

    Daarnaast zou Fox echt toch is een keer op ze minst aan de DD 5.1 Thd track moeten gaan om kopers en niet bedrijven te ge moet te komen. Ik zou het probleem kunnen oplossen door een audioset en speler in een te kopen die minstens Dts ondersteunt,maar zou liever een playstation 3 kopen en eventueel later nog een nieuwe tv.
    Laatst aangepast door pietdvd : 16-04-2009 om 01:45

  9. #9

    Standaard

    Zoals het ernaar uit ziet krijgt Daredevil diverse extra's (zie bijvoorbeeld de specificaties van de Spaanse release). En volgens mij heeft een DTS-HD track een hogere bitrage dan een gewone DTS-track.

    De blu-ray van X-Men 3 heeft ALLE extra's van de DVD-uitgave (idem voor de andere twee delen). De DVD-uitgave van Home Alone 2 kan inderdaad een update gebruiken. Die van Home Alone heeft vorig jaar al een update op blu-ray gekregen.

  10. #10

    Standaard

    Je kunt een dvd gewoon niet met BR vergelijken. Scheelt zoveel in kwaliteit.

    Voor mij komen Daredevil, Australia, Ice Age en Fargo er denk ik wel een keertje in.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Krijg nou wat My Name Is Earl Seizoen 2!!!!!
    Nu nog de overige seizoen van Arrested Development, Futurama en Dark Angel.....
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Het beeld kreeg al een 4.5 bolletje (9/10).
    Dat was de DVD! Hoe kan je het beeld van de twee formaten nou vergelijken!
    Voor hetzelfde geld krijgt de Blu-ray ook 4.5 (9/10), maar dan ziet het er nog altijd veel en veel beter uit. Hoe kom je trouwens aan de informatie over het geluid? Lijkt me sterk dat de BD dezelfde track heeft als de DVD. Alle Fox titels die ik hier heb staan hebben namelijk ook allemaal een DTS HD MA track.

    Qua titels is dit een aardige releaselijst. Voor mij komen Australia, X-Men, The Good, The Bad, The Ugly, The Longest Day, Big Trouble in Little China er wel in.

    Iemand die me kan vertellen of Dead Like Me de moeite waard is? Het klinkt allemaal veelbelovend, maar heb er nog niks van gezien.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 16-04-2009 om 14:45

  13. #13

    Standaard

    Australia, mirrors, The day the earth stood still, Xmen trilogy, Daredevil, The good the bad the ugly voor mij op blu ray natuurlijk, maar ben eigenlijk het meest benieuwd naar de blu ray van Big trouble in little china. Heb de uk dvd import en het beeld viel daarvan tegen. Hopelijk is het een echte verbetering want de film is en blijft ontzettend leuk..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    De US 3 disc BluRay versie van The Day The Earth Stood still heeft ook een kale versie van de 1951 uitgave die recent op BluRay is uitgekomen. En dat voor de prijs dat de nieuwe uitgave hier in zijn eentje in de winkels ligt. Ik weet dus wel wat ik ga doen... Importeren maar!

  15. #15

    Standaard

    The Good, the Bad and the Ugly schijnt niet zo'n goed beeld te hebben (DNR en EE) dus daar wacht ik even de recensies af.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    De US 3 disc BluRay versie van The Day The Earth Stood still heeft ook een kale versie van de 1951 uitgave die recent op BluRay is uitgekomen. En dat voor de prijs dat de nieuwe uitgave hier in zijn eentje in de winkels ligt. Ik weet dus wel wat ik ga doen... Importeren maar!
    Heb je een regiovrije blu-ray speler? Anders heeft importen geen zin.

  17. #17

    Standaard

    X-men is toch al verkrijgbaar? Heb hem dinsdag gekocht op BD (6 disk).

    Ziet er weer geweldig uit. Beeld en geluid is een echte topper, DTS-HD komt weer schitterend uit de verf!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die van Home Alone heeft vorig jaar al een update op blu-ray gekregen.
    Dat betreft R1/RA en is waarschijnlijk een bluray met de extra's van de SE dvd die in Nederland (R2/RB) nog niet uit met Nederlandse subs en dat geld ook voor die bluray. Vandaar ook de wens dat ze gewoon een duo pakket uitbrengen. Beter meteen alle 2 voor een mooi prijsje. Maar gelukkig zijn sommige Regio A dvd's regio vrij en hebben Nl subs en voor die laaste reden wil ik een regio vrij speler.

    X-men box word een 4 disc.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Je kunt een dvd gewoon niet met BR vergelijken. Scheelt zoveel in kwaliteit.
    Maar voor € 22,00 verschil en de aparatuur die ik er minimaal voor moet aanschaffen en merk al dat ik bij dvd soms terug krabbel. Ik koop alleen wat ik leuk vind kwa film en extra's. Als het beeld minimaal een 6 krijg bij julie of dvd info ben ik al te vreden omdat ik zelf dan al snel een 7 zou geven en julie beoordelen het beeld op een breedbeeld tv. Voor geluid zou de DD 5.1 - 640 update al een voor uitgang zijn,maar daar daar Fox dus niet aan. Éen grote ergenis bij dvd is namelijk dat je de tv (en geld ook bv voor een dolby Prologic set met de rode/witte draaid) veel harder moet zetten,terwijl voor de normale tv kanalen veel harder is. Dat verschilt per dvd. Dit is ook een kwaaltje waar cd's last van hebben,het geluid word er dan niet hard genoeg op opgenomen. Het zou fijn zijn geweest als de speler er normale DD 5.1 - 640 van zou maken van een DTS of DTS-HD spoor zoals een Thd track ook doet,maar of dat technis mogelijk is,vast niet anders hadden ze wel gedaan en vandaar ook de hoop dat ze minimaal een Thd track er op zouden zetten.
    Laatst aangepast door pietdvd : 16-04-2009 om 16:54

  19. #19

    Standaard

    Even over Daredevill, deze lag eergisteren al bij de MM A'dam in de schappen. Deze staat vol met extra's en een DTS HD track engels i.i.g.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Dat betreft R1/RA en is waarschijnlijk een bluray met de extra's van de SE dvd die in Nederland (R2/RB) nog niet uit met Nederlandse subs en dat geld ook voor die bluray. Vandaar ook de wens dat ze gewoon een duo pakket uitbrengen. Beter meteen alle 2 voor een mooi prijsje. Maar gelukkig zijn sommige Regio A dvd's regio vrij en hebben Nl subs en voor die laaste reden wil ik een regio vrij speler.

    X-men box word een 4 disc.



    Maar voor € 22,00 verschil en de aparatuur die ik er minimaal voor moet aanschaffen en merk al dat ik bij dvd soms terug krabbel. Ik koop alleen wat ik leuk vind kwa film en extra's. Als het beeld minimaal een 6 krijg bij julie of dvd info ben ik al te vreden omdat ik zelf dan al snel een 7 zou geven en julie beoordelen het beeld op een breedbeeld tv. Voor geluid zou de DD 5.1 - 640 update al een voor uitgang zijn,maar daar daar Fox dus niet aan. Éen grote ergenis bij dvd is namelijk dat je de tv (en geld ook bv voor een dolby Prologic set) veel harder moet zetten,terwijl voor de normale tv kanalen veel harder is. Dit is ook een kwaaltje waar cd's last van hebben.
    Dude jij slaat echt wartaal uit. Ik volg er echt geen moer van. Je haalt echt allerlei dingen door elkaar. Verdiep je eerst eens ergens in voordat je commentaar levert.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Dat betreft R1/RA en is waarschijnlijk een bluray met de extra's van de SE dvd die in Nederland (R2/RB) nog niet uit met Nederlandse subs en dat geld ook voor die bluray.
    Maar laat ons dan hopen dat ze niet hetzelfde geintje uithalen als met Silence Of The Lambs...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Maar gelukkig zijn sommige Regio A dvd's regio vrij en hebben Nl subs en voor die laaste reden wil ik een regio vrij speler.

    X-men box word een 4 disc.
    Er bestaan GEEN Regio A gelockte titels met NL subs en die zullen er ook nooit komen.
    De enige reden waarom sommige USA BD's NL subs hebben, is puur vanwege het feit dat ze precies gelijk zijn aan de NL versie, dus dan zijn ze regiovrij of regio A én B!

    En X-men is een 6 disc box, genoeg mensen die 'm al in huis hebben!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Dat betreft R1/RA en is waarschijnlijk een bluray met de extra's van de SE dvd die in Nederland (R2/RB) nog niet uit met Nederlandse subs en dat geld ook voor die bluray.
    Je weet duidelijk niet waar je over praat!!! Home Alone is vorig jaar in Nederland op blu-ray uitgebracht voorzien van alle extra's die op de Amerikaanse SE dvd stonden. Op dvd is de SE niet verschenen. Het bewijs (wel de moeite nemen om te scrollen!!!):

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63775

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    X-men box word een 4 disc.
    X-Men op dvd bestaat uit 4 discs. X-Men op blu-ray uit 6. Het bewijs:

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...8&postcount=75

    Het lijkt me in jou geval beter dat je je voortaan eerst goed laat informeren voordat je een reactie geeft.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Heb je een regiovrije blu-ray speler? Anders heeft importen geen zin.
    Yep! mocht wat kosten maar mijn Pana BD50 is idd regio- EN zonevrij Had overigens toen niet verwacht dat de zone locking (BluRay) zo weinig gebruikt ging worden. DVD regionlocking wordt wat dat betreft veel meer toegepast (bijna standaard).

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Maar laat ons dan hopen dat ze niet hetzelfde geintje uithalen als met Silence Of The Lambs...
    Ja dis inderdaad echt zo dom van FOX.

    Ik hou mijn Ultimate Edition DVD eerst nog wel.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •