De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Draadloos HDMI

  1. #1

    Standaard Draadloos HDMI

    Heeft iemand misschien al ervaring met deze?

    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/marmit...hdmi-20090407/

    Zou voor mij wel een uitkomst zijn...

  2. #2

    Standaard

    Geen ervaring mee maar is wel zeer veelbelovend denk ik.

  3. #3

    Standaard

    Als het echt werkt kan het een mooie oplossing zijn, maar 600 euro is een stevige prijs. Persoonlijk vertrouw ik 1080p nog steeds liever aan een solide kabel toe.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Heb er net een artikel over gelezen in de HET (Home Entertainment Today), in vergelijking met andere systemen is hij niet echt duur.

    Volgens HET werkt het systeem keurig netjes, doch heeft als nadelen dat 1080p 50/60Hz niet mogelijk is, alsmede HD audio. (HET Juni/Juli 2009)
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Volgens HET werkt het systeem keurig netjes, doch heeft als nadelen dat 1080p 50/60Hz niet mogelijk is, alsmede HD audio. (HET Juni/Juli 2009)
    Dus werkt het niet...........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ...in vergelijking met andere systemen is hij niet echt duur.
    Het is maar hoe je het bekijkt, toch zo'n 20x duurder dan de HDMI-kabel die ik gebruik :razz:
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Het is maar hoe je het bekijkt, toch zo'n 20x duurder dan de HDMI-kabel die ik gebruik :razz:
    En 40x duurder dan de kabels die ik gebruik, maar het ging om draadloos, en van die kant bekeken schijnt het weer mee te vallen

    Doe mij ook maar een kabeltje, ook bij de PC muis en toetsenbord geeft dat een veel langere levensduur......
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dus werkt het niet...........
    Voor beeld wel op 1080p 30Hz. Audio is weer een ander verhaal, maar ook de afstanden zijn niet schokkend, 20 meter als er niets tussen staat, en 10 meter als er objecten tussen staan.

    Iets voor de kabelfoben.....

    Zelf heb ik het ook niet nodig, ben niet bang voor een kabeltje meer of minder, als ik film zit te kijken zie ik ze toch niet.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 17-06-2009 om 13:00 Reden: tikvout
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Voor beeld wel op 1080p 30Hz. Audio is weer een ander verhaal, maar ook de afstanden zijn niet schokkend, 20 meter als er niets tussen staat, en 10 meter als er objecten tussen staan.
    Hij werkt dus niet 100%. Je kunt het wel verdedigen maar jij zou dit toch ook niet kopen neem ik aan??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hij werkt dus niet 100%. Je kunt het wel verdedigen maar jij zou dit toch ook niet kopen neem ik aan??
    Ik verdedig het niet, het schijnt momenteel 1 van de betere en goedkopere oplossingen te zijn...... ook al is het nog steeds niet goedkoop, zoals ik al zei, misschien iets voor de kabelfoben.

    Persoonlijk zou ik het ook niet kopen, ben gek op kabels8) Dingen zonder kabel hebben bij mij wel eens een kort en onverwacht einde
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik verdedig het niet, het schijnt momenteel 1 van de betere en goedkopere oplossingen te zijn...... ook al is het nog steeds niet goedkoop, zoals ik al zei, misschien iets voor de kabelfoben.

    Persoonlijk zou ik het ook niet kopen, ben gek op kabels8) Dingen zonder kabel hebben bij mij wel eens een kort en onverwacht einde
    Persoonlijk zal ik het als een verademing ervaren als ik mijn pc, tv met bd speler o.i.d in de woonkamer 100% perfect draadloos aan zou kunnen sluiten. Vooral bij de pc is het een nachtmerrie al die &^%$ kabels....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Persoonlijk zal ik het als een verademing ervaren als ik mijn pc, tv met bd speler o.i.d in de woonkamer 100% perfect draadloos aan zou kunnen sluiten. Vooral bij de pc is het een nachtmerrie al die &^%$ kabels....
    Daar zeg je zowat.... 100% perfect draadloos, maar tot op heden zijn mijn ervaringen van draadloos verre van perfect. Aangezien ik wel eens een beetje ongeduldig kan zijn is het voor mijn apparatuur verre van gezond om te haperen. Een draadloos toetsenbord in 1 trap naar de eewige jachtvelden doen verhuizen is betaalbaar, maar voor de rest toch maar liever met een draadje.

    Toch zou het heel mooi zijn, je pakt je spullen uit, doet 1 stekker in de wand en alles sluit zich draadloos op elkaar aan, en dat ook nog eens zonder 1 of ander conflict te veroorzaken. Misschien maken we het nog mee
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •